Varaa kesälomamajoitus ja hyödynnä jäsenedut

Varaa kesälomamajoitus ja hyödynnä jäsenetusi

Kesä on jo ovella! Kotimaan matkailu avautuu vähitellen kesäkuussa. Joko sinä olet tehnyt lomasuunnitelmia? Muistathan hyödyntää YTK-Yhdistyksen jäsenedut eri kohteissa – lue lisää!

YTK-Yhdistys tarjoaa jäsenilleen huomattavia jäsenetuja kotimaan matkakohteissa, kuten lomahuoneistoissa ja kylpylähotelleissa. Tarkistathan ennen varausta kylpyläkohteiden ja ravintoloiden aukiolot sekä mahdolliset korona-ajan rajoitukset palveluissa. Muista kotimaan matkoillakin noudattaa korona-ohjeita, pitää huolta turvaväleistä ja hyvästä hygieniasta.

Holiday Club -edut

50 % alennus Holiday Clubin seuraavista Villas-kohteista:

• Holiday Club Caribia, Turku
  • Holiday Club Vierumäki, Heinola
  • Holiday Club Saimaa, Lappeenranta
  • Holiday Club Himos, Jämsä
  • Holiday Club Katinkulta, Vuokatti
  • Holiday Club Kuusamon tropiikki, Kuusamo
  • Holiday Club Salla, Salla
  • Holiday Club Saariselkä, Ivalo

Varaukset tehdään Holiday Club online -varausjärjestelmän kautta. Katso varauskoodi ja muut tarvittavat tiedot OMA+ palvelusta. Jäsenetu koskee vain yllä mainittuja Villas-huoneistoja – ei hotellihuoneita. Huomioi varausta tehdessäsi, että rajaat tuloksiin vain Loma-asunto -kohteet. Tarjouksen voi hyödyntää majoittuessaan vähintään 2 vuorokautta.

15 % alennus Holiday Clubin seuraavista loma-asuntojen ja kylpylähotellien päivän hinnoista:

• Holiday Club Saimaa Hotelli, Villas ja loma-asunnot
  • Holiday Club Tampereen Kylpylä, hotelli ja loma-asunnot
  • Holiday Club Katinkulta, hotelli, Villas ja loma-asunnot
  • Holiday Club Kuusamon Tropiikki, hotelli, Villas ja loma-asunnot
  • Holiday Club Salla, hotelli ja loma-asunnot
  • Holiday Club Saariselkä, hotelli ja loma-asunnot
  • Loma-asuntokohteet: Airisto, Rönnes, Ähtäri, Hannunkivi, Punkaharju, Pyhä, Ruka, Pyhäniemi, Tahko, Himos, Levi, Ellivuori

Kylpylähotellien päivän hinnat sisältävät majoituksen ja aamiaiset. Loma-asuntojen hintoihin sisältyy vain majoitus.

Hotellivaraukset tehdään Holiday Club online -varausjärjestelmän kautta. Ilmoita varauksen yhteydessä YTK-Yhdistyksen jäsenen varauskoodi, jonka löydät OMA+ palvelusta.

Lisätietoja: www.holidayclubresorts.com

Holiday Club Katinkulta on monipuolinen lomakeskus Vuokatissa.

Naantalin kylpylä ja Ruissalon kylpylä

40 % alennus sauna- ja allasosaston päivän hinnoista (v.2020 pl. aatot, juhlapyhät, heinäkuu ja vk 52)
Huomioithan, että etu on henkilökohtainen ja jäsenyys tulee osoittaa jäsentodistuksella, jonka saat OMA+ palvelusta

15 % alennus majoituksesta ja valmiista lomapaketeista (v.2020 pl. aatot, juhlapyhät, heinäkuu ja vk 52)

Varaukset tehdään kylpylähotellien www-sivuilla: naantalispa.fi tai ruissalospa.fi. Ilmoita varauksen yhteydessä YTK-Yhdistyksen jäsenen varauskoodi, jonka löydät OMA+ palvelusta.

Kylpylälomasta Naantalissa nauttii koko perhe

Näistä puhutaan