Takaisin töihin

Tämä palvelu on tarjolla vain YTK:n täysjäsenille, jotka kuuluvat sekä työttömyyskassaan että YTK-Yhdistykseen.

Mikäli sinut on irtisanottu tai olet irtisanomisuhan alla, voit päästä YTK-Yhdistyksen, ManpowerGroupin ja Right Managementin yhteistyössä järjestämään työnhaun tukiohjelmaan, joka valmentaa tehokkaaseen ja tulokselliseen työnhakuun.

Takaisin töihin -ohjelmien kestot ovat vaihtoehtoisesti 2, 3 tai 6 kk ja niiden tavoitteena on osallistujan nopea sijoittuminen takaisin työmarkkinoille. Valmennuksen ajaksi saat käyttöösi oman uravalmentajan, joka auttaa sinua kartoittamaan vahvuutesi, määrittelemään uratavoitteesi ja käynnistämään tehokkaan työnhakukampanjan. Saat juuri sinun tarpeisiisi ja tilanteeseesi räätälöityä yksilöllistä tukea työnhaun eri vaiheissa.

Ennen kuin jätät yhteydenottopyynnön, tutustu eri ohjelmavaihtoehtojen sisältöihin ja hintoihin.

Ilmoittaudu mukaan jättämällä yhteydenottopyyntö mikäli

• olet työntekijä ja haluat että ManpowerGroup ottaa sinuun yhteyttä oman uudelleen työllistymisesi tukemiseksi

• olet työnantajan edustaja ja haluat kuulla lisää siitä, miten voit hyödyntää jäsenetua omassa organisaatiossasi