YTK-Yhdistyksen jäsenenä sinulla on käytössäsi laaja valikoima erilaisia vakuutuksia, etuja ja palveluja auttamassa sinua onnistumaan työelämän käänteissä!

Oikeudellinen työsuhdeneuvonta

Työsuhdeneuvontaa puhelimitse

YTK-Yhdistyksen jäsenenä sinulla on OpusLex-asianajoverkoston lakimiehet puhelimen päässä neuvomassa sinua työsuhteisiin liittyvissä kysymyksissä - vain normaalin puhelinmaksun (pvm/mpm) hinnalla.

Myös Sulo Botti auttaa sinua työsuhdekysymyksissä täällä meidän chatissa 24/7. Avaa chat ja kysy Sulolta!

Vakuutukset

”Olen hyödyntänyt Yhdistyksen vapaa-ajan tapaturmavakuutusta useita kertoja ja kerran ihan magneettikuviinkin asti. On helppo ja huoleton olo, kun tietää laittaneensa vakuutukset kuntoon kaiken varalta, myös vapaa-ajalle. Äärettömän hyvä lisäetu olla olemassa.” Mika, 49 vuotta, jäsen vuodesta 2010

”Oikeusturvavakuutus toi turvaa ja vahvistusta sille, että työntekijän kustannuksella ei työmarkkinoilla tehdä mitä tahansa.” Jesse, 31 vuotta, jäsen vuodesta 2011

Ammatillinen vastuuvakuutus

Vastuuvakuutus ammatissasi, toimessasi tai virassasi syntyvän vahingonkorvausvelvollisuuden varalle. Lue lisää >>

Ammatillinen oikeusturvavakuutus

Oikeusturvavakuutus työ- tai virkasuhteeseesi liittyvien riita- ja rikosasioiden varalta. Lue lisää >>

Vapaa-ajan tapaturmavakuutus

Vapaa-ajan tapaturmavakuutus, joka on voimassa kaikkialla maailmassa.
    ​​​​​​​Lue lisää >>

Työnhaun tuen palvelut

Verkkovalmennukset

Osallistu veloituksetta Cimson koulutuspalveluiden työnhaun verkkovalmennukseen, josta saat intoa ja ideoita työnhakuun. Lue lisää >>

Tule mukaan Workday Designersin uramuotoilun verkkokurssille jäsenhintaan. Lue lisää >>

Urasuunnittelu

Varaa aika Mentoritas urasuunnittelijalta ja työelämätaitovalmentajalta - alennettuun hintaan. Lue lisää >>

Tunnista oma potentiaalisi ja vahvuutesi Mazhrin testeillä. Lue lisää >>

Opin, osaan -webinaarit

Katso webinaarivalikoimamme tueksi työelämän käänteisiin ja oman osaamisen kehittämiseen. Lue lisää >>

Muut edut

"Vietimme viime kesänä koronatilanteen vuoksi ihanan kotimaanloman Kuusamon Holiday Club Villassa Petäjälammen rannalla kaikkien palveluiden ja upeiden luontoretkikohteiden lähellä. Unohtumaton reissu, lepoa ja mielenrauhaa näin edullisesti jäsenhinnalla!" Jenni, 36 vuotta, jäsen vuodesta 2008

Jäsenenä saat monenlaisia etuja ja alennuksia yhteistyökumppaniemme palveluista. Tässä muutama hyvä esimerkki, tai katso täältä kaikki edut.

Holiday Club Resorts Oy

Holiday Club tarjoaa YTK-Yhdistyksen jäsenille 50 % alennuksen Villas-kohteista!

Kuvassa lomahuoneisto

Ceesto

Mindfulness verkkokurssi YTK-Yhdistyksen jäsenille -30%

Kuvassa nainen silmät kiinni

Liity jäseneksi

Jos olet YTK:n työttömyyskassan jäsen, tarkista OmaYTK:sta, oletko täysjäsen. Jos et ole, käy jäsenyyden päivittäminenkin OmaYTK:n kautta näppärästi. Täysjäsenenä kuulut sekä YTK:n työttömyyskassaan että YTK-Yhdistykseen.

Liity YTK:n täysjäseneksi tai päivitä kassajäsenyytesi jo tänään, jotta saat kaikki edut käyttöösi!