Aamulehti, Siperia-liikekeskus

​​​​​​​R-kioski, Sector Alarm, Staffpoint

Somekoulu
Aku Lyy | SFB Agency

12:55 Työpajat kahteen ryhmään jakautuneena (ryhmän vaihto klo 13:55)

Auditoriossa:
Oman osaamisen brändääminen
​​​​​​​Pilvi Nybom | InCoaching

Toisen ryhmän ollessa auditoriossa, muut verkostoituvat aulatilassa, jossa voit:
tutustua yhteistyökumppaneiden tarjontaan,
kirkastaa someprofiiliasi viestintätoimiston asiantuntijan kanssa,
otattaa itsestäsi CV-kuvan (ennakkoilmoittautuminen)

15:00 Kokoontuminen auditorioon

Miten työn vastaanottaminen vaikuttaa päivärahaan?
Ermo Inkeroinen | Yleinen työttömyyskassa YTK

Loppusanat
Sanni Kiviniemi | YTK-Yhdistys ry

Tilaisuus päättyy klo 16​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Mukaan mahtuu 100 ensimmäistä.

Pilvi Nybom | InCoaching

Pilvi on toiminut pitkään erilaisissa valmennus-, koulutus ja HR-tehtävissä. Työtehtävät ovat liittyneet henkilöstön kehittämiseen, rekrytointiin, urasuunnitteluun ja uudelleensijoittumiseen. Pilvi on työskennellyt myös ulkomailla, viimeksi Kiinassa. Koulutukseltaan Pilvi on valtiotieteiden maisteri ja kansainvälisesti sertifioitu coach.

Aku Lyy | SFB Agency

​​​​​​​Aku Lyy on intohimoinen sosiaalisen median suurkuluttaja, joka on työskennellyt laajasti markkinointiviestinnän parissa niin yrittäjänä kuin eri organisaatioissa markkinoinnin vetäjänä. Akulla on vahva osaaminen verkkoliiketoiminnan kehittämisestä, brändäämisestä, sosiaalisen median tuotannosta sekä strategisesta suunnittelusta.

Yhteistyökumppanit

Monster

Maailman suurin ja suosituin työnhakupalvelu Monster tarjoaa päivittäin tuhansia työpaikkoja titteliin tai alaan katsomatta, niin Suomesta kuin ulkomailtakin. Työpaikkoja voit selailla osoitteessa www.monster.fi. Lisäksi tarjoamme parhaat työnhakuvinkit, inspiroivimmat uratarinat ja tietoa työelämän ilmiöistä osoitteessa www.monsterklubi.fi. Monster on osa Alma Mediaa, jonka tunnetuimpia brändejä Monsterin lisäksi ovat mm. Kauppalehti, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Telkku.com.

Alma Media

Alma Media on digitaalisiin palveluihin ja julkaisutoimintaan keskittyvä mediakonserni. Alman lähes sata mediaa ja palvelua kohtaavat suomalaiset noin 20 miljoonaa kertaa päivässä. Tarjoamme uutissisältöjen lisäksi hyötytietoa elämäntyylin, työuran sekä liiketoiminnan kehittämiseen. Tunnetuimpia brändejämme ovat Kauppalehti, Talouselämä, Affärsvärlden, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Monster.

Alma Mediassa työskentelee noin 2300 henkilöä, joista reilu kolmannes toimii Suomen ulkopuolella yhdeksässä eri Euroopan maassa.

Amiko

Olemme Suomen henkilöstöalan kovimpia ammattilaisia sekä yksi nopeimmiten kasvavista yrityksistä. Toimintamme perustuu vankkaan kokemukseemme, sekä laajaan toimialatuntemukseemme.

Osaajapula yllättää usein yrityksen – laajan verkostomme ansiosta pystymme löytämään tekijät erittäin nopeasti ja kustannustehokkaasti. Palvelumme eivät rajoitu rekrytointiin, vaan tarjoamme kokonaisvaltaisia henkilöstöratkaisuja.

