Tätä kaikkea on YTK-Yhdistyksen jäsenyys vain 22 eurolla!

YTK:n jäsenyys todella kannattaa, sillä vain 22 € lisämaksulla vuodessa saat käyttöösi tuhansien eurojen arvoiset, jatkuvasti päivittyvät YTK-Yhdistyksen edut ja palvelut työhön sekä vapaa-aikaan. Muista siis hyödyntää jäsenetusi!

Työsuhdeneuvontaikoni

Lakiapu

Työelämässä eteemme voi tulla kimurantteja tilanteita aina saamatta jääneistä palkoista yllättävään irtisanomiseen. Lakikaveri-palvelun kautta saat juridista apua työ- tai virkasuhteen mahdollisiin kysymyksiin ja ongelmatilanteisiin veloituksetta!

Lakikaverille voit soittaa heti, kun jäsenyytesi YTK-Yhdistyksessä alkaa, ja juristin laajemman palvelun enemmän selvitystä vaativiin tilanteisiin saat käyttöösi, kun jäsenyyttä on takana 6 kuukautta. Käytössäsi on myös kattava työsuhdetietouden tietopankki sekä sitä erinomaisesti tulkitseva chatbot Sulo on apunasi chatissa 24/7.

Vakuutusikoni

Vakuutukset

YTK-Yhdistyksen monipuolinen vakuutuspaletti kattaa ammatillisen vastuuvakuutuksen, ammatillisen oikeusturvavakuutuksen sekä vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen. Saat siis luotettavaa turvaa töihin ja vapaa-ajalle. Katso kaikki vakuutukset ja lue jäsentemme kokemuksia!

Työnhakuikoni

Työnhaku ja ura

Oletko työelämän käännekohdassa tai kaipaatko muutosta? Haluamme auttaa sinua ja tarjota sinulle palveluita helpottamaan työnhakuasi tai uramuutoksia. YTK-Yhdistyksen jäsenenä saat yksilöllistä ohjausta työnhakuun sekä hyödyt verkkovalmennuksista ja muista palveluista esimerkiksi urasuunnittelun sekä vahvuuksiesi hahmottamisen parissa. Tutustu kaikkiin työnhakua ja uraa tukeviin etuihin.

Osaamisen kehittämisen ikoni

Osaamisen kehittäminen

Pidä tärkein pääomasi ajan tasalla, kehitä osaamistasi ja vakuuta (tuleva) työnantajasi! Työelämän verkkokoulutuskirjasto tuo käyttöösi yli tuhat koulutusta, WordDive-sovelluksen avulla voit kartuttaa kielitaitoasi, Alma Talentin Kirjat-sovelluksesta saat Suomen parhaat bisneskirjat ja monipuolisen webinaaritarjontamme avulla pääset inspiroitumaan ajankohtaisista aiheista. Katso kaikki edut osaamisesi kehittämiseen ja kouluttautumiseen.

Pulssi-ikoni

Hyvinvointi ja jaksaminen

Koska elämän tulisi olla tasapainoista, tarjoamme jäsenistöllemme monia etuja sekä tarjouksia myös työelämän ulkopuolelle aina hotelli- ja kylpylätarjouksista mindfulnessiin sekä joogaan ja muihin liikuntapalveluihin. Tutustu kaikkiin hyvinvointia tukeviin etuihin.

Tule kanssamme #Työelämäkuntoon2022 ja pysy vireessä muuttuvassa työelämässä. Etuja mm. Puhti-terveystarkastuksista, Optimal Performancen luennoista ja verkkovalmennuksista, ja paljon muuta! Tartu haasteeseen!

Muut edut ikoni

Arjen säästöjä

Kaiken edellä mainitun lisäksi YTK-Yhdistyksen jäsenet saavat fiksuja arjen säästöjä yhteistyökumppaniemme jatkuvasti kasvavasta etutarjonnasta, esimerkiksi lakipalveluista, tietoturvasta, autonvuokrauksesta ja yhteiskilpailutuksista. Kurkkaa siis loputkin jäsenedut täältä.

YTK-Yhdistyksen jäsenyydellä säästät satoja, jopa tuhansia euroja!

Jos et vielä ole YTK-Yhdistyksen jäsen, ei hätää, liittyminen on helppoa!

YTK-Yhdistyksen opiskelijajäsenyys on ilmainen!

YTK-Yhdistyksen opiskelijajäsenenä saat kaikki nämä yhdistyksen edut ja palvelut käyttöösi täysin veloituksetta.