YTK-Yhdistyksen puhelinpalvelu on kiinni perjantaisin 28.8. saakka.

Suunnittele unelmiesi ura

Mazhr on urasuunnittelun ja työnhaun palvelu, joka on suunniteltu tueksi muuttuneeseen työelämään, aina opinnoista eläkkeelle saakka. Mazhr auttaa tunnistamaan oman potentiaalin ja vahvuudet sertifioitujen testien kautta, ja auttaa löytämään omannäköisen urapolun ja unelmatyön. Ymmärtämällä paremmin itseämme, voimme navigoida helpommin muuttuvassa työelämässä ja luoda merkityksellisiä urapolkuja.

Mazhr:n tavoitteena on tuoda yhteen työnhakijat ja työnantajat, joilla on samat arvot ja tarpeet - ja luoda onnellisempaa (työ)elämää.

YTK-Yhdistys tarjoaa kesä-heinäkuussa 1500 ensimmäiselle jäsenelle ilmaisen aloituspaketin uudistuneeseen Mazhr-palveluun. Pääset tekemään Persoonallisuus & Työkäyttäytyminen sekä Arvot & Motivaatio -testit veloituksetta (arvo 89,90 €).​​​​​​​ Etu on voimassa heinäkuun loppuun tai niin kauan kuin etukoodeja riittää. Ole siis nopea!

​​​​​​​Näin hyödynnät Mazhr-palvelua:

1. Näytä ja jaa oma osaamisesi Mazhr-kortilla. Mazhr-kortti on digitaalinen CV, jonka avulla lisäät työmarkkina-arvoasi. Mazhr-kortilla voit näyttää testeillä todennetut omat vahvuutesi ja potentiaalisi. Rakenna Mazhr-kortista mieleisesi ja jaa se rekrytoijille ja verkostollesi.​​​​​​​

Mazhr-kortti on digitaalinen CV

2. Tunnista potentiaalisi tekemällä Mazhr-testit. Aloituspaketti sisältää kaksi tärkeää työpsykologista testiä: Persoonallisuus ja työkäyttäytyminen sekä Arvot ja motivaatio.

YTK-Yhdistyksen jäsenenä 1500 ensimmäistä saa aloituspaketin testit kesäkuussa veloituksetta! Aloituspaketin arvo on 89,90 €. Ole nopea, sillä etu on voimassa kesäkuun ajan tai niin kauan kuin etukoodeja riittää.

Tunnista potentiaalisi tekemällä Mazhr-testit. Aloituspaketti sisältää kaksi olennaista työpsykologista testiä: Persoonallisuus ja työkäyttäytyminen sekä Arvot ja motivaatio. (YTK-Yhdistyksen jäsenenä 1500 ensimmäistä saa tehdä aloituspaketin testit veloi

3. Suunnittele uraasi Maz me -ominaisuuden avulla. ​​​​​Mazhr:n testitulosten avulla voit tunnistaa miten piirteesi ja ominaisuutesi sopivat Mazhr-palvelussa olevien tuhansien eri työtehtävien vaatimuksiin. Samasta osiosta löydät myös avoimia työpaikkoja. Voit jopa löytää kokonaan uuden suunnan urallesi!

Mazhr kohti onnellisempaa (työ)elämää