Liity jäseneksi ja nappaa työelämän parhaat edut

Onnea! Jos olet jo Yleinen työttömyyskassa YTK:n jäsen, voit liittyä YTK-Yhdistykseen vain 22 € lisämaksulla. ​​​​​​​Jos et vielä ole, ei hätää! Voit liittyä sekä työttömyyskassaan että yhdistykseen samalla kerralla. ​​​​​​​​​​​​​​ ​​​​​​​Kun hankit YTK:n kassajäsenyyden lisäksi YTK-Yhdistyksen jäsenyyden, saat merkittävät lisäedut superedullisesti: ​​​​​​​Lakikaveri työsuhteen pulmatilanteisiin, vakuutukset työhön ja vapaa-aikaan, tukea työnhakuun ja inspiraatiota osaamisen kehittämiseen sekä etuja hyvinvointiin ja fiksuja säästöjä.

Yhdistelmäjäsenyys 137 € / vuosi

Liity sekä Yleinen työttömyyskassa YTK:hon että YTK-Yhdistykseen

Ansioturva työttömyyskassasta + YTK-Yhdistyksen jäsenedut ja palvelut: Vapaa-ajan tapaturmavakuutus | Ammatillinen vastuuvakuutus | Oikeusturvavakuutus | Oikeudellinen työsuhdeneuvonta | Tukea omalle uralle ja työnhakuun | Etuja hyvinvointiin ja osaamisen kehittämiseen

Yhdistelmäjäsenyys 137 € / vuosi koostuu:

Kassajäsenyys – kuulut ainoastaan ansioturvan piiriin

115

Vuosi

Ansioturva-ikoni.

YTK-Yhdistyksen jäsenyys – saat lisäturvaa työelämän käänteisiin

22

Vuosi

Oikeusturvavakuutus-ikoni.Oikeudellinen työsuhdeneuvonta -ikoni.Ammatillinen vastuuvakuutus -ikoni.Vapaa-ajan tapaturmavakuutus -ikoni.Työnhaun tuki -ikoni.Muut edut -ikoni.

Opiskelijajäsenyys

0

Opiskelijajäsenenä saat kaikki YTK-Yhdistyksen edut käyttöösi veloituksetta. Lue lisää

Ikoni oikeusturvavakuutusIkoni työsuhdeneuvontaIkoni ammatillinen vastuuvakuutusIkoni vapaa-ajan tapaturmavakuutusIkoni työnhaun tukiIkoni muut edut