Palveluitamme ovat:

Lue lisää nettisivuiltamme amiko.fi

Click Henkilöstöpalvelut

Click Henkilöstöpalvelut Oy on Pirkanmaan, Varsinais-Suomen ja Uudenmaan alueilla toimiva suomalainen perheyritys. Tarjoamme laadukkaita henkilöstövuokraus-, rekrytointi- sekä soveltuvuusarviointipalveluita. Toimintamme alkoi keväällä 2008 ja kasvumme on ollut nopeaa. Onnistumisemme taustalla on henkilökuntamme korkea ammattitaito sekä vilpitön tahto löytää oikeat henkilöt oikeisiin tehtäviin.

Click Henkilöstöpalvelut Oy on auktorisoitu henkilöstöpalveluyritys.

Lisää tietoa auktorisoinnista on saatavissa osoitteesta hpl.fi/auktorisointi/etusivu.

Kaikki avoimet työpaikkamme löytyvät kotisivuiltamme, osoitteesta www.click-hp.fi.

OP

OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.

R-kioski

R-kioski Oy on kannattava, kauppiasvetoinen kioskiketju, joka tarjoaa asiakkailleen monipuolisen valikoiman viihdettä, jännitystä ja mielihyvää sekä tärkeitä arjen tuotteita ja palveluita – nopeasti ja mukavasti aamusta iltaan.

Haemme eri puolelle Suomea franchising-periaatteella toimivia kauppiasyrittäjiä. Katso kauppiastarinat, sekä haettavat kauppapaikat osoitteessa www.r-kioski.fi/ura-aralla/kauppiaaksi - haetaanko omalle kotikioskillesi kauppiasta?

Sector Alarm

Sector Alarmin vauhdikkaan kasvun keskellä pidämme hyvää huolta kannustavasta ja innostavasta yrityskulttuuristamme. Olemme sitoutuneet henkilöstömme osaamisen kehittämiseen ja uramahdollisuuksien luomiseen aina työsuhteen alkumetreiltä lähtien. Jokainen uusi työntekijä saa kattavan perehdytyksen tehtäviinsä, organisaatioon ja tapaamme toimia. Työuran edetessä tarjoamme monipuolisia sisäisiä mahdollisuuksia koulutukseen ja valmennukseen työtaitojen ja henkilökohtaisen kehittymisen tueksi. Vaalimme yrityksessämme hyvää tiimihenkeä ja olemme työyhteisö, joka kannustaa jäseniään itsenäisyyteen ja jatkuvaan kehittymiseen. Toiminnassamme keskeisiä ovat arvomme: asiakaslähtöisyys, jatkuva parantaminen, tavoitehakuisuus ja luotettavuus. Meille arvot eivät ole hienoja sanoja seinillä vaan tapa toimia ja olla arjessa. Asenne ratkaisee sovitko joukkoomme!

Staffpoint

Haaveissa uusi työpaikka? Toteutetaan yhdessä uraunelmasi!

Mahdollisuus tehdä tuottavaa ja mielekästä työtä on mielestämme jokaisen ihmisen perusoikeus. Siksi me StaffPointilla teemme parhaamme, jotta yhä useampi ihminen onnistuisi löytämään oman paikkansa työelämässä. Olemme suomalaisen työelämän ja rekrytoinnin asiantuntijoita, ja tarjoamme tukeamme kaikenlaisille ihmisille erilaisissa uratilanteissa. Vuosittain kauttamme tarjoutuu työpaikka 15 000 ihmiselle.

Tutustu avoimiin työpaikkoihimme tai ota meihin yhteyttä, niin toteutetaan yhdessä omat uraunelmasi! Uusi työpaikka ja rekrytointi unelmien työpaikkaan voi odottaa sinua jo huomenna joltakin eri toimialoistamme.