jäsenetuna ammattikirjallisuutta

Kehittävää lukemista ja kuunneltavaa edullisesti! ​​​​​​​

Oman kasvun menestystekijöitä ovat halu kehittyä ja kehittää osaamistaan, sekä ymmärrys siitä, miten ihmismieli toimii. Alma Talentin kustantamat kirjat haastavat ajatteluasi ja laajentavat osaamistasi Suomen parhaiden asiantuntijoiden voimin.

Nyt saat edullisesti monialaista kirjallisuutta luettavaksi niin diginä kuin kuunneltavaksikin Alma Talentin Kirjat –sovelluksesta 9 €/kk ja lisäksi kaikki painetut kirjat verkkokaupasta –20 % alennuksella. Valittavanasi on laaja skaala kirjoja työelämätaitojen ja hyvinvoinnin tueksi.

Alma Talent Kirjat -sovellus

Jatkuvasti päivittyvä ääni- ja e-kirjavalikoima sekä podcastit edulliseen jäsenhintaan 9 €/kk (norm. 19,90 €). Tilausmahdollisuus on voimassa vuoden 2022 loppuun. Etuhinta edellyttää vähintään 12 kk:n tilausta. Tämän jälkeen irtisanomisaika on 1 kk. Etuhinta on voimassa niin kauan, kuin jatkuva tilaus kestää ja veloitetaan kerran kuussa.

Saat jäsenetuhintaan:

• ääni- ja e-kirjavalikoima sekä podcastit vuodeksi edulliseen jäsenhintaan 9 €/kk (norm. 19,90 €)
  • Painetut kirjat verkkokaupasta -20 % (voimassa 2022 loppuun asti)
Kuvaa sovelluksen valikoimasta

Uusi jäsenetu vuodelle 2022: 12 kk:n määräaikainen tilaus hintaan 9 €/kk (norm. 19,90 €).

Näin hyödynnät jäsenetusi:

1. Kirjaudu OMA+ -palveluun ja aktivoi tilauksesi kohdassa Jäsenedut - Alma Talent ohjeiden mukaan.
  2. Ota talteen myös jäsenetukoodisi Alma Talentin verkkokauppaan ja liitä etukoodisi verkkokaupassa ostoskorin alennuskoodi-kenttään.
  3. Tilaa itselle tai lahjaksi Suomen parhaat bisneskirjat!

Uudistu ja opi Suomen parhaiden bisneskirjojen parissa!