Logomo, Köydenpunojankatu 14, Turku

​​​​​​​PIIK, Suomen Henkilöstötalo, VMP

Somekoulu
Aku Lyy | SFB Agency

12:55 Työpajat kahteen ryhmään jakautuneena (ryhmän vaihto klo 13:55)

Auditoriossa:
Näin laadit myyvän ja vakuuttavan ansioluettelon
Ann-Mari Kankaanranta | ManpowerGroup

Toisen ryhmän ollessa auditoriossa, muut verkostoituvat aulatilassa, jossa voit:
tutustua yhteistyökumppaneiden tarjontaan,
kirkastaa someprofiiliasi viestintätoimiston asiantuntijan kanssa,
otattaa itsestäsi CV-kuvan (ennakkoilmoittautuminen),
​​​​​​​harjoitella omaa hissipuhettasi videokopissa.

15:00 Kokoontuminen auditorioon

Miten työn vastaanottaminen vaikuttaa päivärahaan?
Ermo Inkeroinen | Yleinen työttömyyskassa YTK

Loppusanat
Sanni Kiviniemi | YTK-Yhdistys ry

Tilaisuus päättyy klo 16​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Monster

Maailman suurin ja suosituin työnhakupalvelu Monster tarjoaa päivittäin tuhansia työpaikkoja titteliin tai alaan katsomatta, niin Suomesta kuin ulkomailtakin. Työpaikkoja voit selailla osoitteessa www.monster.fi. Lisäksi tarjoamme parhaat työnhakuvinkit, inspiroivimmat uratarinat ja tietoa työelämän ilmiöistä osoitteessa www.monsterklubi.fi. Monster on osa Alma Mediaa, jonka tunnetuimpia brändejä Monsterin lisäksi ovat mm. Kauppalehti, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Telkku.com.

SFB Agency

SFB Agency on pohjoismainen markkinointi- ja viestintätoimisto. Autamme kansainvälisiä ja kotimaisia asiakkaitamme lukuisissa markkinoinnin ja viestinnän haasteissa. Tuomme asiakkaidemme käyttöön viimeisimmät tiedot mediasta ja sen hyödyntämisestä. Toimistomme ovat Helsingissä, Turussa, Tukholmassa ja Kööpenhaminassa.

www.sfbagency.com

ATR Soft

ATR Soft on täyden palvelun ohjelmistotalo, joka tuottaa ohjelmistoratkaisuja tukemaan eri alojen organisaatioiden liiketoimintaa. Yrityksen palvelut liittyvät ajanhallinnan rationalisointiin, liiketoiminnan hallintaan ja olemassa olevien järjestelmien tehostamiseen. Avoimuus ja pyrkimys win-win-tilanteisiin asiakkaan kanssa on keskeinen osa ATR Softin kulttuuria.

Vuonna 2000 perustetun yrityksen päätoimipiste sijaitsee Turussa, sivutoimipisteet Tampereella ja Shanghaissa. Tällä hetkellä ATR Soft työllistää yli 60 ohjelmistokehityksen ammattilaista, mutta kasvavalla yrityksellä on aina tilaa uusille, päteville osaajille.

Eilakaisla

Eilakaisla on valtakunnallisesti toimiva suomalainen henkilöstöpalvelualan perheyritys. Tarjoamme monipuolisia työpaikkoja erityisesti asiakaspalvelussa, IT:ssä, myynnissä ja markkinoinnissa, farmasiassa, taloushallinnossa, vakuutus- ja rahoitusalalla, teollisuudessa ja logistiikassa. Olemme auttaneet yrityksiä ja työnhakijoita ammattitaidolla jo yli 45 vuoden ajan. Olemme tunnettuja luotettavuudestamme ja palvelunopeudestamme. Korostamme toiminnassamme laatua, josta kertoo Investors in People –laatusertifikaatti, ensimmäinen henkilöstöpalvelualalla Suomessa.

Oletko sinä Hyväntyöntekijä? Vuosittain kauttamme työllistyy yli tuhat työnhakijaa. Voit olla opiskelija, vastavalmistunut, jo kokenut alan asiantuntija tai etenemässä urallasi. Kauttamme voit rekrytoitua niin vakituisiin kuin määräaikaisiin tehtäviin. Ota ensimmäinen askel kohti uutta uraa ja luo profiili sivuillamme www.eilakaisla.fi/kaislanet

OP

OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.

