Sokos Hotel Arinan kokoustilat,

​​​​​​Yhteistyökumppanilistaus päivittyy

Somekoulu
Aku Lyy | Drama Queen Communications

12:55 Työpajat kahteen ryhmään jakautuneena (ryhmän vaihto klo 13:55)

Auditoriossa:
Oman osaamisen brändääminen
​​​​​​​Pilvi Nybom | InCoaching

Toisen ryhmän ollessa auditoriossa, muut verkostoituvat aulatilassa, jossa voit:
tutustua yhteistyökumppaneiden tarjontaan,
kirkastaa someprofiiliasi viestintätoimiston asiantuntijan kanssa,
otattaa itsestäsi CV-kuvan (ennakkoilmoittautuminen)

15:00 Kokoontuminen auditorioon

Miten työn vastaanottaminen vaikuttaa päivärahaan?
Ermo Inkeroinen | Yleinen työttömyyskassa YTK

Loppusanat
Sanni Kiviniemi | YTK-Yhdistys ry

Tilaisuus päättyy klo 16​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Mukaan mahtuu 100 ensimmäistä.

Pilvi Nybom | InCoaching

Pilvi on toiminut pitkään erilaisissa valmennus-, koulutus ja HR-tehtävissä. Työtehtävät ovat liittyneet henkilöstön kehittämiseen, rekrytointiin, urasuunnitteluun ja uudelleensijoittumiseen. Pilvi on työskennellyt myös ulkomailla, viimeksi Kiinassa. Koulutukseltaan Pilvi on valtiotieteiden maisteri ja kansainvälisesti sertifioitu coach.

Aku Lyy | Drama Queen Communications

​​​​​​​Aku Lyy on intohimoinen sosiaalisen median suurkuluttaja, joka on työskennellyt laajasti markkinointiviestinnän parissa niin yrittäjänä kuin eri organisaatioissa markkinoinnin vetäjänä. Akulla on vahva osaaminen verkkoliiketoiminnan kehittämisestä, brändäämisestä, sosiaalisen median tuotannosta sekä strategisesta suunnittelusta.

Yhteistyökumppanit

Monetra

Monetra Rekrytointipalveluiden sijaisrekrytointi tarjoaa työnhakijoille monipuolisia mahdollisuuksia

Oletko kiinnostunut lyhytaikaisista työkeikoista, joita voit tehdä joustavasti omien mahdollisuuksiesi mukaan? Monetra Rekrytointipalvelut välittää eri alojen sijaisia päivittäin satoihin eri kohteisiin Oulun ja lähikuntien alueelle ateria- ja puhtauspalveluihin, sosiaali- ja terveyspalveluihin sekä opetus- ja varhaiskasvatusalalle. Tarvitsemme jatkuvasti uusia työntekijöitä, joten lue lisää ja täytä hakemus jo tänään osoitteessa www.monetra.fi/keikkatyot

Tule tapaamaan meitä Rekryklubille!

Omapaja

Turvallinen polku yrittäjyyteen – Omapajan laskutuspalvelu

Omapajan Kevytyrittäjänä sinun ei tarvitse perustaa omaa yritystä toimiaksesi yrittäjämäisesti. Voit työllistää itsesi ja toimia yrittäjänä laskutuspalvelun kautta. Näin yrittäminen ja sen aloittamien helpottuu merkittävästi. Omapajan kevytyrittäjänä, eli pajayrittäjänä saat laskutuspalvelun lisäksi käyttöösi myös yritystoimintasi kehittämiseen tähtäävät valmennuspalvelut.

Testaa liikeideaasi
Kokeile liikeideaasi nopeasti ja turvallisesti ilman kuukausimaksuja.

Ansaitse osaamisellasi
Määritä työllesi kunnon hinta ja ansaitse sen mukaan.

Kasva yrittäjänä
Kasvata tulostasi, kehitä myyntiäsi... Valmennamme sinut tuloksiin.

OP

OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.

