Ready to work -työnhakuvalmennus katsotaan aktiivimallin mukaiseksi toiminnaksi 1.9. alkaen

YTK:n täysjäsenenä kuulut myös YTK-Yhdistykseen ja 1.9.2019 alkaen voit täyttää aktiivimallin mukaisen aktiivisuusedellytyksen osallistumalla Ready to work -työnhakuvalmennukseen. Valmennus sisältää Cimsonin koulutuspalveluiden TyönhakuRedi -verkkovalmennuksen ja valmentajan ohjauksen. Palvelu on saatavilla ainoastaan suomen kielellä.

Työnhaun tavat elävät ja muuttuvat. Työnhaun verkkovalmennus tarjoaa ajankohtaisia ja käytännöllisiä vinkkejä työpaikan hakuun. Saat käyttöösi opiskelutilan, jossa voit kuukauden ajan opiskella omaan tahtiisi. Valmennuksessa mm. opetellaan tuomaan omia vahvuuksia ja osaamista esille, viilataan CV ja hakemusmallit kuntoon ja treenataan työhaastattelua ja halutessasi videoesittelyä.

Mikäli haluat osoittaa aktiivisuutesi etuuden maksajalle osallistumalla tähän valmennukseen, muista valita ilmoittautumislomakkeelta valmennus ohjauksella. Valmentajan ohjauksessa saat palautetta tekemistäsi tehtävistä ja voitte käydä yhdessä läpi mm. valmennuksen aikana valmistuneet työhakudokumentit.

Näistä puhutaan

Katso lisää