Opteam

AVOIMET TYÖPAIKAT, ELÄMÄSI EHDOILLA

Vuokratyö, vakituinen työ, kokopäivätyö vai osa-aikainen työ? Sinä valitset. Me Opteamilla tarjoamme työtä, joka antaa sinulle vapauden päättää itse omasta elämästäsi ja aikatauluistasi. Voit rakentaa kanssamme määrätietoista urapolkua tai sovittaa työelämäsi opiskelujen, matkustelun, harrastuksien tai vaikkapa perheesi ehdoilla.

Miksi OPTEAM?

Olemme yksi Suomen suurimmista henkilöstöpalvelualan yrityksistä. Siksi voimme tarjota paitsi monenlaista työtä, myös erilaisia työnteon malleja. Voit tehdä vuokratyötä asiakasyrityksessämme tai hakea kauttamme suoraan vakituiseen tai määräaikaiseen työhön.

• saat 10 000 upeaa ja osaavaa työkaveria
  • välitämme hurjan määrän työvuoroja, yli 500 000 vuodessa
  • voit oppia uuden työn tai täydentää osaamistasi koulutuksissamme
  • Hyvä työpaikka – osaavaa rekrytointia -auktorisointi takaa, että sinua kohdellaan aina reilusti
  • voit hallinnoida työvuorojasi netissä juuri silloin kun sinulle sopii
  • voit yhdistellä erilaisista työvuoroista sinulle mieluisan ja sopivan kokonaisuuden

www.opteam.fi

PIIK

PIIK on uusi palvelu, jossa asiantuntijatyön osaajat ja työnantajat voivat anonyymisti ja reaaliaikaisesti kohdata toisensa. Palvelu yhdistä kummankin profiilin perusteella osaamisen, persoonan ja toiveet sekä ehdottaa parhaat mätsit molemmille. PIIKissä osapuolet kohtaavat ja etenevät keskusteluihin ilman välikäsiä. Palvelun ydin on kurkistella, löytää ja tulla löydetyksi uusiin alkuihin. Etsitpä sitten uutta työmahdollisuutta tai huippuosaajaa. Rekisteröidy ja aloita uusien alkujen kurkistelu osoitteessa piik.it

Personalhuset Staffing Group

Personalhuset Staffing Group on pohjoismainen henkilöstöalan asiantuntija. Me haluamme olla alamme näkyvin ja innovatiivisin toimija. Tarjoamme asiakkaillemme räätälöidysti mm. rekrytointipalveluita, henkilöstövuokrausta sekä konsultointia ja muutosvalmennusta. Työnhakijoille tarjoamme mielenkiintoisia työtehtäviä, mahdollisuuden päästä uralla eteenpäin ja kehittää itseään. Toimimme Suomessa 8 paikkakunnalla. www.personalhuset.fi

Suomen henkilöstötalo

Ketterä henkilöstöosasto, palveluksessanne!

Suomen Henkilöstötalo on koko Suomen alueella toimiva vuonna 2008 perustettu rekrytointialan asiantuntijayritys, joka palvelee sekä työnantajia että työnhakijoita. Toimipisteet sijaitsevat Turussa, Helsingissä ja Tampereella. Toimintaamme ohjaavat ihmisläheisyys, laatu, luotettavuus ja avoimuus. Työntekijämme ja asiakkaamme ovat toimintamme keskipisteessä, ja siksi pidämme heistä erittäin hyvää huolta ja panostamme jokaiseen kohtaamiseen!

VMP Varamiespalvelu

Etsitkö töitä? Meiltä niitä löytyy! On kokoaikaista, osa-aikaista, keikkaa, hommaa ja duunia! Jätä meille hakemus, niin joustavat työmahdollisuudet ovat ulottuvillasi. Voit yhtä hyvin työskennellä osa-aikaisesti tai vakituisesti, kartuttaa työkokemusta tai kokeilla jotain aivan uutta. VMP Varamiespalvelun ydinosaamista on henkilöstövuokraus ja rekrytointi kaikille toimialoille. Meillä on ilo tarjota työtehtäviä vuosittain 3 000 asiakasyrityksen palveluksessa yli 12 000 työntekijälle. Meillä on Henkilöstöpalveluyritysten Liiton auktorisointi. www.vmp.fi

YTK-Yhdistys

ytk-yhdistys.fi

Monster

monster.fi

Rekryklubi on YTK-Yhdistyksen ja Monsterin yhteistyössä järjestämä työnhakutapahtuma.