Etusivu Työelämän verkkokoulutus­­kirjasto
  • Täysjäsenille
  • Opiskelijajäsenille

Työelämän verkko­koulutus­kirjasto

Rekisteröidy verkkokoulutuskirjaston käyttäjäksi veloituksetta OMA+:n kautta ja avaa ovi tuhansien koulutusten pariin!

Kehitä työelämä­taitojasi

Ota käyttöösi Työelämän verkkokoulutuskirjasto ja ylläpidä osaamistasi tuhansilla ajankohtaisilla, laadukkailla ja monipuolisilla Eduhousen verkkokoulutuksilla.

Näin saat maksuttoman edun käyttöösi:

1. Varmista, että olet YTK:n täysjäsen. Jos et ole, liity tai päivitä jäsenyytesi täältä.
  2. Kirjaudu OMA+ -palveluun
  3. Valitse Webinaarit ja koulutukset -välilehti
  4. Laita rasti suostumusruutuun, jolloin rekisteröitymislinkki ilmestyy näkyviin
  5. Klikkaa ”Siirry rekisteröitymiseen”, jolloin siirryt Eduhousen palveluun viimeistelemään rekisteröitymisesi ilmaiseksi
  6. Anna pyydetyt tiedot. Jos ammattiasi ei löydy listalta, valitse ’muu’ (ammattia kysytään tilastointitarkoituksiin)
  7. Vahvista vielä rekisteröitymisesi Eduhousen lähettämän sähköpostin kautta – ja kas noin! Verkkokoulutuskirjasto on nyt käytettävissäsi!

Huom! Olethan ensisijaisesti yhteydessä Eduhousen asiakaspalveluun, jos sinulla on haasteita tai kysyttävää rekisteröitymiseen, käyttöoikeuteen tai muuhun asiaan liittyen. Saat nopeimmin vastauksen palvelun chatin kautta. Voit myös olla yhteydessä yhteydenottolomakkeen kautta, sähköpostitse tai puhelimitse.

Käyttäjät suosittelevat

Tää Eduhouse-hommeli on just sitä, mitä olen pari vuotta kaivannut! Nyt pätkätyöläinenkin voi omaan tahtiin ja 24 eurolla petrata osaamistaan. Kiitos siitä teille 🙂

Linnea

En ollut tajunnutkaan, että jäsenille on tarjolla ihan huikea määrä erittäin hyviä verkkokoulutuksia, jotka kuuluvat jäsenmaksuun! Löysin koulutuksista mm. 20h kestävän HR-koulutuskokonaisuuden, joka on näppärästi jaettu lyhyisiin osioihin ja so far voi sanoa, että hyvältä vaikuttaa.

Heidi
Mies peilin edessä pukemassa valkoista kauluspaitaa.

Monipuolisia työelämä­taitoja

Eduhouse on yhteistyössä alan huippujen, kuten Filosofian akatemian, Aava Virran ja Breaks Finlandin kanssa rakentanut ja lisännyt valikoimaansa monipuolisen työelämätaitopaketin jokaisen tarpeisiin. Mukana mm. Frank Martela, Petteri Kilpinen ja Reidar Wasenius! Aiheina esimerkiksi tavoitteiden asetanta, hyvinvointi, muutoskyvykkyys, vuorovaikutustaidot ja motivaatio. Kehitä itseäsi alan huippuasiantuntijoiden johdolla!

Valikoimaa piisaa

Verkkokoulutuskirjastosta löydät tuhansia varmasti ajantasaisia koulutuksia niin tallenteina kuin vuorovaikutuksellisina etäkoulutuksinakin – ilmaiseksi. Löytyisikö esimerkiksi näistä teemoista jotain sinun tarpeisiisi?

• Lähes 600 työelämätaitoja kehittävää koulutusta jaksamisesta vuorovaikutustaitoihin
  • Yli 500 Microsoft 365 -koulutusta Excelistä Teamsiin (Excel-koulutukset ovat valikoiman ehdoton ikisuosikki!)
  • Käyttökoulutuksia moniin muihinkin ohjelmiin, kuten Adoben Photoshop, Illustrator ja Lightroom, Canva tai Miro
  • Dataa ja tekoälyä käsitteleviä tehotreenejä
  • Yli 700 koulutusta johtamisesta ja esihenkilötyöskentelystä

Selaa koko valikoimaa ja löydä itsellesi sopivat koulutukset! Muista rekisteröityä palvelun käyttäjäksi OMA+:n kautta ja varmista, että selaat valikoimaa kirjautuneena!

