Perjantaina 25.6. asiakaspalvelumme on keskikesän tunnelmissa ja suljettuna. Leppoisaa juhannusta!

muotoile omaa uraasi

Uramuotoilun verkkokurssi

Onko mielessäsi uuden työpaikan löytäminen, kokonaan uusi ura tai yrityksen perustaminen? Uramuotoilukurssi tarjoaa käytännöllisen tuen ratkaisujen löytämiseen. Kurssi auttaa tunnistamaan omia toiveita, näkemään uusia mahdollisuuksia muuttuvassa maailmassa, ja auttaa tekemään kokeiluja, joilla työn uusi suunta aukeaa. Lopputuloksena on konkreettinen urasuunnitelma sekä uusi, sinun itsesi näköinen mielekäs työ ja elämä.

Tarjoamme jäsenillemme Workday Designersin Uramuotoilun verkkokurssin puoleen hintaan 47,50 € (normaali hinta 95 €).

Uramuotoilukurssi sopii työkaluksi muutoksessa olevan työelämän moninaisiin tilanteisiin – tilanteisiin, joissa uran suuntaa on syytä tarkastella uudelleen ja löytää keinoja liikkua eteenpäin. Kurssista ovat saaneet apua niin työttömät työnhakijat kuin uranvaihtajat ja tulevaisuuden suunnastaan epävarmat koulutustasoon ja lähtötilanteeseen katsomatta. Kurssin voi ostaa itselle tai se voi olla työnantajan tuki työntekijälle muutostilanteessa.

Näin hyödynnät jäsenetusi:

1. Klikkaa osoitteeseen www.uramuotoilu.com ja tutustu verkkokurssiin.
    2. Klikkaa “Osta kurssi” ja luo itsellesi käyttäjätunnus.
    3. Käyttäjätunnuksen luomisen jälkeen tulet maksuvaiheeseen.

Klikkaa “Onko sinulla alennuskoodi” ja syötä avautuvaan kenttään jäsenen etukoodi, jonka löydät OMA+:sta.

4. Voit maksaa kurssin turvallisesti pankki- tai luottokortilla tai PayPalin kautta.

Kurssimaksulla saat verkkokurssimateriaalin käyttöösi kokonaiseksi vuodeksi. Voit palata katsomaan videoita tai kertaamaan tehtäviä koska tahansa. Voit suorittaa verkkokurssin omassa tahdissa, silloin kun sinulle sopii.

Katso video uramuotoilusta!

Uramuotoilu

Johtamismuotoilu-valmennus

Kehity esihenkilönä, osallistu Johtamismuotoilu-valmennukseen!

Kuuden viikon syväsukellus palvelevaan johtamiseen on taas täällä! Johtamismuotoilu-valmennus YTK-Yhdistyksen jäsenille 20 prosentin alennuksella (normaalihinta 599 € + alv). Edun saat myös valmennusten early bird-hinnoista (549 € + alv)! Syksyn valmennukset alkavat 6.9., 4.10. ja 1.11.

Mietitkö työssäsi, miten saada jokainen tiimissäsi kukoistamaan ja hyödyntämään täyttä potentiaaliaan? Olet ehkä jo kuullut, että toimivin tapa ei ole käskeminen, vaan kuunteleminen ja työntekijöiden tarpeisiin vastaaminen. Mutta miten tämä tehdään käytännössä?

Yhteistyökumppanimme Workday Designers on rakentanut käytännöllisen Johtamismuotoilu-valmennuksen, jossa hyödynnetään palvelumuotoilun keinoja. Valmennus sopii ihmisiä työssään johtaville.

Valmennuksen antia:

• Ymmärrät paremmin asioita, jotka vaikuttavat tiimin menestykseen ja tiimiläisten työssä onnistumiseen
    • Saat käytännöllisiä työkaluja ja tukea haastavien tilanteiden ratkomiseen
    • Löydät uusia ratkaisuja tiimisi kannalta keskeisiin kysymyksiin esimerkiksi työkyvyn, etätyön, yhteistyön, motivaation tai osaamisten johtamiseen
    • Saat välineet esihenkilötyön kehittämiseen

Hyödynnä early bird -etusi ja ilmoittaudu ajoissa:

Lue lisää ja ilmoittaudu valmennuksiin OMA+ -palvelusta löytyvällä etukoodilla!