Täysjäsenille enemmän etuja ja palveluita

Tukea työnhakuun

Me tunnemme työnhaun haasteet ja haluamme osaltamme tukea ja helpottaa työnhakuasi. YTK-Yhdistyksen jäsenenä hyödyt monista työnhakua tukevista palveluista.

Workday Designers -logo

Uramuotoilun verkkokurssi

Tarjoamme jäsenillemme Workday Designersin Uramuotoilun verkkokurssin puoleen hintaan 47,50 € (normaali hinta 95 €).

Cimson koulutuspalvelut - logo.

Työnhaun verkkovalmennus

Täysjäsenenä sinulla on mahdollisuus osallistua veloituksetta Cimson Koulutuspalveluiden työnhaun verkkokoulutukseen, josta saat intoa ja ideoita työnhakuun.

Mentoritas-logo.

Oma urasuunnittelija

Urasuunnittelija ja työelämätaitovalmentaja käyttöösi – valitse juuri sinun tarpeisiisi sopivat yhteistyömenetelmät – olet heti monta askelta lähempänä työelämäsi tavoitetta!

Mazhr logo

Löydä vahvuutesi ja unelmatyösi tunnistamalla potentiaalisi

Tarvitsetko tukea vahvuuksiesi ja potentiaalisi hahmottamiseen? Sertifioitujen työpersoonallisuus- ja motivaatiotestien avulla ymmärrät paremmin itseäsi ja opit sanoittamaan vahvuuksiasi, jonka myötä uramuutokset ja työnhaku helpottuvat. Jos haaveilet työpaikan tai jopa alan vaihtamisesta, Mazhr auttaa sinua löytämään suunnan!

Oikotie-logo.

Hae työpaikkoja

Katso avoinna olevat työpaikat Oikotieltä!

P.S. Oletko urallasi uuden edessä tai työssäsi käännekohdassa?

Haluaisitko jakaa kokemuksia ja vinkkejä toisten kanssa? Ehkä keskustella työelämästä, työnhausta tai kouluttautumisesta lisää?​​​​​​​​​​​​​​

Virittämö FB-ryhmä työelämän tuunaajat kansikuva