Etusivu WordDive-kielikurssit
  • Täysjäsenille
  • Opiskelijajäsenille

WordDive-kielikurssit

Ota haltuun kokonaan uusi kieli tai nosta aiempi kielitaitosi uudelle tasolle WordDive-mobiilisovelluksen avulla. Tarjoamme täysjäsenille opiskeluaikaa etuhintaan.

Nuori mies kuulokkeet päässä katselee kännykkää.

Jäsenten toiveena etua kielikurssille! Tekoälyyn pohjautuva, palkittu WordDive-sovellus auttaa sinua oppimaan tosielämän kielitaidon nopeasti. Sovelluksen avulla voit opetella kokonaan uuden kielen tai vahvistaa aiempaa osaamistasi.

Täysjäsenille 2 kuukautta opiskeluaikaa kaupan päälle, kun ostat 6 kk:n kurssin (norm. 65,93 €)

Jäsenetuhintasi on siis 6+2 kk:n tilaukselle vain 8,24 € / kk!

Lunasta tarjous nyt ja vahvista kielitaitoasi ammattilaisten suunnittelemilla kursseilla. Juuri tänään on täydellinen päivä aloittaa oppiminen!

Näin otat jäsenedun käyttöösi:

1. Kirjaudu OMA+palveluun. Ota talteen OMA+palvelusta tarjouskoodisi ja siirry siellä olevasta linkistä suoraan aktivoimaan tilauksesi.
  2. Kun olet ostamassa haluamaasi kielikurssia WordDive-sivustolla, syötä tarjouskoodi sille varattuun kenttään ja lunasta etusi.
  3. Seuraa WordDiven ohjeita, se opastaa sinut opiskelun alkuun. Voit opiskella joko mobiilisovelluksella tai selainversiolla. Opi ja nauti!