Harva meistä on isona sitä, mitä pienenä haaveili. Mutta jokainen haluaa käyttää omia taitojaan ja osaamistaan. Uskomme, että kaikki potentiaali on arvokasta. Siksi Yleinen työttömyyskassa YTK tarjoaa turvaa kaikille koulutustaustasta ja nykyisestä työstä riippumatta. Vaikka et päätyisikään lapsuutesi haaveammattiin, sinussa on mahdollisuuksia.

Turvaa mahdollisuutesi.

Potentiaalikyselyn tuloksia

Jokaisessa meissä on mahdollisuuksia: erilaisia taitoja, tietoa, osaamista ja luonteenpiirteitä. Pääsetkö käyttämään niitä omassa työssäsi? Entä muilla elämän osa-alueilla? Millaista potentiaalia sinussa on vielä hyödyntämättä? Me kysyimme, 9826 ihmistä vastasi.

PUOLET TAIDOISTA VAKAN ALLA47% vastaajista ei pääse käyttämään kaikkea taitoaan ja osaamistaan.

OLETKO HAAVEAMMATISSASI?Vastaajista 27% kokee olevansa, kun taas 41% kokee aivan päinvastoin.

Tiesitkö, että suomalaisista 47 % kokee ettei pääse käyttämään kaikkea taitoaan ja osaamistaan? Tutustu tarkemmin potentiaalia käsittelevän kyselymme tuloksiin.

Turvaa mahdollisuutesi

Muuttuvassa työelämässä harva tekee koko uraansa vain yhdellä alalla tai ammatissa. YTK on kaikkien taitojesi ja osaamisesi kassa. Jäseneksemme voivat liittyä kaikki, koulutustaustasta ja nykyisestä ammatista riippumatta. Silloin jos töitä ei ole, saat turvaa YTK:sta.

Täysjäsenelle nämä kaikki

Ansioturva

Vapaa-ajan tapaturmavakuutus

Oikeusturvavakuutus

Ammatillinen vastuuvakuutus

Oikeudellinen työsuhdeneuvonta

Työhaun tuki

Muut edut

Tutustu ja liity nyt

Kerro oma tarinasi

Millaisia mahdollisuuksia sinussa on? Oletko päässyt hyödyntämään niitä, vai etsitkö vielä tilaisuutta? Jaa oma tarinasi. Julkaisemme vastauksia nimettömänä tällä sivustolla. Voit myös antaa meille luvan ottaa sinuun yhteyttä laajemman artikkelin kirjoittamista varten.

logo-mahdollisuuksia

Seuraa meitä somessa!

YTK:n somekanavia seuraamalla pysyt ajan tasalla ansioturvaa, työelämää ja sen ilmiöitä koskevista asioista.