jäsenetuna ammattikirjallisuutta

Alma Talent Kirjat -sovellus

Kaipaatko kehittävää kirjallisuutta? Olemme neuvotelleet sinulle 50 % alennuksen Alma Talentin Kirjat -sovellukseen. Lisäksi voit tilata painettuja kirjoja 20 % alennuksella!

Alma Talent Kirjat -sovellus sisältää bisneksen, sijoittamisen, kasvun ja itsensä kehittämisen kirjoja Suomen eturivin kustantajilta - juuri silloin, kun sinulla on hetki aikaa itsellesi ja uusille ideoille ja ajatuksille.

Jatkuvasti päivittyvä ääni- ja e-kirjavalikoima sekä podcastit on nyt mahdollista tilata haluamallesi jaksolle edulliseen jäsenhintaan. Tilausmahdollisuus on voimassa vuoden 2021 loppuun ja tilauksen voi toistaa, jos haluat vuoden aikana ottaa useamman etuhintaisen pätkän.

Oivalla, innostu, kehity – Menestystä vuodelle 2021!

Saat jäsenetuhintaan:

• 3 kuukauden määräaikaisen tilauksen 29 €
  • 6 kuukauden määräaikaisen tilauksen 58 €
  • Painetut kirjat -20 %
Kuvaa sovelluksen valikoimasta

Uusia ajatuksia ja oivalluksia – Lue ja kuuntele Suomen parhaita bisneskirjoja!

Miten vapaudut liiallisesta itsekritiikistä tai loistat vuorovaikutustaidoillasi? Päätöksenteko on olennainen osa johtamista, mutta miten johdat parempiin päätöksiin? Tarvitsetko helposti sovellettavia malleja oman puheenvuoron tai myyntipuheen rakentamiseksi? Miten olla itseohjautuva nykyvaatimusten valossa?

Näihin kaikkiin kysymyksiin löydät vastauksen Alma Talentin tarjoamasta. Jokaisen kirjan takana on yksi tai useampi ansioitunut, kotimainen asiantuntija. Kun haluat jatkaa omaa kehityskaartasi ja kasvaa ammatissasi, hyödynnä jo kerran koeteltuja neuvoja.