Perjantaina 25.6. asiakaspalvelumme on keskikesän tunnelmissa ja suljettuna. Leppoisaa juhannusta!

Tätä kaikkea on YTK-Yhdistyksen jäsenyys vain 18 eurolla!

YTK:n jäsenyys todella kannattaa, sillä vain 18 euron lisämaksulla vuodessa saat käyttöösi tuhansien eurojen arvoiset ja jatkuvasti päivittyvät edut ja palvelut työhön ja vapaa-aikaan YTK-Yhdistyksestä. Muista siis hyödyntää jäsenetusi!

Työsuhdeneuvontaikoni

Lakiapu

YTK-Yhdistyksen jäsenenä saat oikeudellista työsuhdeneuvontaa pelkän puhelinmaksun hinnalla OpusLex -asianajoverkoston lakimiehiltä. Tämä on erinomainen resurssi, kun tarvitset lakiapua esimerkiksi erilaisissa työsuhteen riitatilanteissa. Tutustu myös kattavaan tietopakettiin, jonne on koottu työsuhteisiin liittyvää infoa, tai kysy apua työsuhdeasioihin perehtyneeltä chatbot Sulolta chatissa.

Vakuutusikoni

Vakuutukset

YTK-Yhdistyksen monipuolinen vakuutuspaletti kattaa ammatillisen vastuuvakuutuksen, ammatillisen oikeusturvavakuutuksen sekä vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen. Saat siis luotettavaa turvaa töihin ja vapaa-ajalle. Katso kaikki vakuutukset ja lue jäsentemme kokemuksia täältä!

Työnhakuikoni

Työnhaku ja ura

Me tunnistamme työnhaun haasteet ja haluamme tarjota sinulle apua työhakuasi helpottamaan. YTK-Yhdistyksen jäsenenä hyödyt verkkovalmennuksista sekä muista palveluista esimerkiksi urasuunnittelun sekä vahvuuksiesi hahmottamisen parissa. Tutustu kaikkiin työnhakua ja uraa tukeviin etuihin täällä.

Osaamisen kehittämisen ikoni

Osaamisen kehittäminen

Pidä tärkein pääomasi ajan tasalla, kehitä osaamistasi ja vakuuta (tuleva) työnantajasi! Työelämän verkkokoulutuskirjasto tuo käyttöösi yli tuhat koulutusta, WordDive-sovelluksen avulla voit kartuttaa kielitaitoasi, Alma Talentin Kirjat-sovelluksesta saat Suomen parhaat bisneskirjat ja monipuolisen webinaaritarjontamme avulla pääset inspiroitumaan ajankohtaisista aiheista. Katso kaikki edut osaamisesi kehittämiseen ja kouluttautumiseen täältä!

Pulssi-ikoni

Hyvinvointi

Koska elämän tulisi olla tasapainoista, tarjoamme jäsenistöllemme monia etuja sekä tarjouksia myös työelämän ulkopuolelle aina hotelli- ja kylpylätarjouksista mindfulnessiin sekä joogaan ja muihin liikuntapalveluihin. Tutustu kaikkiin hyvinvointia tukeviin etuihin täältä!

Muut edut ikoni

Muut edut

Kaiken edellä mainitun lisäksi YTK-Yhdistyksen jäsenet saavat arjen säästöjä yhteistyökumppaniemme jatkuvasti kasvavasta etutarjonnasta. Kurkkaa siis loputkin jäsenedut täältä.

Jos et vielä ole YTK-Yhdistyksen jäsen, ei hätää, liittyminen on helppoa!

YTK-Yhdistyksen opiskelijajäsenyys on ilmainen!

YTK-Yhdistyksen opiskelijajäsenenä saat kaikki nämä yhdistyksen edut ja palvelut käyttöösi täysin veloituksetta.