työnhaku ja ura

Autamme sinua onnistumaan työnhaussa ja työuran käänteissä

Me tunnemme työnhaun haasteet ja haluamme osaltamme tukea ja helpottaa työnhakuasi. Työnhaun lisäksi työuralla tapahtuu muitakin muutoksia. Autamme sinua niiden kohtaamisessa ja uuden suunnan etsimisessä. Palveluistamme löydät tukea myös oman osaamisesi kehittämiseen.

Työnhaku, ura ja työelämätaidot

Työelämän verkkokoulutuskirjasto

Pidä tärkein pääomasi ajan tasalla ja hyödynnä jäsenetuna ilmainen Työelämän verkkokoulutuskirjasto oman osaamisesi kehittämiseen. Palvelusta löydät yli tuhat käytännönläheistä ja ajan tasaista koulutusta mm. digitaidoista, johtamisesta, palkka- ja taloushallinnosta, juridiikasta ja erilaisista työelämätaidoista.

Työnhakuvalmennus

Jäsenyyteen sisältyy ilmainen ​​​​​​​Työnhaun verkkovalmennus, josta saat intoa ja ideoita työnhakuun. Opiskele omaan tahtiin verkossa, rakenna työnhakumateriaalit kuntoon ja hyödynnä lopuksi henkilökohtainen ohjaus.

Uramuotoilun verkkokurssi

Joskus oman työuran suuntaa on syytä tarkastella uudelleen ja löytää keinoja liikkua eteenpäin. Uramuotoilun verkkokurssilla opit tunnistamaan omia toiveitasi, näkemään uusia mahdollisuuksia ja tekemään kokeiluja, joilla työn uusi suunta aukeaa. Jäsenetuna saat verkkokurssin puoleen hintaan.

Ennakoiva urasuunnittelu

Ennakoivalla urasuunnittelulla voit vaikuttaa tulevaisuuden mahdollisuuksiisi. Lue lisää!

Linkedin haltuun -koulutuspaketti

Tarjoamme jäsenillemme ilmaisen koulutuskokonaisuuden LinkedInin hyödyntämisestä eri tarkoituksiin aloittelijasta jo kokeneempaan käyttäjään. LinkedInin maailmaan johdattelee Juho Toivola.

WordDive-kielikurssit

Aloita kokonaan uuden kielen oppiminen tai nosta kielitaitosi uudelle tasolle WordDive-mobiilisovelluksen avulla. Tarjoamme jäsenillemme 2 kuukautta opiskeluaikaa kaupan päälle, kun ostat 6 kk:n kurssin.

Alma Talent Kirjat -sovellus

Jäsenetuna saat Alma Talent Kirjat -sovelluksen puoleen hintaan! Sovellus sisältää bisneksen, sijoittamisen, kasvun ja itsensä kehittämisen kirjoja Suomen eturivin kustantajilta.

Webinaarit

Tarjoamme jäsenillemme monipuolisen webinaarivalikoiman tueksi työelämän käänteisiin ja oman osaamisesi kehittämiseen. Valitse itseäsi kiinnostavin webinaari ja ilmoittaudu mukaan tai tutustu aiempien webinaarien tallenteisiin OMA+:ssa!

Verkostoidu Virittämössä

Oletko urallasi uuden edessä tai työssäsi käännekohdassa? Haluaisitko jakaa kokemuksia ja vinkkejä toisten kanssa? Ehkä keskustella työelämästä, työnhausta tai kouluttautumisesta lisää?​​​​​​​​​​​​​​

Virittämö - työelämän tuunaajat Facebook-ryhmässä keskustellaan kaikista työelämän muutoksista ja jaetaan kokemuksia ja oppeja ryhmäläisten kesken. Ryhmän on startannut YTK-Yhdistys vastauksena jäsentensä toiveisiin paikasta verkostoitua.

Virittämö FB-ryhmä työelämän tuunaajat kansikuva