Säästöä ja turvaa jäsenen vakuutuseduilla

Miten vakuutukset ovat auttaneet jäseniämme vahingoissa ja kuinka asiat ovat lopulta ratkenneet? Vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen ansiosta esimerkiksi Markus säästi hammasremontissa suuren summan ja Topin polvivamma tuli lopultakin kuntoon.

Tärkeintä, ettei tarvitse miettiä ”mitä jos?”

Muita kokemuksia vapaa-ajan tapaturmavakuutuksesta:

”Hienoa, että hoitoon pääsi nopeasti. Palvelu pelasi ja korvaukset tulivat kuten pyydettiin. Erittäin hyödyllinen jäsenetu. Nyt on käsi kunnossa ja kaikki hyvin.” Anna, 48 vuotta, YTK-Yhdistyksen jäsen vuodesta 2008

”Tiedot ja ohjeet oli helppo löytää YTK:n sivuilta. Sen jälkeen vain hakemus helposti eteenpäin vakuutusyhtiöön. Myös päätös tuli ajallaan, vaikka ajankohta sattui pyhien aikaan.” Topias, 35 vuotta, YTK-Yhdistyksen jäsen vuodesta 2013

”Erittäin nopea korvauskäsittely. Rahat olivat tililläni muutamassa päivässä, vaikka vakuutusyhtiöstä oli soitettu aikana, jolloin en päässyt vastaamaan.” Henri, 42 vuotta, YTK-Yhdistyksen jäsen vuodesta 2011

”Olen hyödyntänyt Yhdistyksen vapaa-ajan tapaturmavakuutusta useita kertoja ja kerran ihan magneettikuviinkin asti. On helppo ja huoleton olo, kun tietää laittaneensa vakuutukset kuntoon kaiken varalta, myös vapaa-ajalle. Äärettömän hyvä lisäetu olla olemassa.” Mika, 49 vuotta, YTK-Yhdistyksen jäsen vuodesta 2010