Best Western

15 % alennus päivän majoitushinnasta Suomessa, Baltian maissa ja Puolassa. Tutustu Best Western hotelleihin.

Lunasta etu ilmoittamalla täysjäsenen varauskoodi varauksen yhteydessä. Varauskoodin sekä lisätietoa varaamisesta löydät OMA+ palvelusta

F-Secure

F-Secure SAFE:
F-Secure SAFE on palkittu tietoturvaohjelmisto, joka suojaa sinua viruksilta, troijalaisilta ja kiristysohjelmilta. SAFE suojaa myös pankkiyhteytesi. Voit asettaa aikarajoituksia lastesi internetin käytölle. Koko perheesi voi surffata turvallisesti niin pöytäkoneilla kuin mobiililaitteilla.

F-Secure SAFE 3 laitteelle 39,99€ (norm. 59,99€), etu 20€
F-Secure SAFE 5 laitteelle 49,99€ (norm. 79,99€), etu 30€
F-Secure SAFE 7 laitteelle 59,99€ (norm. 99,99€), etu 40€

Lue lisää: www.f-secure.com/safe

F-Secure FREEDOME VPN:
”F-Secure FREEDOME VPN:n takana oli yksinkertainen tavoite: luoda erittäin helppokäyttöinen ja tehokas suojausohjelma. Yhdellä painalluksella voit muodostaa turvallisen yhteyden mihin tahansa julkiseen Wi-Fi-verkkoon, torjua haitallisia sivustoja ja vaivattomasti kiertää estot maarajoitetun sisällön katsomiseksi.

F-Secure Freedome 1 vuosi, 3 laitetta 29,90 € (norm. 49,90 €)
F-Secure Freedome 1 vuosi, 5 laitetta 34,90 € (norm. 59,90 €)
F-Secure Freedome 1 vuosi, 7 laitetta 39,90 € (norm. 79,90 €)

Lue lisää: www.f-secure.com/freedome

Etuhintaan tarvittavan tilauslinkin ja koodin löydät  OMA+ palvelusta

Edut on tarkoitettu vain YTK:n täysjäsenille. Väärin perustein lunastettu etuhintainen tuote ei täytä F-Securen kuluttajatuotteiden lisenssiehtoja.

Holiday Club Resorts Oy

50 % alennus Holiday Club Villat:

50 % alennuksen saa seuraavista Villas -kohteista:

Holiday Club Caribia                                   Turku
Holiday Club Vierumäki                              Heinola
Holiday Club Saimaa                                  Lappeenranta
Holiday Club Himos                                    Jämsä
Holiday Club Katinkulta                              Vuokatti
Holiday Club Kuusamon tropiikki                Kuusamo
Holiday Club Salla                                      Salla
Holiday Club Saariselkä                              Ivalo

Huomioithan varausta tehdessäsi, että valitset kohteeksi jonkin edellä mainituista. 50 % alennus koskee vain näitä Villas -huoneistoja. Tämän lisäksi rajaa tuloksiin vain Loma-asunto -kohteet. Alennus ei koske hotellihuoneita. Minimi majoitusaika tarjoukselle on 2 vuorokautta.

Varauskoodin sekä muut varaukseen tarvittavat tiedot löydät OMA+ palvelusta.

15 % alennus Holiday Club:

Aina vähintään 15 % alennus Holiday Clubin loma-asuntojen (sis. majoituksen) ja kylpylähotellien päivän hinnoista (sis. majoituksen ja aamiaiset).

• Holiday Club Saimaa Hotelli, villas ja loma-asunnot
  • Holiday Club Tampereen Kylpylä, hotelli ja loma-asunnot
  • Holiday Club Katinkulta, hotelli, villas ja loma-asunnot
  • Holiday Club Kuusamon Tropiikki, hotelli, villas ja loma-asunnot
  • Holiday Club Salla, hotelli ja loma-asunnot
  • Holiday Club Saariselkä, hotelli ja loma-asunnot
  • Loma-asuntokohteet: Airisto, Rönnes, Ähtäri, Hannunkivi, Punkaharju, Pyhä, Ruka, Pyhäniemi, Tahko, Himos, Levi, Ellivuori

Hotellivaraukset tehdään Holiday Club online -varausjärjestelmän kautta. Ilmoita varauksen yhteydessä täysjäsenen varauskoodi.

Varauskoodin sekä muut varaukseen tarvittavat tiedot löydät OMA+ palvelusta

www.holidayclubresorts.com

Keventäjät

Keventäjät on suosittu terveyden ja hyvinvoinnin palvelu verkossa. Se tarjoaa asiantuntevaa tietoa ja hyödylliset työkalut niin ravitsemukseen, liikuntaan, motivaatioon kuin terveyteenkin.

