Työnhaun verkkovalmennus

Tämä palvelu on tarjolla vain YTK:n täysjäsenille, jotka kuuluvat sekä työttömyyskassaan että YTK-Yhdistykseen. Myös YTK-Yhdistyksen opiskelijajäsenet voivat hyödyntää palvelua.

Työnhaun tavat elävät ja muuttuvat. Täysjäsenenä sinulla on mahdollisuus saada sparrausta ja ohjausta siihen, miten työpaikan haku voi olla helpompaa ja tuloksekkaampaa. Työnhaun verkkovalmennuksessa saat ajankohtaisia ja käytännöllisiä työkaluja työhakuun. Tunnukset saatuasi saat aivan oman opiskelutilan, jossa voit seurata edistymistäsi. Voit opiskella kuukauden ajan omaan tahtiisi ajasta ja paikasta riippumatta.

Kannattaa hyödyntää henkilökohtainen ohjaus. Valmentaja antaa sinulle valmennuksen lopussa palautetta tekemistäsi työnhaun teksteistä ja videoesittelystä. Videoesittelyn tekeminen on vapaaehtoista, mutta suosittelemme sitä lämpimästi. Valmennuksesta voit tallentaa ja tulostaa itsellesi valmistuneen työnhakusuunnitelman, kartoitusten tulokset ja asiakirjat, ja saat todistuksen osallistumisestasi.

TyönhakuRedi  - Helppo, selkeä ja innostava opastaja

1. Aloitus ja ohjeet