Onnistu työnhaussa ja työuran käänteissä

Sinä tunnet muutoksen, me tunnemme työkalut, joiden avulla etenet ja kehität osaamistasi. Haluamme auttaa sinua muutoksessa, uuden oppimisessa sekä potentiaalisi tunnistamisessa. Näin oman työelämäpolkusi seuraaminen on helpompaa.

Nyt jaossa 12 kpl 500 euron arvoisia Uravalmennusstipendejä! Mihin työelämän käänteeseen sinä käyttäisit uravalmennusstipendin? Hae 31.10.2021 mennessä!

Kaipaatko karttaa ja koordinaatteja kehittymiseen työssä tai työnhaussa? Muista monipuoliset jäsenetusi, joista on sinulle apua erilaisissa työuran käänteissä - haetpa sitten uutta työtä, kokonaan uutta suuntaa uralla tai muuten haluat täydentää nykyistä osaamistasi.

Katso kaikki jäsenetusi työnhakuun ja uralle ja valitse itsellesi sopivin oman työpolkusi tueksi!

Hyödynnä jäsenetusi:

Työelämän verkkokoulutuskirjasto

Pidä tärkein pääomasi ajan tasalla ja hyödynnä jäsenetuna ilmainen Työelämän verkkokoulutuskirjasto oman osaamisesi kehittämiseen. Palvelusta löydät yli tuhat käytännönläheistä ja ajankohtaista koulutusta mm. digitaidoista, johtamisesta, palkka- ja taloushallinnosta, juridiikasta ja erilaisista työelämätaidoista oman alansa huippuvalmentajilta. Klikkaa oppimaan verkkokursseille!

Työnhakuvalmennus

Jäsenyyteen sisältyy ilmainen ​​​​​​​Työnhaun verkkovalmennus, josta saat intoa ja uusia ideoita työnhakuun. Opiskele omaan tahtiin verkossa, rakenna työnhakumateriaalit kuntoon ja hyödynnä lopuksi henkilökohtainen ohjaus. Ilmoittaudu mukaan työnhakuvalmennukseen!

Uramuotoilun verkkokurssi

Joskus oman työuran suuntaa on syytä tarkastella uudelleen ja löytää keinoja liikkua eteenpäin. Uramuotoilun verkkokurssilla opit tunnistamaan omia toiveitasi, näkemään uusia mahdollisuuksia ja tekemään kokeiluja, joilla työn uusi suunta aukeaa. Jäsenetuna saat verkkokurssin puoleen hintaan. Tutustu ja osallistu uramuotoilukurssiin!

Ennakoivan urasuunnittelun valmennukset

Ennakoivalla urasuunnittelulla voit vaikuttaa tulevaisuuden mahdollisuuksiisi. Valmennukset auttavat kirkastamaan oman työelämäsi suunnan ja valmistautumaan tulevaisuuden työelämän vaatimuksiin jo nyt. Lue lisää!

LinkedIn haltuun -koulutuspaketti

Jäsenetuna saat ilmaiseksi LinkedIn-koulutuksen, jossa opit Juho Toivolan johdolla hyödyntämään LinkedIniä eri tarkoituksiin, olitpa sitten aloittelija tai jo kokeneempi verkostoituja. Ota LinkedIn haltuun kattavan koulutuspakettimme avulla!

WordDive-kielikurssit

Aloita kokonaan uuden kielen oppiminen helposti ja joustavasti tai nosta kielitaitosi uudelle tasolle WordDive-mobiilisovelluksen avulla. Tarjoamme jäsenetuna 2 kuukautta opiskeluaikaa kaupan päälle, kun ostat 6 kk:n kielikurssin. Hyödynnä etu WordDive-kielikursseille ja vahvista kielitaitoasi!

Alma Talent Kirjat -sovellus

Jäsenetuna saat Alma Talent Kirjat -sovelluksen -50 % ja painetut kirjat -20 % alennuksella. Uusimmat bisneksen, sijoittamisen, kasvun ja itsensä kehittämisen kirjat Suomen eturivin kustantajilta tukevat ammatillista kasvuasi ja urakehitystäsi. Uudistu ja opi Suomen parhaiden bisneskirjojen parissa!

Webinaarit

Tarjoamme jäsenillemme monipuolisen webinaarivalikoiman tueksi työelämän käänteisiin ja oman osaamisesi kehittämiseen. Tutustu webinaareihin ja katso tallenteet OMA+:ssa!

Virittämö Facebook-ryhmä

Oletko urallasi uuden edessä tai työssäsi käännekohdassa? Haluaisitko jakaa kokemuksia ja vinkkejä toisten kanssa? Ehkä keskustella työelämästä, työnhausta tai kouluttautumisesta lisää?​​​​​​​​​​​​​​

Virittämö - työelämän tuunaajat Facebook-ryhmässä keskustellaan kaikista työelämän muutoksista ja jaetaan kokemuksia ja oppeja ryhmäläisten kesken. Ryhmän on startannut YTK-Yhdistys vastauksena jäsentensä toiveisiin paikasta verkostoitua. Liity ryhmään tästä!

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä: