Alma-talo, Alvar Aallon katu 3C, Helsinki
(katutason aula + auditorio)
​​​​​​​klo 11 - 16

Ohjelma 24.4.2018

11:00 Kahvitarjoilu alkaa

11:30 Yhteinen osuus auditoriossa

Tervetuloa!
​​​​​​​Sanni Kiviniemi | YTK-Yhdistys ry
Mika Kiiskinen | Monster
Pirjo Kaasinen | YTK

Tapahtuman yhteistyökumppanit esittäytyvät:
ALMA, OP, Personalhuset Staffing Group, PIIK, UP-Partners
Yhteistyökumppanilistaus päivittyy

Somekoulu
Aku Lyy | SFB Agency

12:55 Työpajat kahteen ryhmään jakautuneena (ryhmän vaihto klo 13:55)

Auditoriossa:
Oman osaamisen brändääminen
​​​​​​​Pilvi Nybom | InCoaching

Toisen ryhmän ollessa auditoriossa, muut verkostoituvat aulatilassa, jossa voit:
tutustua yhteistyökumppaneiden tarjontaan,
kirkastaa someprofiiliasi viestintätoimiston asiantuntijan kanssa,
otattaa itsestäsi CV-kuvan (ennakkoilmoittautuminen),
​​​​​​​harjoitella omaa hissipuhettasi videokopissa.

15:00 Kokoontuminen auditorioon

Miten työn vastaanottaminen vaikuttaa päivärahaan?
Petja Eklund | Yleinen työttömyyskassa YTK

Loppusanat
Sanni Kiviniemi | YTK-Yhdistys ry

Tilaisuus päättyy klo 16​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Mukaan mahtuu 100 ensimmäisenä ilmoittautunutta.

Tapahtuma on täynnä!

Pilvi Nybom | InCoaching

Pilvi on toiminut pitkään erilaisissa valmennus-, koulutus ja HR-tehtävissä. Työtehtävät ovat liittyneet henkilöstön kehittämiseen, rekrytointiin, urasuunnitteluun ja uudelleensijoittumiseen. Pilvi on työskennellyt myös ulkomailla, viimeksi Kiinassa. Koulutukseltaan Pilvi on valtiotieteiden maisteri ja kansainvälisesti sertifioitu coach.

Aku Lyy | SFB Agency

​​​​​​​Aku Lyy on intohimoinen sosiaalisen median suurkuluttaja, joka on työskennellyt laajasti markkinointiviestinnän parissa niin yrittäjänä kuin eri organisaatioissa markkinoinnin vetäjänä. Akulla on vahva osaaminen verkkoliiketoiminnan kehittämisestä, brändäämisestä, sosiaalisen median tuotannosta sekä strategisesta suunnittelusta.

Yhteistyökumppanit

Monster

Maailman suurin ja suosituin työnhakupalvelu Monster tarjoaa päivittäin tuhansia työpaikkoja titteliin tai alaan katsomatta, niin Suomesta kuin ulkomailtakin. Työpaikkoja voit selailla osoitteessa www.monster.fi. Lisäksi tarjoamme parhaat työnhakuvinkit, inspiroivimmat uratarinat ja tietoa työelämän ilmiöistä osoitteessa www.monsterklubi.fi. Monster on osa Alma Mediaa, jonka tunnetuimpia brändejä Monsterin lisäksi ovat mm. Kauppalehti, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Telkku.com.

SFB Agency

SFB Agency on pohjoismainen markkinointi- ja viestintätoimisto. Autamme kansainvälisiä ja kotimaisia asiakkaitamme lukuisissa markkinoinnin ja viestinnän haasteissa. Tuomme asiakkaidemme käyttöön viimeisimmät tiedot mediasta ja sen hyödyntämisestä. Toimistomme ovat Helsingissä, Turussa, Tukholmassa ja Kööpenhaminassa.

ALMA

Alma Media on digitaalisiin palveluihin ja julkaisutoimintaan keskittyvä mediakonserni, joka tarjoaa uutissisältöjen lisäksi tietoa elämäntyylin, työuran ja liiketoiminnan kehittämiseen. Alman tunnetuimpia brändejä ovat Kauppalehti, Talouselämä, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Monster.
Almalaisilla on lupa kehittyä, kehittää, kokeilla, uskaltaa, epäonnistua ja rakentaa uutta. Almalaiset löydät somesta: #almaspirit #rohkeuskasvaa

OP

OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.

Personalhuset Staffing Group

Personalhuset Staffing Group on pohjoismainen henkilöstöalan asiantuntija. Me haluamme olla alamme näkyvin ja innovatiivisin toimija. Tarjoamme asiakkaillemme räätälöidysti mm. rekrytointipalveluita, henkilöstövuokrausta sekä konsultointia ja muutosvalmennusta. Työnhakijoille tarjoamme mielenkiintoisia työtehtäviä, mahdollisuuden päästä uralla eteenpäin ja kehittää itseään. Toimimme Suomessa 8 paikkakunnalla. www.personalhuset.fi

PIIK

PIIK on uusi palvelu, jossa asiantuntijatyön osaajat ja työnantajat voivat anonyymisti ja reaaliaikaisesti kohdata toisensa. Palvelu yhdistä kummankin profiilin perusteella osaamisen, persoonan ja toiveet sekä ehdottaa parhaat mätsit molemmille. PIIKissä osapuolet kohtaavat ja etenevät keskusteluihin ilman välikäsiä. Palvelun ydin on kurkistella, löytää ja tulla löydetyksi uusiin alkuihin. Etsitpä sitten uutta työmahdollisuutta tai huippuosaajaa. Rekisteröidy ja aloita uusien alkujen kurkistelu osoitteessa piik.it

UP Partners

UP Partners on Suomen johtava virtuaalivalmennusta tarjoava yritys.

Tarjoamme valmennusta sinulle, joka haluat työllistyä, kouluttautua uudelleen tai etsiytyä uudelle työuralle. Autamme sinua myös hyvinvoinnin ylläpitämisessä työelämän muutoksissa. Palvelumme ovat helposti saavutettavissa puhelimitse ja netin kautta. Tarjoamme kattavan valikoiman webinaareja, puhelinvalmennusta ja nettipohjaisia työvälineitä.

YTK-Yhdistys

ytk-yhdistys.fi

Monster

monster.fi

Rekryklubi on YTK-Yhdistyksen ja Monsterin yhteistyössä järjestämä työnhakutapahtuma.

Liity mukaan myös Rekryklubi Facebook-ryhmään!