Personalhuset Staffing Group

Personalhuset Staffing Group on pohjoismainen henkilöstöalan asiantuntija. Me haluamme olla alamme näkyvin ja innovatiivisin toimija. Tarjoamme asiakkaillemme räätälöidysti mm. rekrytointipalveluita, henkilöstövuokrausta sekä konsultointia ja muutosvalmennusta. Työnhakijoille tarjoamme mielenkiintoisia työtehtäviä, mahdollisuuden päästä uralla eteenpäin ja kehittää itseään. Toimimme Suomessa 8 paikkakunnalla. www.personalhuset.fi

Rainmaker

JOTTA IHMISET VOISIVAT RAKASTAA TYÖTÄÄN

Kasvu, niin yritysten kuin ihmisten, on hyvinvoinnin keskiössä. Kasvu mahdollistaa paremman nykyisyyden ja valoisamman tulevaisuuden. Koska yksin kasvaminen on vaikeaa, meiltä saat tukea parempaan asiakaskokemukseen, erinomaiseen työntekijäkokemukseen ja parempaan päätöksentekoon.

www.rainmaker.fi

R-kioski

R-kioski Oy on kannattava, kauppiasvetoinen kioskiketju, joka tarjoaa asiakkailleen monipuolisen valikoiman viihdettä, jännitystä ja mielihyvää sekä tärkeitä arjen tuotteita ja palveluita – nopeasti ja mukavasti aamusta iltaan.

Haemme eri puolelle Suomea franchising-periaatteella toimivia kauppiasyrittäjiä. Katso kauppiastarinat, sekä haettavat kauppapaikat osoitteessa www.r-kioski.fi/ura-aralla/kauppiaaksi - haetaanko omalle kotikioskillesi kauppiasta?

Saranen Consulting

Saranen Consulting on erikoistunut rekrytoivien koulutusohjelmien sekä muutos- ja työnhakupalveluiden toteuttamiseen. Autamme yrityksiä kasvamaan ja ihmisiä löytämään uuden työpaikan. Vuositasolla palvelemme yli tuhatta työnhakijaa kohti uutta työpaikkaa. Toteutamme palvelumme tiiviissä yhteistyössä rekrytoivien yritysten sekä työhallinnon kanssa.

Sector Alarm

Sector Alarmin vauhdikkaan kasvun keskellä pidämme hyvää huolta kannustavasta ja innostavasta yrityskulttuuristamme. Olemme sitoutuneet henkilöstömme osaamisen kehittämiseen ja uramahdollisuuksien luomiseen aina työsuhteen alkumetreiltä lähtien. Jokainen uusi työntekijä saa kattavan perehdytyksen tehtäviinsä, organisaatioon ja tapaamme toimia. Työuran edetessä tarjoamme monipuolisia sisäisiä mahdollisuuksia koulutukseen ja valmennukseen työtaitojen ja henkilökohtaisen kehittymisen tueksi. Vaalimme yrityksessämme hyvää tiimihenkeä ja olemme työyhteisö, joka kannustaa jäseniään itsenäisyyteen ja jatkuvaan kehittymiseen. Toiminnassamme keskeisiä ovat arvomme: asiakaslähtöisyys, jatkuva parantaminen, tavoitehakuisuus ja luotettavuus. Meille arvot eivät ole hienoja sanoja seinillä vaan tapa toimia ja olla arjessa. Asenne ratkaisee sovitko joukkoomme!

Studentwork

WE BELIEVE IN GRADUATES
-THEY INSPIRE COMPANIES TO BECOME BETTER!

Olemme nuoriin osaajiin erikoistunut rekrytointi- ja henkilöstövuokrausyritys – yksi Pohjoismaiden suurimmista. Tärkein tehtävämme on auttaa yrityksiä ja nuoria osaajia löytämään toisensa. Tarjoamme runsaasti mielenkiintoisia uramahdollisuuksia ja vaihtelevia työympäristöjä etenkin toimistopuolen tehtäviin, jotka soveltuvat mm. kaupallisen ja teknisen alan osaajille. Työllistämme vuosittain tuhansia osaajia ja olemme päässeet todistamaan toinen toistaan upeampia uratarinoita. Seuraa meitä somessa tai luo sivuillamme oma uratili ja liity osaksi verkostoamme, niin löydämme sinut nopeasti soveltuvan uramahdollisuuden tullen!

Fun fact: Studentwork on perustettu Suomessa 2004 kahden kauppatieteen opiskelijan toimesta ja he ovat yhä mukana toiminnassamme!

YTK-Yhdistys ry

ytk-yhdistys.fi

Monster

monster.fi

Rekryklubi on YTK-Yhdistyksen ja Monsterin yhteistyössä järjestämä työnhakutapahtuma.

Liity mukaan myös Rekryklubi Facebook-ryhmään!