Alma-talo, Alvar Aallon katu 3C, Helsinki
(katutason aula + auditorio)
​​​​​​​​​​​​​​klo 11 - 16

Ohjelma 12.9.2018

11:00 Kahvitarjoilu alkaa

11:30 Yhteinen osuus auditoriossa

Tervetuloa!
​​​​​​​Sanni Kiviniemi | YTK-Yhdistys ry
Mika Kiiskinen | Monster
Pirjo Kaasinen | YTK

Tapahtuman yhteistyökumppanit esittäytyvät:
Click Henkilöstöpalvelut, Finnacta, OP, Personalhuset Staffing Group, R-kioski, Securitas, Staffpoint

Somekoulu
Aku Lyy | SFB Agency

12:55 Työpajat kahteen ryhmään jakautuneena (ryhmän vaihto klo 13:55)

Auditoriossa:
Oman osaamisen brändääminen
​​​​​​​Pilvi Nybom | InCoaching

Toisen ryhmän ollessa auditoriossa, muut verkostoituvat aulatilassa, jossa voit:
tutustua yhteistyökumppaneiden tarjontaan,
kirkastaa someprofiiliasi viestintätoimiston asiantuntijan kanssa,
otattaa itsestäsi CV-kuvan (ennakkoilmoittautuminen)

Uutta! Työnhaun ja rekrytoinnin asiantuntija Mirva Puranen kommentoimassa CV:itä!
Jos haluat oman CV:si Mirvan kommentoitavaksi, lähetä se meille ennakkoon 4.9. mennessä osoitteeseen yhdistys@ytk-yhdistys.fi (tämän jälkeen saapuneita CV:itä ei kommentoida). Kommentointi tapahtuu ilman ajanvarausta rekrytapahtuman yhteydessä.

15:00 Kokoontuminen auditorioon

Miten työn vastaanottaminen vaikuttaa päivärahaan?
Petja Eklund | Yleinen työttömyyskassa YTK

Loppusanat
Sanni Kiviniemi | YTK-Yhdistys ry

Tilaisuus päättyy klo 16​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Mukaan mahtuu 100 ensimmäisenä ilmoittautunutta.

Tapahtuma on täynnä, mutta voit ilmoittautua jonotuslistalle.

Pilvi Nybom | InCoaching

Pilvi on toiminut pitkään erilaisissa valmennus-, koulutus ja HR-tehtävissä. Työtehtävät ovat liittyneet henkilöstön kehittämiseen, rekrytointiin, urasuunnitteluun ja uudelleensijoittumiseen. Pilvi on työskennellyt myös ulkomailla, viimeksi Kiinassa. Koulutukseltaan Pilvi on valtiotieteiden maisteri ja kansainvälisesti sertifioitu coach.

Aku Lyy | SFB Agency

​​​​​​​Aku Lyy on intohimoinen sosiaalisen median suurkuluttaja, joka on työskennellyt laajasti markkinointiviestinnän parissa niin yrittäjänä kuin eri organisaatioissa markkinoinnin vetäjänä. Akulla on vahva osaaminen verkkoliiketoiminnan kehittämisestä, brändäämisestä, sosiaalisen median tuotannosta sekä strategisesta suunnittelusta.

Monster

Maailman suurin ja suosituin työnhakupalvelu Monster tarjoaa päivittäin tuhansia työpaikkoja titteliin tai alaan katsomatta, niin Suomesta kuin ulkomailtakin. Työpaikkoja voit selailla osoitteessa www.monster.fi. Lisäksi tarjoamme parhaat työnhakuvinkit, inspiroivimmat uratarinat ja tietoa työelämän ilmiöistä osoitteessa www.monsterklubi.fi. Monster on osa Alma Mediaa, jonka tunnetuimpia brändejä Monsterin lisäksi ovat mm. Kauppalehti, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Telkku.com.

Alma Media

Alma Media on digitaalisiin palveluihin ja julkaisutoimintaan keskittyvä mediakonserni. Alman lähes sata mediaa ja palvelua kohtaavat suomalaiset noin 20 miljoonaa kertaa päivässä. Tarjoamme uutissisältöjen lisäksi hyötytietoa elämäntyylin, työuran sekä liiketoiminnan kehittämiseen. Tunnetuimpia brändejämme ovat Kauppalehti, Talouselämä, Affärsvärlden, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Monster.

Alma Mediassa työskentelee noin 2300 henkilöä, joista reilu kolmannes toimii Suomen ulkopuolella yhdeksässä eri Euroopan maassa.

SFB Agency

SFB Agency on pohjoismainen markkinointi- ja viestintätoimisto. Autamme kansainvälisiä ja kotimaisia asiakkaitamme lukuisissa markkinoinnin ja viestinnän haasteissa. Tuomme asiakkaidemme käyttöön viimeisimmät tiedot mediasta ja sen hyödyntämisestä. Toimistomme ovat Helsingissä, Turussa, Tukholmassa ja Kööpenhaminassa.

