webinaarit ja koulutukset

Täältä löydät monipuolisen webinaari- ja koulutusvalikoiman tueksi työelämän käänteisiin ja oman osaamisesi kehittämiseen.  Tulevista livewebinaareista viestimme nettisivuilla, uutiskirjeissä ja some-kanavissa. Pysy kuulolla ja tutustu aiempien webinaarien tallenteisiin OMA+:ssa! Tärpit voit tarkistaa myös blogistamme!

4T Summit tapahtumalogo

Mitkä taidot ovat työelämässä onnistumisen kannalta merkityksellisimpiä? Miten jaksan muuttuvassa työelämässä tänään ja huomenna? Syyskuun 4T Summit – Tunteet, taidot, työelämä, tulevaisuus -onlinetapahtumassa pääsemme pureutumaan näihin teemoihin Henri ”Henkka” Hyppösen, Perttu Pölösen ja muiden asiantuntijoiden luotsaamana. Varaa 14.9. kalenteristasi jo nyt!

Tutustu tästä!

kädet yhdessä

Mitä jokaisen tulisi tietää testamenteista ja edunvalvonnasta?

Oletko ajatellut, että teet testamentin ja edunvalvontavaltakirjan "sitten joskus"? Tule mukaan ilmaiseen webinaariin, jossa juristit kertovat, miksi jokaisen kannattaa hoitaa ne ajoissa kuntoon ja miten laadukkailla asiakirjoilla voit välttää yleisimmät sudenkuopat!

Lue lisää!

Joni Jaakkola istuu portailla

Hyvinvointivalmentaja Joni Jaakkola tuo teoriaa ja työkaluja hyvinvoinnin eri osa-alueille osana #työelämäkuntoon2022 -haastetta. Hyödynnä hyvinvointiluentojen käytännölliset vinkit veloituksetta ja katso tallenteet OMA+:sta.

Lue lisää!

eduhouse myspeaker logo

Ilmaiset, kompaktit ja ajankohtaiset verkkokoulutukset työelämätaitojesi kehittämiseen. Opiskele verkkokursseilla ajasta ja paikasta riippumatta tai osallistu vuorovaikutteisiin reaaliaikaisiin etäkoulutuksiin Teamsilla!

Tutustu uudistuneisiin koulutuksiin!

Tallenteet