YTK-Yhdistyksen puhelinpalvelu on kiinni perjantaisin 28.8. saakka.

Varaa kesälomamajoitus ja hyödynnä jäsenedut

Varaa kesälomamajoitus ja hyödynnä jäsenetusi

Kesä on jo ovella! Kotimaan matkailu avautuu vähitellen kesäkuussa. Joko sinä olet tehnyt lomasuunnitelmia? Muistathan hyödyntää YTK-Yhdistyksen jäsenedut eri kohteissa – lue lisää!

YTK-Yhdistys tarjoaa jäsenilleen huomattavia jäsenetuja kotimaan matkakohteissa, kuten lomahuoneistoissa ja kylpylähotelleissa. Tarkistathan ennen varausta kylpyläkohteiden ja ravintoloiden aukiolot sekä mahdolliset korona-ajan rajoitukset palveluissa. Muista kotimaan matkoillakin noudattaa korona-ohjeita, pitää huolta turvaväleistä ja hyvästä hygieniasta.

Holiday Club -edut

50 % alennus Holiday Clubin seuraavista Villas-kohteista:

• Holiday Club Caribia, Turku
  • Holiday Club Vierumäki, Heinola
  • Holiday Club Saimaa, Lappeenranta
  • Holiday Club Himos, Jämsä
  • Holiday Club Katinkulta, Vuokatti
  • Holiday Club Kuusamon tropiikki, Kuusamo
  • Holiday Club Salla, Salla
  • Holiday Club Saariselkä, Ivalo

Varaukset tehdään Holiday Club online -varausjärjestelmän kautta. Katso varauskoodi ja muut tarvittavat tiedot OMA+ palvelusta. Jäsenetu koskee vain yllä mainittuja Villas-huoneistoja – ei hotellihuoneita. Huomioi varausta tehdessäsi, että rajaat tuloksiin vain Loma-asunto -kohteet. Tarjouksen voi hyödyntää majoittuessaan vähintään 2 vuorokautta.

15 % alennus Holiday Clubin seuraavista loma-asuntojen ja kylpylähotellien päivän hinnoista:

• Holiday Club Saimaa Hotelli, Villas ja loma-asunnot
  • Holiday Club Tampereen Kylpylä, hotelli ja loma-asunnot
  • Holiday Club Katinkulta, hotelli, Villas ja loma-asunnot
  • Holiday Club Kuusamon Tropiikki, hotelli, Villas ja loma-asunnot
  • Holiday Club Salla, hotelli ja loma-asunnot
  • Holiday Club Saariselkä, hotelli ja loma-asunnot
  • Loma-asuntokohteet: Airisto, Rönnes, Ähtäri, Hannunkivi, Punkaharju, Pyhä, Ruka, Pyhäniemi, Tahko, Himos, Levi, Ellivuori

Kylpylähotellien päivän hinnat sisältävät majoituksen ja aamiaiset. Loma-asuntojen hintoihin sisältyy vain majoitus.

Hotellivaraukset tehdään Holiday Club online -varausjärjestelmän kautta. Ilmoita varauksen yhteydessä YTK-Yhdistyksen jäsenen varauskoodi, jonka löydät OMA+ palvelusta.

Lisätietoja: www.holidayclubresorts.com

Holiday Club Katinkulta on monipuolinen lomakeskus Vuokatissa.

Naantalin kylpylä ja Ruissalon kylpylä

40 % alennus sauna- ja allasosaston päivän hinnoista (v.2020 pl. aatot, juhlapyhät, heinäkuu ja vk 52)
Huomioithan, että etu on henkilökohtainen ja jäsenyys tulee osoittaa jäsentodistuksella, jonka saat OMA+ palvelusta

15 % alennus majoituksesta ja valmiista lomapaketeista (v.2020 pl. aatot, juhlapyhät, heinäkuu ja vk 52)

Varaukset tehdään kylpylähotellien www-sivuilla: naantalispa.fi tai ruissalospa.fi. Ilmoita varauksen yhteydessä YTK-Yhdistyksen jäsenen varauskoodi, jonka löydät OMA+ palvelusta.

Kylpylälomasta Naantalissa nauttii koko perhe

Näistä puhutaan