linkedin haltuun -koulutukset

Haluaisitko oppia lisää ja saada enemmän irti LinkedInistä? Mietitkö, mitä siellä kannattaisi tehdä, millaisia julkaisuja postata ja miten verkostoitua? Lähde mukaan virtuaaliselle oppimismatkalle LinkedInin maailmaan kanssamme ja ota LinkedIn haltuun!

LinkedIn haltuun -verkkokoulutuksen avulla sinulla on nyt mahtava tilaisuus perehtyä LinkedInin maailmaan aina profiilin luomisesta verkostoitumisen periaatteisiin, aktiiviseen käyttöön ja omien julkaisujen ideointiin!

Tarjoamme YTK-Yhdistyksen jäsenille kokonaisvaltaisen LinkedIn-verkkokoulutuksen yhteistyössä LinkedInin ammattikäyttäjä ja työ- ja organisaatiopsykologi Juho Toivolan kanssa.

Koulutukseen kuuluvat:

Kaikki ohjevideot, webinaaritallenne ja materiaalit ovat jäsenten käytössä vuoden 2022 loppuun asti OMA+-palvelussa.

Kokonaisuus on rakennettu kaikentasoisten LinkedIn-käyttäjien tarpeisiin, joten olitpa sitten aloitteleva tai jo pidempään LinkedIniä käyttänyt, löydät videoiden aiheista varmasti omasi!

Juho Toivola LinkedIn kouluttaja YTK-Yhdistys webinaari

Kouluttaja Juho Toivola on työ- ja organisaatiopsykologi ja Suomen tunnetuimpia LinkedInin ammattikäyttäjiä. Hän auttaa työkseen työnantajia, työntekijöitä ja työnhakijoita toimimaan fiksummin työmarkkinoilla. Menestyneenä yrittäjänä Juholla on vahvaa kokemusta myös modernista myynnistä, markkinoinnista ja liiketoiminnan kehittämisestä. Juhon puheenvuoroja ja koulutuksia on kiitelty paitsi hyödyllisinä, niin myös hauskoina.

LinkedIn ohjevideot

1. Miksi ammatillisessa sosiaalisessa mediassa aktivoituminen tuntuu vaikealta?

2. Mikä on LinkedIn ja miksi siitä on hyötyä työelämässä?

3. Näin luot LinkedIn-käyttäjätilin ja kirjaudut palveluun

4. LinkedIn-profiilin päivittäminen ja tärkeimmät asiat oman tavoitteen kannalta

5. Oman verkoston tavoitteellinen kasvattaminen ja kontaktipyyntöjen lähettäminen

6. Tilapäivitysten lukeminen ja tekeminen: LinkedIn sisällöntuotantoalustana

7. Aktiivinen osallistuminen keskusteluihin: varjoista valoon

8. Selkeiden pyyntöjen ja kysymysten esittäminen: anna muiden auttaa sinua

9. Yksityisviestit ja chat-keskustelut tapana viedä asioita eteenpäin

LinkedIn työpajat

Vahvista LinkedIn-osaamistasi työnhaussa ja laita verkostosi kuntoon toukokuun työpajoissa!

Järjestämme toukokuussa työ- ja organisaatiopsykologi Juho Toivolan kanssa kaksi toiminnallista Zoom-etätyöpajaa, joissa pääset kädet savessa harjoittelemaan LinkedInin hyödyntämistä joko aktiivisessa työnhaussa tai muiden ammatillisten tavoitteidesi edistämisessä. Lue lisää ja varaa ajankohta kalenteristasi jo nyt!

1. LinkedIn työnhaussa ti 24.5. klo 15–18: aktiivisille työnhakijoille
    2. LinkedIn ja omien tavoitteiden edistäminen ke 25.5. klo 15–18: kaikille, jotka haluavat kehittää osaamistaan

Ilmoittautuminen työpajoihin alkaa pian ja paikkoja on rajoitetusti, joten laita ajankohdat kalenteriisi ja seuraa uutiskirjeitämme! Työpajaan osallistuminen edellyttää aktiivista työskentelyä ja jo olemassa olevaa LinkedIn-profiilia, jota työstetään työpajan aikana, joten laita perusasiat kuntoon ennakkoon ohjevideoiden avulla!

”LinkedIn on paras, helpoin ja halvin tapa edistää omia ammatillisia tavoitteita – olitpa sitten työnhaussa tai haluat muuten kehittyä ammatillisesti ja luoda verkostoja. Oman organisaation ulkopuoliset ihmiset tavoitat parhaiten LinkedInistä.” -kouluttaja, työ- ja organisaatiopsykologi Juho Toivola

Sinua voisi kiinnostaa myös:

Koulutusvinkkejä aiheesta

Hyödyllisiä vinkkejä aiheeseen liittyen löydät myös työelämän verkkokoulutuskirjastosta. Katsellaksesi koulutuksia, sinun tulee olla rekisteröitynyt verkkokoulutuskirjaston käyttäjäksi. Jos olet jo hyödyntänyt maksuttoman jäsenetusi ja ottanut palvelun käyttöön, kirjaudu sisään ja klikkaa suoraan koulutuksiin alla olevista linkeistä. Jos et vielä ole rekisteröitynyt palveluun, voit tehdä sen jäsentemme OMA+-palvelussa osiossa Webinaarit ja koulutukset.

Vetovoimaa työntekijälähettilään asiantuntijaviestintään – Näin rakennat omaa brändiäsi

Henkilöbrändin rakentaminen: miten päästä vauhtiin?