Oma urasuunnittelija!

Urasuunnittelija ja työelämätaitovalmentaja käyttöösi – valitse juuri sinun tarpeisiisi sopivat yhteistyömenetelmät – olet heti monta askelta lähempänä työelämäsi tavoitetta!

Oletpa tällä hetkellä ilman työtä tai etsimässä uusia työtehtäviä nykyisen tilalle, urasuunnittelija on tukenasi!

Tutustu uracoaching -palveluihimme, joista tässä muutama suosittu:

”Sinä tänään”
Tapaaminen, jossa keskitytään sinuun ja tämän hetkiseen tilanteeseen.
Sisältää tapaamisen (75 min)  toimistollamme Leppävaarassa tai puhelimitse, palautteen ja parannusvinkit CV:hen ja työhakemukseen ja Onnellinen työntekijä -työkirjan.
Hinta Sinä tänään -paketille YTK-Yhdistyksen jäsenille 120 € + alv, (norm 138 € + alv)

”Sinä ja huominen” –paketti
Kolme tapaamista (75+60+60 min), joissa pysähdytään sinun, osaamisesi ja tulevaisuuden äärelle. Mistä motivoidut ja minkälaisissa työyhteisöissä olet parhaimmillasi? Mihin olet menossa ja minkälaisia työtehtäviä tavoittelet? Mistä sinun onnellinen työelämä koostuu? Sisältää kolme tapaamista, toimistollamme Leppävaarassa ja/tai puhelimitse. Lisäksi mm. Onnellinen työntekijä -työkirjan, kotitehtäviä, palautteen ja parannusvinkit CV:hen ja työhakemukseen, työn hakemisen vinkit ja työhaastatteluun valmentautumisen.
​​​​​​​Hinta Sinä ja huominen -paketille: kysy tarjousta

Ota rohkeasti yhteyttä!
Minna Linna puh. 050-3744 191 tai Maritta Joki puh. 040-531 4637

Ilmoita ajanvarauksen yhteydessä lisätietokenttään etukoodi YTK. Jäsenyys saatetaan tarkistaa.