Yhdessä todellinen hittituote!

YTK ja YTK-Yhdistys

Liity Suomen suosituimpaan työttömyyskassaan ja viimeistele huippuratkaisu liittymällä myös YTK-Yhdistykseen, josta saat ansioturvan kylkeen lisäetuja työelämään ja vapaa-aikaan. Kokonaispaketti maksaa vain 137 € vuodessa!

Ajatteletpa järjellä tai tunteella, YTK on paras vaihtoehto.

Järkisyyt:

• Teet yksilöllisen valinnan
  • Edullisin yhteishinta ja maksu kerran vuodessa
  • Yhdistyksestä oma Lakikaveri työsuhdekiemuroihin
  • Sujuvaa sähköistä asiointia
  • Äiti käski liittyä

Tunnesyyt:

• Kuulut joukkoon
  • Inspiraatiota ja rohkeutta mennä eteenpäin työelämässä
  • Mielenrauhaa joka hetkeen
  • Ihanat tyypit, joilla on aina aikaa sinulle
  • Ystäväsikin ovat YTK:ssa

Kassan yksilöllinen ja osaava palvelu turvaa silloin, kun töitä ei ole. YTK-Yhdistyksen tuella kuljet työelämän käänteissä luottavaisin askelin ja uusista mahdollisuuksista innostuen.

Hämmästy hinnasta!

137 € vuodessa on

alle 12 € / kk

Tästä hinta muodostuu:

Kassajäsenyys 115 € / vuosi
= Olet ansioturvassa

YTK-Yhdistyksen jäsenyys 22 € / vuosi
= Saat paljon apuja ja etuja työelämääsi

YTK-Yhdistyksen opiskelijajäsenyys 0 €
= Ei ansioturvaa, mutta saat kaikki yhdistyksen jäsenedut

Hittituote, joka ei lopu kesken

Suomen suosituin ja suurin työttömyyskassa

Ansioturvaa kaikkien alojen työntekijöille työttömyyden, lomautuksen, vuorotteluvapaan, osa-aikatyön ja sivutoimisen yritystoiminnan ajalle

Plus

Hyödylliset edut ja avut työelämään ja vapaa-aikaan YTK-Yhdistyksestä

Oma Lakikaveri auttamassa työsuhteen ongelmatilanteissa (Entistä kattavampi lakiapu vuoden 2022 alusta alkaen)

Laaja vakuutusturva (vapaa-ajan tapaturma- sekä ammatillinen oikeusturva- ja vastuuvakuutus)

Henkilökohtaista valmennusta työnhakuun ja tuhansia verkkokoulutuksia osaamisen kehittämiseen

Huippuetuja hyvinvointiin ja vapaa-aikaan

Katso kaikki jäsenedut täältä

kASSA + Yhdistys 137 € vuodessa

Usein kysyttyä

• YTK:n jäsenmaksu vuonna 2022 on 115 €. Jos liityt kesken vuoden, maksat vain loppuvuoden osuuden. Jos liityt sekä kassaan että yhdistykseen, saat kaksi erillistä jäsenmaksulaskua noin parin viikon kuluessa liittymisestäsi.

• YTK-Yhdistyksen jäsenmaksu on kalenterivuosikohtainen, eli se maksetaan kokonaisuudessaan riippumatta siitä, mihin aikaan vuodesta liittyy. Vuonna 2021 jäsenmaksu on 18 € ja vuonna 2022 se on 22€. Jos liityt sekä kassaan että yhdistykseen, saat kaksi erillistä jäsenmaksulaskua noin parin viikon kuluessa liittymisestäsi.

• Jos olet jo YTK:n työttömyyskassan jäsen, voit päivittää jäsenyytesi YTK-Yhdistyksen jäsenyydellä helposti jäsenhakemuslomakkeella.

• YTK-Yhdistyksen opiskelijajäsenyyteen sisältyy kaikki yhdistyksen jäsenedut, mutta ei työttömyyskassan jäsenyyttä. Opiskelijajäsenyys on tarkoitettu vasta työelämään siirtyville opiskelijoille, eli uusille jäsenille. Et voi muuttaa YTK:n jäsenyyttä opiskelijajäsenyydeksi menettämättä työttömyyskassajäsenyyttä. Lue lisää opiskelijajäsenyydestä täältä.

• Työttömyyskassaan ei voi liittyä työttömyyden tai lomautuksen aikana. Osa-aikatyössä tai nollatuntisopimuksella työskennellessä liittymispäivän tulee olla työpäivä.

• Jäsenyys alkaa aikaisintaan siitä päivästä, kun hakemuksesi saapuu meille. Jäsenyytesi varmistamiseksi sinun tulee maksaa jäsenmaksu ajallaan.

• Jotta voit saada ansiopäivärahaa, sinun tulee olla työttömyyskassan jäsen vähintään 26 viikkoa ennen työttömyyden tai lomautuksen alkua.

Samoin YTK-Yhdistyksen Lakikaveri-palveluun sisältyvä juristin henkilökohtainen selvityspalvelu sekä ammatillinen vastuu- ja oikeusturvavakuutus edellyttää vähintään 6 kk:n jäsenyyttä ennen selvitystä vaativan tapahtumaketjun alkamista tai vakuutustapahtuman syntyä.