Suunnittele unelmiesi ura

Mazhr on urasuunnittelun ja työnhaun palvelu, joka on suunniteltu tueksi muuttuneeseen työelämään, aina opinnoista eläkkeelle saakka. Mazhr auttaa tunnistamaan oman potentiaalin ja vahvuudet sertifioitujen työpersoonallisuus- ja motivaatiotestien kautta, ja auttaa löytämään omannäköisen urapolun ja unelmatyön. Ymmärtämällä paremmin itseämme, voimme navigoida helpommin muuttuvassa työelämässä ja luoda merkityksellisiä urapolkuja.

Mazhr:n tavoitteena on tuoda yhteen työnhakijat ja työnantajat, joilla on samat arvot ja tarpeet - ja luoda onnellisempaa (työ)elämää.

YTK-Yhdistys tarjoaa jäsenille ilmaisia aloituspaketteja Mazhr-palveluun. Pääset tekemään Persoonallisuus & Työkäyttäytyminen sekä Arvot & Motivaatio -testit veloituksetta (arvo 89,90 €).​​​​​​​ Etu on voimassa enää huhtikuun 2021 ajan, ole siis nopea! Etukoodi on kertakäyttöinen.

​​​​​​​Näin hyödynnät Mazhr-palvelua

1. Tunnista potentiaalisi tekemällä Mazhr-testit. Aloituspaketti sisältää kaksi tärkeää työpsykologista testiä: Persoonallisuus ja työkäyttäytyminen sekä Arvot ja motivaatio.

YTK-Yhdistyksen jäsenenä saat aloituspaketin testit veloituksetta! Aloituspaketin arvo on 89,90 €. Ole nopea, sillä etu on voimassa niin kauan kuin etukoodeja riittää. Etukoodin voit käyttää kerran, ja löydät sen OMA+-palvelusta.

Mazhr-kortti on digitaalinen CV

2. Näytä ja jaa oma osaamisesi Mazhr-kortilla. Mazhr-kortti on digitaalinen CV, jonka avulla lisäät työmarkkina-arvoasi. Mazhr-kortilla voit näyttää testeillä todennetut omat vahvuutesi ja potentiaalisi. Rakenna Mazhr-kortista mieleisesi ja jaa se rekrytoijille ja verkostollesi.​​​​​​​

Tunnista potentiaalisi tekemällä Mazhr-testit. Aloituspaketti sisältää kaksi olennaista työpsykologista testiä: Persoonallisuus ja työkäyttäytyminen sekä Arvot ja motivaatio. (YTK-Yhdistyksen jäsenenä 1500 ensimmäistä saa tehdä aloituspaketin testit veloi

3. Suunnittele uraasi Maz me -ominaisuuden avulla. ​​​​​Mazhr:n testitulosten avulla voit tunnistaa miten piirteesi ja ominaisuutesi sopivat Mazhr-palvelussa olevien tuhansien eri työtehtävien vaatimuksiin. Samasta osiosta löydät myös avoimia työpaikkoja. Voit jopa löytää kokonaan uuden suunnan urallesi!

Jäsentemme kokemuksia

Asiakaskyselyssä 75 prosenttia Mazhr-palvelua käyttäneistä jäsenistämme koki sen erittäin hyödylliseksi omalle työuralleen:

"Mazhr on hyvä työkalu urasuunnitteluun. Maz me -toiminto on todella hyödyllinen, koska se näyttää omiin vahvuuksiin sopivat tehtävät! Rohkaisee todella uuden työpaikan hakuun!"

"Kun haluaa selvittää omia vahvuuksia ja tarkentaa osaamisalueitaan, kuin myös koulutus tarpeitaan, on Mazhr siihen oiva vaihtoehto. Helpottaa oman osaamisen sanoittamista."

"Mazhr on mukavalla tavalla erilainen ja erottuva. Pidin todella paljon Mazhr-kortista, joka oli mielestäni sisällöltään hyvin kiteytetty, helppolukuinen vastaanottajalle ja visuaalisesti kivasti toteutettu."​​​​​​​

Mazhr kohti onnellisempaa (työ)elämää