Hyödylliset työelämän edut vain 18 euron hinnalla!

Onnea! Jos olet jo Yleinen työttömyyskassa YTK:n jäsen, voit liittyä YTK-Yhdistykseen vain 18 euron lisämaksulla. Jos et ole, ei hätää! Voit liittyä sekä työttömyyskassaan että yhdistykseen samalla kerralla. ​​​​​​​Kun hankit YTK:n kassajäsenyyden lisäksi YTK-Yhdistyksen jäsenyyden, saat merkittävästi lisäturvaa. Yhdistyksen jäsenenä olet vakuutettu ammatillisella vastuu- ja oikeusturvavakuutuksella sekä vapaa-ajan tapaturmavakuutuksella. Saat myös lakimiehen oikeudellista työsuhdeneuvontaa maksuttomasta palvelunumerosta, voit hyödyntää erilaisia työnhaku- ja urapalveluja sekä kehittää osaamistasi koulutuksilla.

Katso videolta, miksi kannattaa liittyä:

Sulo, YTK-Yhdistyksen virtuaaliavustaja.

Opiskelijajäsenyys

0

Opiskelijajäsenenä saat kaikki YTK-Yhdistyksen edut käyttöösi veloituksetta. Lue lisää

Ikoni oikeusturvavakuutusIkoni työsuhdeneuvontaIkoni ammatillinen vastuuvakuutusIkoni vapaa-ajan tapaturmavakuutusIkoni työnhaun tukiIkoni muut edut

Yhdistelmäjäsenyys 137 € / vuosi

Liity sekä Yleinen työttömyyskassa YTK:hon että YTK-Yhdistykseen

Ansioturva työttömyyskassasta + YTK-Yhdistyksen jäsenedut ja palvelut: Vapaa-ajan tapaturmavakuutus | Ammatillinen vastuuvakuutus | Oikeusturvavakuutus | Oikeudellinen työsuhdeneuvonta | Tukea omalle uralle ja työnhakuun | Etuja hyvinvointiin ja osaamisen kehittämiseen

Yhdistelmäjäsenyys 137 € / vuosi koostuu:

Kassajäsenyys – kuulut ainoastaan ansioturvan piiriin

119

Vuosi

Ansioturva-ikoni.

YTK-Yhdistyksen jäsenyys – saat lisäturvaa työelämän käänteisiin

18

Vuosi

Oikeusturvavakuutus-ikoni.Oikeudellinen työsuhdeneuvonta -ikoni.Ammatillinen vastuuvakuutus -ikoni.Vapaa-ajan tapaturmavakuutus -ikoni.Työnhaun tuki -ikoni.Muut edut -ikoni.

Muutama tärkeä huomio

• Jäsenyys alkaa aikaisintaan siitä päivästä, kun jäsenhakemuksesi saapuu meille.
  • Ammatillinen vastuu- ja oikeusturvavakuutus edellyttää mm. vähintään 6kk:n jäsenyysaikaa ennen vakuutustapahtuman syntyä.
  • Työttömänä et voi liittyä työttömyyskassaan, vaan sinulla on oltava voimassa oleva työsuhde.
  • Jäsenyytesi varmistamiseksi sinun tulee maksaa jäsenmaksusi, josta saat laskun noin viikon kuluessa liittymisestä.
  • Voit lisätä YTK-yhdistyksen jäsenyyden kassajäsenyytesi jäsenhakemuslomakkeella
  • Yleinen työttömyyskassa YTK:n ja YTK-Yhdistyksen jäsenmaksut laskutetaan erikseen.
  • Jäseneksi liittymisen tarkemmista ehdoista ja jäsenen velvollisuuksista voit lukea tarkemmin täältä.
  • Yleinen työttömyyskassa YTK:n vuoden 2021 jäsenmaksuksi on vahvistettu 119 €.
  • YTK-Yhdistyksen jäsenmaksu vuonna 2021 on 18 €.