Nyt jäsenillemme laaja LinkedIn-verkkokoulutus ilmaiseksi!

Haluaisitko oppia lisää ja saada enemmän irti LinkedInistä? Mietitkö, mitä siellä kannattaisi tehdä, millaisia julkaisuja postata ja miten verkostoitua? Lähde mukaan virtuaaliselle oppimismatkalle LinkedInin maailmaan kanssamme ja ota LinkedIn haltuun!

LinkedIn haltuun -verkkokoulutuksen avulla sinulla on nyt mahtava tilaisuus perehtyä LinkedInin maailmaan aina profiilin luomisesta verkostoitumisen periaatteisiin, aktiiviseen käyttöön ja omien julkaisujen ideointiin!

Tarjoamme YTK-Yhdistyksen jäsenille kokonaisvaltaisen LinkedIn-verkkokoulutuksen yhteistyössä LinkedInin ammattikäyttäjä ja työ- ja organisaatiopsykologi Juho Toivolan kanssa.

Koulutukseen kuuluvat:

• yhdeksän LinkedIn-ohjevideon sarja
  • 16.2. pidetty aloituswebinaari ja tallenne.

Kaikki ohjevideot ja webinaaritallenne (webinaarin jälkeen) ovat jäsenten käytössä 16.2.2022 asti OMA+-palvelussa.

Kokonaisuus on rakennettu kaikentasoisten LinkedIn-käyttäjien tarpeisiin, joten olitpa sitten aloitteleva tai jo pidempään LinkedIniä käyttänyt, löydät videoiden aiheista varmasti omasi!

Videosarjan osat:

1. Miksi ammatillisessa sosiaalisessa mediassa aktivoituminen tuntuu vaikealta?

2. Mikä on LinkedIn ja miksi siitä on hyötyä työelämässä?

3. Näin luot LinkedIn-käyttäjätilin ja kirjaudut palveluun

4. LinkedIn-profiilin päivittäminen ja tärkeimmät asiat oman tavoitteen kannalta

5. Oman verkoston tavoitteellinen kasvattaminen ja kontaktipyyntöjen lähettäminen

6. Tilapäivitysten lukeminen ja tekeminen: LinkedIn sisällöntuotantoalustana

7. Aktiivinen osallistuminen keskusteluihin: varjoista valoon

8. Selkeiden pyyntöjen ja kysymysten esittäminen: anna muiden auttaa sinua

9. Yksityisviestit ja chat-keskustelut tapana viedä asioita eteenpäin

Juho Toivola LinkedIn kouluttaja YTK-Yhdistys webinaari

Juho Toivola on työ- ja organisaatiopsykologi ja Suomen tunnetuimpia LinkedInin ammattikäyttäjiä. Hän auttaa työkseen työnantajia, työntekijöitä ja työnhakijoita toimimaan fiksummin työmarkkinoilla. Menestyneenä yrittäjänä Juholla on vahvaa kokemusta myös modernista myynnistä, markkinoinnista ja liiketoiminnan kehittämisestä. Juhon puheenvuoroja ja koulutuksia on kiitelty paitsi hyödyllisinä, niin myös hauskoina.