Click Henkilöstöpalvelut

Click Henkilöstöpalvelut Oy on Pirkanmaan, Varsinais-Suomen ja Uudenmaan alueilla toimiva suomalainen perheyritys. Tarjoamme laadukkaita henkilöstövuokraus-, rekrytointi- sekä soveltuvuusarviointipalveluita. Toimintamme alkoi keväällä 2008 ja kasvumme on ollut nopeaa. Onnistumisemme taustalla on henkilökuntamme korkea ammattitaito sekä vilpitön tahto löytää oikeat henkilöt oikeisiin tehtäviin.

Click Henkilöstöpalvelut Oy on auktorisoitu henkilöstöpalveluyritys.

Lisää tietoa auktorisoinnista on saatavissa osoitteesta hpl.fi/auktorisointi/etusivu.

Kaikki avoimet työpaikkamme löytyvät kotisivuiltamme, osoitteesta www.click-hp.fi.

Finnacta

Finnacta on monipuolinen jatkuvasti eteenpäin menevä asiakaspalveluun, markkinointivalmennuksiin ja tutkimushaastatteluihin erikoistunut markkinointitalo.

Palkkaamme aina asenteen ja koulutamme sinusta tekijän.

Jatkuva kouluttaminen, positiivinen kannustaminen ja jokaisen työntekijän huomioon ottaminen takaavat sen, että meillä varmasti viihdytään.

Meille haet parhaiten kun soitat suoraan paikkakuntasi toimipisteeseen ja kerrot rohkeasti itsestäsi. Katsomme yhdessä realistiset mahdollisuudet joita meillä on tarjota.

OP

OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.

Personalhuset Staffing Group

Personalhuset Staffing Group on pohjoismainen henkilöstöalan asiantuntija. Me haluamme olla alamme näkyvin ja innovatiivisin toimija. Tarjoamme asiakkaillemme räätälöidysti mm. rekrytointipalveluita, henkilöstövuokrausta sekä konsultointia ja muutosvalmennusta. Työnhakijoille tarjoamme mielenkiintoisia työtehtäviä, mahdollisuuden päästä uralla eteenpäin ja kehittää itseään. Toimimme Suomessa 8 paikkakunnalla. www.personalhuset.fi

R-kioski

R-kioski Oy on kannattava, kauppiasvetoinen kioskiketju, joka tarjoaa asiakkailleen monipuolisen valikoiman viihdettä, jännitystä ja mielihyvää sekä tärkeitä arjen tuotteita ja palveluita – nopeasti ja mukavasti aamusta iltaan.

Haemme eri puolelle Suomea franchising-periaatteella toimivia kauppiasyrittäjiä. Katso kauppiastarinat, sekä haettavat kauppapaikat osoitteessa www.r-kioski.fi/ura-aralla/kauppiaaksi - haetaanko omalle kotikioskillesi kauppiasta?

Securitas

Securitas on Suomen johtava turvallisuuspalveluyritys. Tuotamme monipuolisia, laadukkaita ja yksilöllisiä turvallisuuspalveluja yrityksille, yhteisöille, julkiselle sektorille sekä kuluttajille. Missiomme on suojata koteja, yrityksiä ja yhteiskuntaa. Joka päivä, kaikkialla maailmassa arjen sankarimme saavat ihmiset tuntemaan olonsa turvallisemmaksi. Tiedostamme toimintamme tärkeyden arjen turvaajina ja siksi tarjoamme henkilöstöllemme mahdollisuuksia kouluttautumiseen, kehittymiseen ja urakehitykseen. Meille on tärkeää tarjota vakaita työpaikkoja menestyvässä yrityksessä.

Staffpoint

Haaveissa uusi työpaikka? Toteutetaan yhdessä uraunelmasi!

Mahdollisuus tehdä tuottavaa ja mielekästä työtä on mielestämme jokaisen ihmisen perusoikeus. Siksi me StaffPointilla teemme parhaamme, jotta yhä useampi ihminen onnistuisi löytämään oman paikkansa työelämässä. Olemme suomalaisen työelämän ja rekrytoinnin asiantuntijoita, ja tarjoamme tukeamme kaikenlaisille ihmisille erilaisissa uratilanteissa. Vuosittain kauttamme tarjoutuu työpaikka 15 000 ihmiselle.

Tutustu avoimiin työpaikkoihimme tai ota meihin yhteyttä, niin toteutetaan yhdessä omat uraunelmasi! Uusi työpaikka ja rekrytointi unelmien työpaikkaan voi odottaa sinua jo huomenna joltakin eri toimialoistamme.

Yhteistyökumppanit

YTK-Yhdistys

ytk-yhdistys.fi

Monster

monster.fi

Rekryklubi on YTK-Yhdistyksen ja Monsterin yhteistyössä järjestämä työnhakutapahtuma.

Liity mukaan myös Rekryklubi Facebook-ryhmään!