Liity jäseneksi

​​​​​​​Työelämään mahtuu monenlaisia ajanjaksoja. Kun hankit YTK:n kassajäsenyyden lisäksi YTK-Yhdistyksen jäsenyyden, olet täysjäsenemme ja saat merkittävästi lisäturvaa. Täysjäsenenä olet vakuutettu ammatillisella vastuu- ja oikeusturvavakuutuksella sekä vapaa-ajan tapaturmavakuutuksella. Täysjäsenenä sinulla on mahdollisuus saada lakimiehen oikeudellista työsuhdeneuvontaa maksuttomasta palvelunumerosta sekä hyödyntää erilaisia työnhaun tukimuotoja.

Täysjäsenyys 110 € / vuosi

Täysjäsenenä kuulut sekä Yleinen työttömyyskassa YTK:hon että YTK-Yhdistykseen.

Ansioturva työttömyyskassasta + YTK-Yhdistyksen jäsenedut ja palvelut: Vapaa-ajan tapaturmavakuutus | Ammatillinen vastuuvakuutus | Oikeusturvavakuutus | Oikeudellinen työsuhdeneuvonta | Työnhaun tuki | Muut yhteistyökumppaneiden edut

Täysjäsenyys 110 € / vuosi koostuu:

Kassajäsenyys – kuulut ainoastaan ansioturvan piiriin

Ansioturva-ikoni.

YTK-Yhdistyksen jäsenyys – saat lisäturvaa työelämän käänteisiin

Asset 11
Oikeusturvavakuutus-ikoni.Oikeudellinen työsuhdeneuvonta -ikoni.Ammatillinen vastuuvakuutus -ikoni.Vapaa-ajan tapaturmavakuutus -ikoni.Työnhaun tuki -ikoni.Muut edut -ikoni.

Opiskelijajäsenyys

Asset 11

Opiskelijajäsenenä saat kaikki YTK-Yhdistyksen edut käyttöösi veloituksetta. Lue lisää

Ikoni oikeusturvavakuutusIkoni työsuhdeneuvontaIkoni ammatillinen vastuuvakuutusIkoni vapaa-ajan tapaturmavakuutusIkoni työnhaun tukiIkoni muut edut

Muutama tärkeä huomio

• Jäsenyys alkaa aikaisintaan siitä päivästä, kun jäsenhakemuksesi saapuu meille.
  • Työttömänä et voi liittyä työttömyyskassaan, vaan sinulla on oltava voimassa oleva työsuhde.
  • Jäsenyytesi varmistamiseksi sinun tulee maksaa jäsenmaksusi, josta saat laskun noin viikon kuluessa liittymisestä.
  • Voit päivittää kassajäsenyytesi täysjäseneksi jäsenhakemuslomakkeella
  • Yleinen työttömyyskassa YTK:n ja YTK-Yhdistyksen jäsenmaksut laskutetaan erikseen.
  • Jäseneksi liittymisen tarkemmista ehdoista ja jäsenen velvollisuuksista voit lukea tarkemmin täältä.

Loppuvuoden hinta,
kun liityt tänään

Kun liityt kesken vuoden, maksat työttömyyskassan jäsenmaksusta vain loppuvuoden jäljellä olevien päivien osuuden. YTK-Yhdistyksen jäsenmaksu 18 € sinun on maksettava kokonaisuudessaan riippumatta liittymisajankohdasta.

Kassajäsenyys loppuvuodelle

YTK-Yhdistyksen jäsenyys