Täysjäsenenä saat  20 % alennuksen 6 kk ja 12 kk jäsenyydestä.

6 kk                     47,20 € (norm. 59 €)
12 kk                   63,20 € (norm. 79 €)

Mainitse tilauksen yhteydessä kampanjakoodi, jonka löydät OMA+ palvelusta.

www.keventajat.fi

Mindfulness verkkokurssi

Täysjäsenille hintaan 13,95 € (alennus 30 %)

10 päivän verkkokurssilla opit

• kuinka voit helposti rentoutua ja rauhoittaa mieltäsi arjessa
  • keskittymään paremmin ja toimimaan läsnä ollen ja tehokkaammin
  • avaimet univaikeuksien voittamiseen
  • miten voit huolehtia kehostasi paremmin ja helpottaa kipuja
  • kuinka hallita tunteita ja ahdistavia ajatuksia

Saat kurssisi digitaalisessa muodossa ja voit seurata ohjeita tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Maksun jälkeen saat sähköpostin, jonka kautta voit kirjautua jäsensivustolle. Sieltä löydät kaikki harjoitteet ja voit aloittaa harjoittelun heti. Lisätietoa löydät OMA+ palvelusta.

www.mindfulnes-sivut.fi

Naantalin ja Ruissalon kylpylät

Koko vuotta koskeva tarjous 15 % päivän majoitushinnasta sekä Naantalin, että Ruissalon kylpylöissä.

Naantalin Kylpylä

Koko vuoden:
Sauna- ja allasosaston käyttö 14 €/aik. ja 6 €/lapsi (4-12 v)

Ruissalon Kylpylä

Koko vuoden:
Sauna- ja allasosaston käyttö 10 €/aik. ja 4 €/lapsi (4-12 v)

Varauksen voi tehdä

Ilmoita varausta tehdessäsi alennukseen oikeuttava tunnus. Tunnuksen löydät OMA+ palvelusta.

Alennuksia arjen ja vapaa-ajan vakuutuksista Pohjola Vakuutuksen uusille asiakkaille

Saat YTK-Yhdistyksen jäsenenä merkittäviä alennuksia omista arjen ja vapaa-ajan vakuutuksista.

Kodin ja perheen vakuutukset 3 vuodeksi etuhintaan

Etkö ole vielä Pohjola Vakuutuksen asiakas? YTK-Yhdistyksen jäsenenä saat nyt kodin ja perheen vakuutuksesi jopa kolmeksi vuodeksi etuhintaan. Vakuutusten alennus jakautuu kolmen ensimmäisen vuoden vakuutusmaksuihin seuraavasti:

1. vuosi: - 20 %
2. vuosi: -15 %
3. vuosi: -5 %

Kasko vuodeksi -20 %

Liikenteessä käytettävän moottoriajoneuvon kokonaisvaltainen vakuutusturva koostuu pakollisesta liikennevakuutuksesta ja vapaaehtoisesta autovakuutuksesta, kaskosta.

YTK-Yhdistyksen jäsenenä saat 20 % alennuksen autosi kaskon ensimmäisen vuoden
vakuutusmaksuista. Alennus koskee yksityiskäyttöisen henkilö-, paketti-, ja matkailuauton sekä matkailuperävaunun uutta Iso-, Kevyt- tai Superkaskoa. Alennusvuoden jälkeen vakuutus jatkuu normaalihintaisena.

Pyydä tarjous ja hyödynnä jäsenetusi nyt kätevästi verkossa. Mainitse tarjouspyynnössä yhdistyksen jäsensivuilta saamasi koodi, jolloin alennukset huomioidaan laatimassamme tarjouksessa.

Tarkemmat tiedot eduista ja tarjouspyyntölomakkeen löydät täältä

Vierumäki

Active Hours -paketti 49 €/hlö/vrk (norm. 69 €)
Majoitus 2 hh, aamiainen, 1 vrk sporttipassi sekä lippu ohjatulle liikuntatunnille. Katso tuntikuvaukset ​​​​​​​

Kumppanipaketti 6-15 henkilön ryhmille 89 €/hlö/vrk

Majoitus 2 hh tai 6-8 hlöä mökissä
(yli 10 hlön ryhmissä yksi henkilö veloituksetta)

Aamiainen sekä 2x45 minuutin ohjattu liikuntatunti erikseen määritellystä valikoimasta:

• zumba, jousiammunta, kahvakuula, core-training, kisailut, vierucrosstraining, vierumäkipelit, kuntonyrkkeily, lumikenkäily, metsäjooga, ilma-aseammunta, trx-treeni,vesijumppa tai –juoksu

Kunnon Skannaus (125 €/hlö)

Paketti on suunnattu omatoimisille liikkujille, jotka haluavat testata itseään ja liikkua hyvässä seurassa. Kunnon Skannaus -paketti antaa askelmerkkejä siihen, mihin omassa kuntoilussa kannattaisi jatkossa keskittyä ja tähdätä.

