Liittymällä täysjäseneksi nyt saat ilmaiseksi käyttöösi ammattillisen potentiaalikartoituksen

Ammatillinen potentiaalikartoitus on hyödyllinen apuväline kaikissa elämäntilanteissa. Kartoitus auttaa sinua ymmärtämään paremmin omia vahvuuksiasi ja kehityskohteitasi työelämässä, millaisessa ammatillisessa ympäristössä potentiaalisi on parhaimmillaan, ja minkälainen työnantaja vastaa tarpeitasi sekä arvomaailmaasi. Kun tunnistat oman potentiaalisi, pystyt luottamaan siihen, vaikka työelämä muuttuisikin.

Kun liityt YTK-Yhdistyksen jäseneksi loppuvuoden 2019 aikana, saat liittymisetuna kaksi Mazhr-palvelun ammatillista osaamista kartoittavaa testiä ilmaiseksi (edun arvo 24,90 €).

Minussa on mahdollisuuksia

Harva meistä on isona sitä, mitä pienenä haaveili. Mutta jokainen haluaa käyttää omia taitojaan ja osaamistaan. Uskomme, että kaikki potentiaali on arvokasta. Siksi Yleinen työttömyyskassa YTK tarjoaa turvaa kaikille koulutustaustasta ja nykyisestä työstä riippumatta. Vaikka et päätyisikään lapsuutesi haaveammattiin, sinussa on mahdollisuuksia.

Turvaa mahdollisuutesi.

#MinussaOnMahdollisuuksia-stipendi mahdollistaa osaamisen kehittämisen

Jokaisessa ihmisessä on potentiaalia - taitoja, osaamista ja kykyjä. Uskomme, että jokaisella on halu kehittyä ja hyödyntää osaamistaan niin työssä kuin vapaa-ajallakin.

YTK-Yhdistys jakaa jäsenilleen 10 000 euron arvosta stipendejä oman osaamisen kehittämiseen tai ylläpitoon liittyviin opintoihin, joiden tarkoituksena on lisätä työnsaantimahdollisuuksia tai pärjäämistä nykyisessä työssä. Stipendi voidaan myöntää hakemusten perusteella yhdelle tai useammalle hakijalle kurssiin, valmennukseen tai koulutukseen.

Vuoden 2019 stipendien hakuaika on nyt päättynyt. Kiitos kaikille hakemuksen lähettäneille! Stipendien saajista päättää YTK-Yhdistyksen hallitus 13.12.2019, stipendityöryhmän esityksen pohjalta ja stipendien saajista ilmoitetaan joulukuun 2019 aikana.

Onnea 18.9. syntymäpäiväsankareille!

YTK-Yhdistys lahjoitti kaikille ensimmäisenä Mahdollisuuksien päivänä 18.9.2019 syntyneille #MinussaOnMahdollisuuksia -bodyn. Onnea Mahdollisuuksien päivän uusille sankareille sekä heidän perheilleen!

Potentiaalikyselyn tuloksia

Jokaisessa meissä on mahdollisuuksia: erilaisia taitoja, tietoa, osaamista ja luonteenpiirteitä. Pääsetkö käyttämään niitä omassa työssäsi? Entä muilla elämän osa-alueilla? Millaista potentiaalia sinussa on vielä hyödyntämättä? Me kysyimme, 9826 ihmistä vastasi.

PUOLET TAIDOISTA VAKAN ALLA47% vastaajista ei pääse käyttämään kaikkea taitoaan ja osaamistaan.

OLETKO HAAVEAMMATISSASI?Vastaajista 27% kokee olevansa, kun taas 41% kokee aivan päinvastoin.

Tiesitkö, että suomalaisista 47 % kokee ettei pääse käyttämään kaikkea taitoaan ja osaamistaan? Tutustu tarkemmin potentiaalia käsittelevän kyselymme tuloksiin.

Turvaa mahdollisuutesi

Muuttuvassa työelämässä harva tekee koko uraansa vain yhdellä alalla tai ammatissa. YTK on kaikkien taitojesi ja osaamisesi kassa. Jäseneksemme voivat liittyä kaikki, koulutustaustasta ja nykyisestä ammatista riippumatta. Silloin jos töitä ei ole, saat turvaa YTK:sta.

Täysjäsenelle nämä kaikki

Ansioturva

Vapaa-ajan tapaturmavakuutus

Oikeusturvavakuutus

Ammatillinen vastuuvakuutus

Oikeudellinen työsuhdeneuvonta

Työhaun tuki

Muut edut

Kerro oma tarinasi

Millaisia mahdollisuuksia sinussa on? Oletko päässyt hyödyntämään niitä, vai etsitkö vielä tilaisuutta? Jaa oma tarinasi. Julkaisemme vastauksia nimettömänä tällä sivustolla. Voit myös antaa meille luvan ottaa sinuun yhteyttä laajemman artikkelin kirjoittamista varten.

logo-mahdollisuuksia

Seuraa meitä somessa!

YTK:n somekanavia seuraamalla pysyt ajan tasalla ansioturvaa, työelämää ja sen ilmiöitä koskevista asioista.