Anna mennä! Muuttujan käsikirja by Anna & Anna

Minkälaisesta muutoksesta sinä haaveilet? Minkälaista elämää toivoisit eläväsi? Anna mennä! Muuttujan käsikirja by Anna & Anna on Anna Perhon sekä Anna-lehden järjestämä valmennuskokonaisuus, joka auttaa pohtimaan omia tavoitteita ja löytämään keinoja niiden toteuttamiseksi. Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan!

Liity mukaan
Minussa on mahdollisuuksia

Harva meistä on isona sitä, mitä pienenä haaveili. Mutta jokainen haluaa käyttää omia taitojaan ja osaamistaan. Uskomme, että kaikki potentiaali on arvokasta. Vaikka et päätyisikään lapsuutesi haaveammattiin, sinussa on mahdollisuuksia.

YTK-Yhdistys on mukana tukemassa jokaisen mahdollisuutta muutokseen. Tarjoamme jäsenillemme monipuolisesti hyvinvointia ja itsensä kehittämistä tukevia etuja sekä palveluja, kuten työelämävalmennusta sekä alennuksia lomakohteista hyvinvointipalveluihin.

Turvaa mahdollisuutesi.

Potentiaalikyselyn tuloksia

Jokaisessa meissä on mahdollisuuksia: erilaisia taitoja, tietoa, osaamista ja luonteenpiirteitä. Pääsetkö käyttämään niitä omassa työssäsi? Puolet potentiaalikyselymme naisvastaajista on vaihtanut työpaikkaa viimeisen kolmen vuoden aikana. Mitä muut naiset ajattelevat muutoksesta, omasta potentiaalista ja itsensä haastamisesta? YTK-Yhdistyksen teettämään kyselyyn vastasi 9826 ihmistä. Naisten vastauksissa korostuivat nämä:

Tiesitkö, että suomalaisista 47 % kokee ettei pääse käyttämään kaikkea taitoaan ja osaamistaan? Tutustu tarkemmin potentiaalia käsittelevän kyselymme tuloksiin.

Turvaa mahdollisuutesi

Muuttuvassa työelämässä harva tekee koko uraansa vain yhdellä alalla tai ammatissa. YTK on kaikkien taitojesi ja osaamisesi kassa. Jäseneksemme voivat liittyä kaikki, koulutustaustasta ja nykyisestä ammatista riippumatta. Silloin jos töitä ei ole, saat turvaa YTK:sta.

Täysjäsenelle nämä kaikki

Ansioturva

Vapaa-ajan tapaturmavakuutus

Oikeusturvavakuutus

Ammatillinen vastuuvakuutus

Oikeudellinen työsuhdeneuvonta

Työhaun tuki

Muut edut

logo-mahdollisuuksia

Seuraa meitä somessa!

YTK:n somekanavia seuraamalla pysyt ajan tasalla ansioturvaa, työelämää ja sen ilmiöitä koskevista asioista.