työelämän verkkokoulutuskirjasto

Kehitä työelämätaitojasi ilmaiseksi

Ota käyttöösi Työelämän verkkokoulutuskirjasto ja ylläpidä osaamistasi tuhansilla ajankohtaisilla, laadukkailla ja monipuolisilla Eduhousen verkkokoulutuksilla, jotka kuuluvat YTK:n täysjäsenyyteen!

• Täysjäsenenä saat maksutta koko verkkokoulutuskirjaston valikoiman (arvo 147 €/kk)!
    • Yksittäisenkin koulutuksen arvo voi normaalisti olla satoja euroja, joten hyödynnä etusi veloituksetta nyt!
    • Saat edun käyttöösi rekisteröitymällä OMA+ -palvelussa kohdassa Webinaarit ja koulutukset.

Verkkokoulutukset aina saatavillasi

Hyödynnä tuhansia käytännönläheisiä, ajankohtaisia ja puhuttelevia verkkokoulutuksia eri työelämäteemoista ja -taidoista – ajasta ja paikasta riippumatta!

• Työelämätaidot: viestintä- ja vuorovaikutus, tuottavuus, ajanhallinta, hyvinvointi, johtamistaidot, motivaatio
    • Digitaidot: teknologia, Microsoft 365, Adobe, projektinhallinta, tietoturva, sosiaalinen media
    • Liike-elämätaidot: taloushallinto, henkilöstöhallinto, palkkahallinto, johtaminen, juridiikka

Lyhyet koulutukset on helppo ujuttaa kiireiseenkin arkeen – missä ja milloin vain. Hyödynnä ilmainen jäsenetusi nyt!

Katso ajankohtaiset suosikit!

Reaaliaikaiset etäkoulutukset

Osallistu reaaliaikaiseen ja vuorovaikutteiseen etäkoulutukseen Teamsissa! Pääset entistäkin parempaan keskusteluyhteyteen asiantuntevan kouluttajan sekä muiden osallistujien kanssa.

Täysjäsenenä voit osallistua ilmaiseksi etänä myös hybriditoteutuksiin!

Jos olet uusi käyttäjä, rekisteröidy ensin OMA+:ssa

Klikkaa koulutuskalenteriin ja ilmoittaudu

Tarvitsetko apua? Katso ilmoittautumisohje (pdf)

Mitä ovat etäkoulutukset ja hybriditoteutukset?

MySpeaker-webinaarit

Katso MySpeaker-huippupuhujienkuten Lauri Järvilehto, Elina Hiltunen ja Iida Mäkikallio – live-webinaarit kuumimmista työelämäteemoista: mm. tulevaisuuden työ, tunnetaidot, asiakaskokemus, kyberturvallisuus, luovuus ja innovatiivisuus!

Tutustu MySpeaker-puhujien live-webinaareihin!

Ajankohtaiset suosikit

Käsi valitsee sukkia eriväristen sukkien valikoimasta

Opiskele verkkokoulutuksia ajasta ja paikasta riippumatta tai osallistu reaaliaikaisiin, vuorovaikutteisiin etäkoulutuksiin Teamsilla.

Voit säästää jopa tuhansia euroja, esimerkiksi:

• Illustrator CC perusteet, etäkoulutus 2 päivää (arvo 1180 €)
    • Excel perusteet/jatko, etäkoulutus 1 päivä (arvo 590 €)
    • Esiintymistaito - pidä parempia esityksiä, etäkoulutus 1 päivä (arvo 790 €)
    • Vaikuttavalla perehdytyksellä parempaa työntekijäkokemusta, etäkoulutus (arvo 390 €)
    • Datatyön perusteet, etäkoulutus 1 päivä (arvo 790 €)

​​​​​​​Sekä muut huippupuhujien luennot ajankohtaisista teemoista voivat olla arvoltaan jopa satoja euroja!

Tutustu näihin käyttäjien suosikkeihin!

Hyvä tietää

• Verkkokoulutuskirjaston käyttö sisältyy YTK-Yhdistyksen jäsenyyteen eikä maksa ylimääräistä. Saat siis vain 22 €:n vuosijäsenmaksullasi käyttöösi koko Eduhousen koulutusvalikoiman (arvo 147 €/kk), esimerkiksi:

• Illustrator CC perusteet, etäkoulutus 2 päivää (arvo 1180 €)
      • Excel perusteet/jatko, etäkoulutus 1 päivä (arvo 590 €)
      • Esiintymistaito - pidä parempia esityksiä, etäkoulutus 1 päivä (arvo 790 €)
      • Datatyön perusteet, etäkoulutus 1 päivä (arvo 790 €)

• Aktivoi tunnuksesi rekisteröitymällä YTK-Yhdistyksen OMA+ -palvelun Webinaarit ja koulutukset-sivulta, josta löydät myös tarkemmat ohjeet. Rekisteröinnin jälkeen koulutukset avautuvat käyttöösi! Huomioithan, että rekisteröity tunnus on vain henkilökohtaiseen käyttöön.

• Nauhoitettu videomuotoinen koulutus, jonka voit katsoa missä ja milloin vain. Kouluttajat ovat alansa ammattilaisia ja huippupuhujia. Koulutukset on jaettu lyhyisiin osiin, jotta opiskeluhetkelle löytyy aina helposti aikaa.

• Etäkoulutus (digital classroom)
      Etukäteen aikataulutettu, reaaliaikainen ja vuorovaikutteinen koulutus Teamsissa, jossa opiskellaan kouluttajan johdolla. Etäkoulutukseen tulee ilmoittautua erikseen.

Etäkoulutus (hybridi)
      Etukäteen aikataulutettu, reaaliaikainen ja vuorovaikutteinen koulutus, johon voit osallistua etänä Teamsissa, ja jossa opiskellaan kouluttajan johdolla (osa osallistujista paikan päällä). Hybridikurssille tulee ilmoittautua erikseen: Hae koulutuskalenterista kategoria Hybridikurssi, valitse haluamasi koulutus, päivämäärä ja rastita "osallistun etänä".

Yhteistyössä Eduhouse

Accountor eduhouse logo

Täysjäsenille ilmaisen palvelun tuottaa digitaalisen oppimisen edelläkävijä Eduhouse yhteistyössä puhujatoimisto MySpeakerin kanssa.

Eduhouse on koulutusorganisaatio, jonka toiminnan kulmakiviä ovat digitaalisuus ja osaamisen kehittäminen. Eduhousen tarjonnan ytimessä ovat työelämälle kriittiset business-, työelämä-, digi- ja tech-taitojen koulutukset, jotka tuotetaan yhdessä huippuasiantuntijoiden kanssa. www.eduhouse.fi

Sinua voisi kiinnostaa myös:

päivitetty 16.11.2022