Sisältää yöpymisen 2 hengen huoneessa, aamiaisen, InBody -kehonkoostumusmittauksen, polkupyöräergometritestin, ohjatun Active Hours -tunnin sekä Sporttipassin (sis. mm. uinnin ja kuntosalin)

Lisätietoa ja varaukset suoraan Vierumäeltä: vapaa-ajanmyynti@vierumaki.fi, puh. 010 5777 012

Ilmoita varatessasi etukoodi, jonka löydät OMA+ palvelusta.
Maksaessasi voit hyödyntää esim. liikuntaseteleitä.

www.vierumaki.fi

CWT Kaleva Travel vie maailmalle

Katso viimeisin 15. päivä matkatarjous.​​​​​​​

CWT Kaleva Travelin juuret ulottuvat aina vuoteen 1935 asti. Yrityksen omistaa Carlson Wagonlit Travel (CWT), joka on liikematkustuksen sekä kokous- ja tapahtumapalveluiden maailmanlaajuinen markkinajohtaja.

Kauttamme pääset minne tahansa! Räätälöimme vapaa-ajanmatkasi ammattitaidolla ja suurella sydämellä. Voit luottaa käsiimme kannuste- ja kaukomatkat, kaupunki-, kulttuuri- ja aktiivilomat, opastetut matkat sekä urheilumatkat.

CWT Kaleva Travel
Työpajankatu 9 D
www.kalevatravel.fi
e-mail: euro@kalevatravel.fi

Hotelli Ylläsrinne

Suomen suosituimman, Pallas-Yllästunturin kansallispuiston ja Ylläksen hiihtokeskuksen sekä latuverkoston kupeessa sijaitseva Hotelli Ylläsrinne tarjoaa mahtavat puitteet ympärivuotiseen lomailuun. Majoituksen lisäksi voit varata kauttamme Safartican monipuoliset safarielämykset, lumikenkiä, kävelysauvoja sekä fatbikejä.

Hotelli Ylläsrinne tarjoaa YTK:n jäsenille ympäri vuoden, päivän hinnoista
-20% alennusta.

Kesähuoneet alkaen 67,20€ / vrk / 2-hengen huone aamiaisella. Kesäetuina: min. 3 vrk majoitushintaan sisältyy lisäksi 1x Gondolikiertoajelu/hlö ja min. 4 vrk majoitushintaan gondolikiertoajelun lisäksi Fatbike vuokraus 4h/hlö. Voimassa 1.7.-22.9.2019.

Ruskaloma min. 3 vrk alkaen 91,20€ / vrk / 2 hlö, 2-hengen huoneessa puolihoidolla. Majoituspakettiin sisältyy aamiaisen lisäksi päivällisbuffet sekä 1x fatbike pyörän vuokraus/hlö, 1x gondolikiertoajelu/hlö sekä kävelysauvat lainaan. Voimassa 26.8.-22.9.2019.

Ensilumen loma alkaen 67,20 € / vrk / 2-hengen huone aamiaisella. Voimassa 27.11.2019-15.12.2019

Kevään hiihtolomat min. 5 vrk alkaen yht. 905€ / 5 vrk / 2-hengen huone puolihoidolla. Majoituspakettiin sisältyy aamiaisen lisäksi päivällisbuffet. Voimassa 22.3.-26.4.2020.

Varaa lomasi täältä.
Ilmoita varatessasi etukoodi, jonka löydät OMA+ palvelusta.

Asianajopalvelut

OpusLex on yli kahdenkymmenen itsenäisen ja korkeatasoisen asianajotoimiston verkosto. Opuslexin yli 50 asianajajaa ja yli 30 muuta asiantuntijaa palvelevat Sinua ammattitaidolla kaikissa oikeudellisissa kysymyksissä.

Opuslex-asianajotoimistot ympäri Suomea tarjoavat YTK:n täysjäsenille 15 % alennuksen toimiston hinnastosta seuraavista asianajopalveluista:

• Testamentit
  • Perukirjat
  • Perinnönjakosopimukset
  • Edunvalvontavaltakirjat
  • Avioehtosopimukset

Katso tarkemmat tiedot edusta OMA+ palvelusta.