työnhaun verkkovalmennus

Tämä palvelu on ilmainen YTK-Yhdistyksen jäsenille. Myös opiskelijajäsenet voivat hyödyntää palvelua.

Työnhaku on kovaa työtä. Haluaisitko, että se olisi helpompaa ja tuloksekkaampaa? Haluamme auttaa sinua tarjoamalla ilmaisen työnhaun verkkovalmennuksen, joka on yksi lukuisista rahanarvoisista jäseneduistasi. Se kannattaa hyödyntää erityisesti, jos haet aktiivisesti uutta työtä, mutta muillekin se on pelkkää plussaa!

Valmennus pähkinänkuoressa:

• saat ajankohtaisia ja käytännöllisiä työkaluja työnhakuun
    • luot tunnukset omaan opiskelutilaan, jossa voit seurata edistymistäsi
    • voit opiskella kuukauden ajan omaan tahtiisi ajasta ja paikasta riippumatta
    • saat 1 tunnin henkilökohtaista valmennusta uraohjaajan kanssa.

Hyödynnä henkilökohtainen ohjaus, materiaalit ja palaute

Valmentaja antaa sinulle valmennuksen lopussa palautetta tekemistäsi työnhaun teksteistä ja videoesittelystä. Videoesittelyn tekeminen on vapaaehtoista, mutta erittäin suositeltavaa. Valmennuksesta voit tallentaa ja tulostaa itsellesi valmistuneen työnhakusuunnitelman, kartoitusten tulokset ja asiakirjat, ja saat todistuksen osallistumisestasi.

Ilmoittaudu mukaan

Verkkovalmennus on helppo, selkeä ja innostava opastaja.​​​​​​​ Katso esittelyvideo ja ilmoittaudu mukaan!

YTK-Yhdistys Cimson työnhaun verkkovalmennus esittelyvideo

Cimson TyönhakuRedi -valmennuksen sisältö

1. Aloitus ja ohjeet
    2. Kohti uutta työtä
    3. Työnhaun kanavat
    4. Osaaminen: valtit esiin
    5. Työnhaun työkalut
    6. Työhaastattelu
    7. Voimavarat ja viestintä työnhaussa

8. Työnhaku ja rekrytointi ovat muutoksessa

9. Seuraavat askeleet

Jäsentemme kokemuksia

Miten valmennukset ovat auttaneet jäseniämme työnhaussa, työelämän käänteissä ja uralla etenemisessä? Mitä hyötyä jäsenet ovat valmennuksista saaneet? Tutustu jäsentemme kokemuksiin työnhaun verkkovalmennuksesta!