YTK-Yhdistyksen puhelinpalvelu on kiinni perjantaisin 28.8. saakka.

Hyödylliset työelämän edut vain 18 euron hinnalla!

Onnea! Jos olet jo Yleisen työttömyyskassa YTK:n jäsen, voit liittyä YTK-Yhdistykseen vain 18 euron lisämaksulla. Jos et ole, ei hätää! Voit liittyä sekä työttömyyskassaan että yhdistykseen samalla kerralla.

​​​​​​​Kun hankit YTK:n kassajäsenyyden lisäksi YTK-Yhdistyksen jäsenyyden, saat merkittävästi lisäturvaa. Yhdistyksen jäsenenä olet vakuutettu ammatillisella vastuu- ja oikeusturvavakuutuksella sekä vapaa-ajan tapaturmavakuutuksella. Saat myös lakimiehen oikeudellista työsuhdeneuvontaa maksuttomasta palvelunumerosta ja voit hyödyntää erilaisia työnhaun tukimuotoja.

Loppuvuoden hinta,
kun liityt tänään

Kun liityt kesken vuoden, maksat työttömyyskassan jäsenmaksusta vain loppuvuoden jäljellä olevien päivien osuuden. YTK-Yhdistyksen jäsenmaksu on vain 18 €/kalenterivuosi.

Kassajäsenyys loppuvuodelle

YTK-Yhdistyksen jäsenyys

Loppuvuosi 2020

Täysjäsenyys 110 € / vuosi

Täysjäsenenä kuulut sekä Yleinen työttömyyskassa YTK:hon että YTK-Yhdistykseen.

Ansioturva työttömyyskassasta + YTK-Yhdistyksen jäsenedut ja palvelut: Vapaa-ajan tapaturmavakuutus | Ammatillinen vastuuvakuutus | Oikeusturvavakuutus | Oikeudellinen työsuhdeneuvonta | Työnhaun tuki | Muut yhteistyökumppaneiden edut

Täysjäsenyys 110 € / vuosi koostuu:

Kassajäsenyys – kuulut ainoastaan ansioturvan piiriin

Ansioturva-ikoni.

YTK-Yhdistyksen jäsenyys – saat lisäturvaa työelämän käänteisiin

Asset 11
Oikeusturvavakuutus-ikoni.Oikeudellinen työsuhdeneuvonta -ikoni.Ammatillinen vastuuvakuutus -ikoni.Vapaa-ajan tapaturmavakuutus -ikoni.Työnhaun tuki -ikoni.Muut edut -ikoni.
Sulo, YTK-Yhdistyksen virtuaaliavustaja.

Opiskelijajäsenyys

Asset 11

Opiskelijajäsenenä saat kaikki YTK-Yhdistyksen edut käyttöösi veloituksetta. Lue lisää

Ikoni oikeusturvavakuutusIkoni työsuhdeneuvontaIkoni ammatillinen vastuuvakuutusIkoni vapaa-ajan tapaturmavakuutusIkoni työnhaun tukiIkoni muut edut

Muutama tärkeä huomio

• Jäsenyys alkaa aikaisintaan siitä päivästä, kun jäsenhakemuksesi saapuu meille.
  • Työttömänä et voi liittyä työttömyyskassaan, vaan sinulla on oltava voimassa oleva työsuhde.
  • Jäsenyytesi varmistamiseksi sinun tulee maksaa jäsenmaksusi, josta saat laskun noin viikon kuluessa liittymisestä.
  • Voit päivittää kassajäsenyytesi täysjäseneksi jäsenhakemuslomakkeella
  • Yleinen työttömyyskassa YTK:n ja YTK-Yhdistyksen jäsenmaksut laskutetaan erikseen.
  • Jäseneksi liittymisen tarkemmista ehdoista ja jäsenen velvollisuuksista voit lukea tarkemmin täältä.