Opi ennakoivaa urasuunnittelua webinaarissamme

Mikä on sinun Tuleva Suuntasi? Oletko joutunut viime aikoina pohtimaan työsi pysyvyyttä tai työelämän suuntaa? Maailman ja työmarkkinoiden myllerrystä et voi muuttaa, mutta ennakoivalla urasuunnittelulla voit vaikuttaa tulevaisuuden mahdollisuuksiisi.

Tule mukaan Ennakoiva urasuunnittelu -webinaariin ti 27.4. klo 10-11.30!

Webinaarissa opit konkreettisia vinkkejä, miten ennakoivan urasuunnittelun keinojen avulla varmistat työelämäkelpoisuutesi myös tulevaisuudessa ja miten pysyt kuskin paikalla myös yllättävissä työelämän muutostilanteissa. Ennakoivaan urasuunnitteluun meidät opastaa Muutostoimisto Tulevan asiantuntija Henna Ojala.

Tutustu Tuleva Suunta -valmennukseen

Ennakoivan urasuunnittelun neljän kerran valmennus työnhakijoille 5.5., 12.5., 19.5. ja 26.5. klo 14-15.30 etävalmennuksena.

Tuleva Suunta-valmennus on YTK-Yhdistyksen ja Muutostoimisto Tulevan yhteistyössä tarjoama Suomen ensimmäinen ennakoivaan urasuunnitteluun perustuva neljän kerran valmennuskokonaisuus YTK-Yhdistyksen jäsenille. Valmennus on suunniteltu työnhakua painottaen, joten se on suunnattu erityisesti sinulle, uutta työtä etsivä jäsenemme.

Valmennus auttaa kirkastamaan oman työelämäsi suunnan ja valmistautumaan tulevaisuuden työelämän vaatimuksiin jo nyt.

Valmennus auttaa sinua valmentajien ja tehtävien opastamana:

• tunnistamaan mahdollisia tulevaisuuden työelämään vaikuttavia muutoksia,
    • hyödyntämään ennakointitietoa oman urasi suunnittelussa,
    • tunnistamaan ja sanoittamaan nykyosaamisesi sekä tulevaisuudenkestävät vahvuutesi.

Ennakoiva urasuunnittelun etävalmennus työnhakijoille koostuu neljästä eri teemaan liittyvästä etävalmennuskerrasta sekä tehtävistä. Suurimman hyödyn valmennuksesta saat, kun osallistut jokaiselle valmennuskerralle.

Valmentajinasi toimivat rekrytoinnin, ennakoinnin sekä osaamisen tunnistamisen ja sanoittamisen ammattilaiset, joista jokainen myös on valmentanut ennakoivan urasuunnittelun menetelmin eri alojen osaajia.

Valmennuskertojen teemat:

1. Nykytila - millaisia asioita ennakoivassa urasuunnittelussa kannattaa jäsentää heti alkuun?
    2. Tulevaisuuskuvat - miten voit hyödyntää ennakointitietoa urasuunnittelussa ja tulevaisuuden mahdollisuuksien löytämisessä?
    3. Osaamisen tunnistaminen - mitä sinulla jo on, mitkä ovat vahvuuksiasi tulevaisuuden työelämässä?
    4. Askelmerkit - miten ennakoiva urasuunnittelu auttaa sinua jaksamaan työnhaussa ja tukee työnhakuhyvinvointia?

Tuleva Suunta -valmentajat

Henna Ojala on innostava ja suosittu puhuja, kouluttaja ja valmentaja.

Henna Ojala on innostava ja suosittu puhuja, kouluttaja ja valmentaja. Hän on auttanut erilaisia osaajia tunnistamaan ja sanoittamaan vahvuuksiaan työskennellessään erilaisten tiimien ja organisaatioiden parissa. Hennalla on myös taustaa rekrytoinnin, osaajamarkkinoinnin sekä työnhakusparrauksen tehtävistä.

Mari Tähjä on ennakoinnin johtava asiantuntija, joka luo ajatuksiisi liikkuvuutta ja tuoreita näkökulmia. Mari on innostava ja monipuolinen fasilitaattori, jonka työskentelytapojen pohjana on dialogisuus ja läsnäoleva vuorovaikutus. Mari on myös Sitran kouluttama Erätauko-fasilitaattori.

Johanna Valovirta on osaamisen kehittämisen ja erilaisten kasvupolkujen asiantuntija ja rekrytoinnin ammattilainen. Johanna pilkkoo isotkin muutokset pedagogisella otteellaan konkreettisiksi askeleiksi, vaikkapa työnhaku- tai uramuutostilanteessa.

Muutostoimisto Tuleva on ennakoivan urasuunnittelun ja strategisen osaamisen ennakoinnin suunnannäyttäjä. Tulevan monialainen asiantuntijatiimi vahvistaa yksilöiden, tiimien ja organisaatioiden tulevaisuudenkestävyyttä tarjoamalla ennakoivan urasuunnittelun ja osaamisen ennakoinnin koulutuksia, etävalmennuksia sekä strategia- ja kehityspalveluita.

"Näemme mahdollisuuksia kaikkialla ja kaikissa. Pidämme katseen tiukasti tulevaisuudessa. Ruokimme uteliaisuutta, rohkaisemme tekoihin."