grow with google -koulutukset

Kasvata osaamistasi Grow with Google -koulutuksilla

Kaipaatko opastusta omaan tietoturvaasi verkossa? Entä tarvitsetko tukea työnhakuun ja oman osaamisesi esille tuomiseen? Tarjoamme sinulle nyt uuden mahdollisuuden kehittää osaamistasi ja oppia uutta joustavasti jäsenillemme räätälöityjen Grow with Google -koulutusten avulla.

Tutustu Tietoturva kuntoon -videosarjaan!

Lue lisää myös #IamRemarkable -verkkotyöpajoista, joille on suunnitteilla jatkoa syksyllä!

Tietoturva kuntoon -ohjevideot

Omat tietosi verkossa ovat tärkeää virtuaaliomaisuuttasi. Tiedätkö, miten niitä käsitellään? Annatko lapselle pädin käteen ajattelematta sen enempää tietoturvaa? Kuulostaa tutulta! Tarjoamme nyt jäsenillemme ilmaiseksi räätälöidyt Googlen tietoturvavideot, joiden avulla opit pitämään tiedot turvassa ja oman datasi arvossa.

Nyt sinulla on siis mahtava tilaisuus parantaa päivittäistä tietoturvaasi veloituksetta ja joustavasti verkossa! Voit tutustua videoihin OMA+ -palvelussa juuri silloin, kun se sinulle parhaiten sopii.

Tietoturva kuntoon -videosarja:

1. Tietoturvan ABC: Miten suojaat tietosi verkossa?
      Yleisten verkkoriskien tunnistaminen, verkossa suojautuminen, yksityisyysasetuksien hallinta
    2. Perheesi turvaksi verkossa: Miten huolehdit koko perheen tietoturvasta?
      Digitaalisten välineiden käytön säännöt perheelle, lapsille sopivan sisällön löytäminen ja ylläpito, perheen yksityisyyden ja tietosuojan vaaliminen verkossa
    3. Huolehdi maineestasi verkossa: Tietoturva ja yksityisyys
      Mitä on verkkomaine, verkkomaineen hallinta ja ylläpito, maineen suojaaminen verkossa​​​​​​​

#IamRemarkable -verkkotyöpajat

Järjestimme ensimmäiset työpajat keväällä 2021 ja saimme hienoa palautetta, joten luvassa on jatkoa syksylle - pysy kuulolla ja seuraa viestintäämme!

#IamRemarkable -työpajassa:

• opit oman osaamisen markkinoinnin tärkeydestä työelämässä ja vapaalla
    • löydät uusia tapoja ja työkaluja osaamisesi ilmaisuun
    • pääset haastamaan ennakkoluuloja ja sosiaalisia normeja, joita oman osaamisen markkinointiin liittyy

Tarvitset vain verkkoyhteyden, kynää ja paperia sekä rauhallisen paikan osallistuaksesi työpajaan.

Googlen #IamRemarkable -aloitteen tavoitteena on, että naiset ja muut aliedustetut ryhmät voimaantuvat arvostamaan sekä jakamaan omia saavutuksiaan ja osaamistaan - töissä ja vapaa-ajalla. Erityisesti suosittelemme työpajaa, jos haluat parantaa itsevarmuuttasi työelämässä ja työnhaussa sekä kasvattaa työmarkkina-arvoasi uudella tavalla.

#IamRemarkable logo YTK-Yhdistys Grow with Google yhteistyö

Yhteistyössä Google

Grow with Google
    ​​​​​​​Koulutukset ovat osa uutta Grow with Google -yhteistyötä, jolla haluamme tarjota jäsenillemme räätälöityjä monipuolisia koulutus- ja kehittymismahdollisuuksia verkossa. Google tekee ympäri maailmaa yhteistyötä ihmisten verkossa toimimisen kehittämiseksi. Yhteistyöllä autamme jäseniämme kasvattamaan työelämätaitojaan ja onnistumaan työelämän käänteissä. Nämä ilmaiset kurssit on räätälöity vain YTK-Yhdistyksen jäsenille.

#IamRemarkable
    Googlen #IamRemarkable -aloitteen tavoitteena on, että naiset ja muut aliedustetut ryhmät voimaantuvat arvostamaan sekä jakamaan omia saavutuksiaan ja osaamistaan - töissä ja vapaa-ajalla.

• 82% osallistuneista kokee olonsa itsevarmemmaksi osallistuttuaan työpajaan
    • 180 000 osallistujaa, 140+ maassa, yli 14 0000 työpajaa järjestetty, yli 7000 fasilitaattoria
    • Yli 800 yritystä ja organisaatiota on ottanut #IamRemarkable -työpajan osaksi toimintojaan edistääkseen monimuotoisuutta toiminnassaan