Päivitämme verkkosivujamme pe 15.11. klo 8-11, jonka aikana sivut ovat pois käytöstä.

Kuvassa neljä iloista nuorta kävelee käytävällä kameraa kohti. Reunassa Mazhr:n logo.

Mazhr ja YTK-Yhdistys - yhdessä kohti onnellisempaa (työ)elämää

Mazhr ja YTK-Yhdistys ovat aloittaneet yhteistyön syksyllä 2019.

YTK-Yhdistys haluaa auttaa jäsenistöään onnistumaan työelämän käänteissä, ja tästä syystä yhteistyöhön lähdettiin Mazhr:n kanssa. Yhteistyön tavoitteena on tarjota YTK-Yhdistyksen jäsenille työkalu, jolla voi lisätä ymmärrystä omista ammatillisista taidoista, motivaatiosta ja arvoista, sekä parantaa työnhaun edellytyksiä.

"YTK-Yhdistyksen tehtävä on tuoda jäsenilleen turvaa ja tukea työuralle alasta riippumatta. Haluamme tarjota jäsenillemme erinomaisia mahdollisuuksia parantaa heidän työnhaun edellytyksiä. Mazhr:n palvelut tukevat tavoitteitamme, joten meistä on hienoa aloittaa yhteistyö heidän kanssaan", sanoo markkinointipäällikkö Anne Rautu YTK-Yhdistyksestä.

"YTK-Yhdistyksessä ymmärretään muuttuva työelämä ja sen vaikutukset jäsenistölle. He kehittävät aktiivisesti palveluitaan markkinajohtajan asenteella, ja heidän jäsenet saavatkin nauttia aivan poikkeuksellisen hyvistä eduista. On ollut upea nähdä, että YTK-yhdistyksessä tekemisen fokus on sen jokaisen jäsenen hyvinvoinnissa. He ovat meille erittäin mieluinen ja strateginen yhteistyökumppani, koska myös meidän missiomme on rakentaa parempaa työelämää jokaiselle",  sanoo Mazhr Oy:n toimitusjohtaja Anja Kahri.

Näistä puhutaan

Katso lisää