Puhelinlinjat ovat perjantaisin kiinni 18.12. saakka.

Täysjäsenille enemmän etuja ja palveluita

Tukea työnhakuun

Me tunnemme työnhaun haasteet ja haluamme osaltamme tukea ja helpottaa työnhakuasi. YTK:n täysjäsenenä hyödyt monista työnhakua tukevista palveluista.

Workday Designers -logo

Uramuotoilun verkkokurssi

Tarjoamme jäsenillemme Workday Designersin Uramuotoilun verkkokurssin puoleen hintaan 47,50 € (normaali hinta 95 €).

Cimson koulutuspalvelut - logo.

Työnhaun verkkovalmennus

Täysjäsenenä sinulla on mahdollisuus osallistua veloituksetta Cimson Koulutuspalveluiden työnhaun verkkokoulutukseen, josta saat intoa ja ideoita työnhakuun.

Mentoritas-logo.

Oma urasuunnittelija

Urasuunnittelija ja työelämätaitovalmentaja käyttöösi – valitse juuri sinun tarpeisiisi sopivat yhteistyömenetelmät – olet heti monta askelta lähempänä työelämäsi tavoitetta!

Mazhr logo

Löydä unelmatyösi tunnistamalla potentiaalisi

Jos haaveilet työpaikan tai jopa alan vaihtamisesta, Mazhr auttaa sinua löytämään tien seuraavaan unelmatyöhösi tunnistamalla omat vahvuudet ja potentiaalin. Mazhr on voimaannuttava palvelu ja tiennäyttäjä muuttuneessa työelämässä. Se auttaa meitä rakentamaan oman näköisiämme urapolkuja sekä löytämään itsemme – ja toisemme.

Oikotie-logo.

Hae työpaikkoja

Katso avoinna olevat työpaikat Oikotieltä!

P.S. Oletko urallasi uuden edessä tai työssäsi käännekohdassa?

Haluaisitko jakaa kokemuksia ja vinkkejä toisten kanssa? Ehkä keskustella työelämästä, työnhausta tai kouluttautumisesta lisää?​​​​​​​​​​​​​​

Virittämö FB-ryhmä työelämän tuunaajat kansikuva