Nainen valitsemassa kahvikuppia kahvilassa

Hyvä tietää

Verkkokoulutuskirjaston käyttö sisältyy YTK:n täysjäsenyyteen eikä maksa ylimääräistä. Saat siis vain 24 €:n vuosijäsenmaksullasi käyttöösi koko Eduhousen koulutusvalikoiman (arvo 147 €/kk), esimerkiksi:

• Illustrator CC perusteet, etäkoulutus 2 päivää (arvo 1180 €)
  • Excel perusteet/jatko, etäkoulutus 1 päivä (arvo 590 €)
  • Esiintymistaito – pidä parempia esityksiä, etäkoulutus 1 päivä (arvo 790 €)
  • Vaikuttavalla perehdytyksellä parempaa työntekijäkokemusta, etäkoulutus (arvo 390 €)
  • Datatyön perusteet, etäkoulutus 1 päivä (arvo 790 €)

​​​​​​​Sekä muut huippupuhujien luennot ajankohtaisista teemoista voivat olla arvoltaan jopa satoja euroja!

Varmista vain, että olet rekisteröitynyt palvelun käyttäjäksi OMA+:n kautta ja selaat valikoimaa kirjautuneena.

Aktivoi tunnuksesi rekisteröitymällä YTK:n täysjäsenen OMA+ -palvelun Webinaarit ja koulutukset-sivulta, josta löydät myös tarkemmat ohjeet. Rekisteröinnin jälkeen koulutukset avautuvat käyttöösi! Huomioithan, että rekisteröity tunnus on vain henkilökohtaiseen käyttöön.

Verkkokoulutus voi olla videomuotoinen tallenne, jonka voit katsoa silloin, kun sinulle sopii, tai reaaliajassa tapahtuva vuorovaikutuksellinen etäkoulutus. Kouluttajat ovat alansa ammattilaisia ja huippupuhujia. Tallennetut koulutukset on jaettu lyhyisiin osiin, jotta opiskeluhetkelle löytyy aina helposti aikaa.

Yhteistyössä Eduhouse

Täysjäsenille ilmaisen palvelun tuottaa digitaalisen oppimisen edelläkävijä Eduhouse.

Eduhouse on koulutusorganisaatio, jonka toiminnan kulmakiviä ovat digitaalisuus ja osaamisen kehittäminen. Eduhousen tarjonnan ytimessä ovat työelämälle kriittiset business-, työelämä-, digi- ja tech-taitojen koulutukset, jotka tuotetaan yhdessä huippuasiantuntijoiden kanssa.

Lue lisää aiheesta

Mies katsoo hymyillen tietokonetta kuulokkeet päässään.

YTK:n täysjäsenillä käytössään ”rahallisesti jäätävän kova etu” – ”En osannut lainkaan odottaa noin laadukasta ja kattavaa kurssitarjontaa”

Eduhousen laajaa verkkokoulutuskirjastoa käytetään eniten oman osaamisen syventämiseen sekä uusien asioiden oppimiseen. Koulutusten laatu ja valikoima saa jäsenkyselyssä lähes pelkkää kiitosta.

LinkedInin perusteet, Tutustuminen tietoturvaan vai Ajanhallinnan Kung Fu – Minkä ilmaisista koulutuksista sinä valitset?

Täysjäsenillemme on ilmaiseksi tarjolla valtava valikoima erilaisia verkkokoulutuksia digitaidoista kirjanpitoon ja hyvinvointiluennoista juridiikkaan. Voit valita jonkun koulutustärpeistämme – tai mitä tahansa haluatkaan nyt oppia!

Nainen istuu ulkona kahvilla tietokoneen kanssa. Katsoo mietteliäästi taivasta kohti.
Etätyötä kesäisen kahvilan terassilla.

Usein kysyttyä Työelämän verkkokoulutuskirjastosta

Tässä muutamia palvelun käyttöön liittyviä huomioita, joihin jäsenemme ovat etsineet vastauksia. Toivottavasti pääset näillä vinkeillä eteenpäin!