OpusLex-logo.

Asianajopalvelut

OpusLex on yli kahdenkymmenen itsenäisen ja korkeatasoisen asianajotoimiston verkosto. Opuslexin yli 50 asianajajaa ja yli 30 muuta asiantuntijaa palvelevat Sinua ammattitaidolla kaikissa oikeudellisissa kysymyksissä.

Opuslex-asianajotoimistot ympäri Suomea tarjoavat YTK:n täysjäsenille 15 % alennuksen toimiston hinnastosta seuraavista asianajopalveluista:

• Testamentit
  • Perukirjat
  • Perinnönjakosopimukset
  • Edunvalvontavaltakirjat
  • Avioehtosopimukset

Katso tarkemmat tiedot edusta OMA+ palvelusta.

Ceesto-logo.

Ilmainen Mindfulness verkkokurssi

Yhdistys tarjoaa jäsenilleen veloituksetta 10 päivän Mindfulness verkkokurssin (norm. 19,90 €). Verkkokurssilla opit mistä Mindfulness menetelmässä on kyse ja kuinka voit käytännössä hyödyntää harjoitteita helposti omassa elämässäsi ja vahvistaa omaa hyvinvointiasi:

• kuinka voit helposti rentoutua ja rauhoittaa mieltäsi arjessasi
  • keskittymään paremmin ja toimimaan läsnäollen ja tehokkaammin arjessa
  • avaimet univaikeuksien voittamiseen
  • miten voit huolehtia kehostasi paremmin ja helpottaa kipuja
  • kuinka hallita tunteita ja ahdistavia ajatuksia

Mindfulness verkkokurssi on 10 päivää kestävä lähtölaukaus kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Voit edetä omassa tahdissasi ja silloin kun sinulle sopii. Kurssi on rakennettu helpoksi - seuraat vain ohjeita ja alat voimaan paremmin.

Kurssi sisältää joka päivä uusia harjoitteita ja voit tehdä niitä mukavasti kotioloissa omaan tahtiin. Sinun ei tarvitse lähteä erikseen mihinkään, ja tarvitset korkeintaan 15-20 minuuttia päivässä harjoitteille.

• Eripituisia ääniteharjoituksia joita voit tehdä missä ja milloin vain silloin kun sinulle sopii. Voit myös ladata harjoitteet puhelimeen tai tietokoneelle.

• Yksinkertaisia lisäharjoitteita, joiden avulla voit vahvistaa ja ylläpitää hyvinvointiasi arjen keskellä.

• Vinkkejä kuinka harjoitella ja ohjeita jotta saat harjoitteista parhaan hyödyn.

• Saat päivittäin kurssin ajan viestejä jotka tukevat ja motivoivat sinua harjoittelussa.

Pääset ilmoittautumaan kurssille OMA+ palvelusta löytyvän linkin kautta.

Holiday-Club-logo.

Holiday Club Resorts Oy

50 % alennus Holiday Club Villat:

50 % alennuksen saa seuraavista Villas -kohteista:

Holiday Club Caribia                                   Turku
Holiday Club Vierumäki                              Heinola
Holiday Club Saimaa                                  Lappeenranta
Holiday Club Himos                                    Jämsä
Holiday Club Katinkulta                              Vuokatti
Holiday Club Kuusamon tropiikki                Kuusamo
Holiday Club Salla                                      Salla
Holiday Club Saariselkä                              Ivalo

Huomioithan varausta tehdessäsi, että valitset kohteeksi jonkin edellä mainituista. 50 % alennus koskee vain näitä Villas -huoneistoja. Tämän lisäksi rajaa tuloksiin vain Loma-asunto -kohteet. Alennus ei koske hotellihuoneita. Minimi majoitusaika tarjoukselle on 2 vuorokautta.

Varauskoodin sekä muut varaukseen tarvittavat tiedot löydät OMA+ palvelusta.

15 % alennus Holiday Club:

Aina vähintään 15 % alennus Holiday Clubin loma-asuntojen (sis. majoituksen) ja kylpylähotellien päivän hinnoista (sis. majoituksen ja aamiaiset).

• Holiday Club Saimaa Hotelli, villas ja loma-asunnot
  • Holiday Club Tampereen Kylpylä, hotelli ja loma-asunnot
  • Holiday Club Katinkulta, hotelli, villas ja loma-asunnot
  • Holiday Club Kuusamon Tropiikki, hotelli, villas ja loma-asunnot
  • Holiday Club Salla, hotelli ja loma-asunnot
  • Holiday Club Saariselkä, hotelli ja loma-asunnot
  • Loma-asuntokohteet: Airisto, Rönnes, Ähtäri, Hannunkivi, Punkaharju, Pyhä, Ruka, Pyhäniemi, Tahko, Himos, Levi, Ellivuori

Hotellivaraukset tehdään Holiday Club online -varausjärjestelmän kautta. Ilmoita varauksen yhteydessä täysjäsenen varauskoodi.

Varauskoodin sekä muut varaukseen tarvittavat tiedot löydät OMA+ palvelusta

www.holidayclubresorts.com

Keventäjät-logo.

Keventäjät

Keventäjät on suosittu terveyden ja hyvinvoinnin palvelu verkossa. Se tarjoaa asiantuntevaa tietoa ja hyödylliset työkalut niin ravitsemukseen, liikuntaan, motivaatioon kuin terveyteenkin.

Täysjäsenenä saat  20 % alennuksen 6 kk ja 12 kk jäsenyydestä.

6 kk                     47,20 € (norm. 59 €)
12 kk                   63,20 € (norm. 79 €)

Mainitse tilauksen yhteydessä kampanjakoodi, jonka löydät OMA+ palvelusta.

www.keventajat.fi

Pohjola Vakuutus - logo.

Alennuksia arjen ja vapaa-ajan vakuutuksista Pohjola Vakuutuksen uusille asiakkaille

Saat YTK-Yhdistyksen jäsenenä merkittäviä alennuksia omista arjen ja vapaa-ajan vakuutuksista.

Kodin ja perheen vakuutukset 3 vuodeksi etuhintaan

Etkö ole vielä Pohjola Vakuutuksen asiakas? YTK-Yhdistyksen jäsenenä saat nyt kodin ja perheen vakuutuksesi jopa kolmeksi vuodeksi etuhintaan. Vakuutusten alennus jakautuu kolmen ensimmäisen vuoden vakuutusmaksuihin seuraavasti:

1. vuosi: - 20 %
2. vuosi: -15 %
3. vuosi: -5 %

Kasko vuodeksi -20 %

Liikenteessä käytettävän moottoriajoneuvon kokonaisvaltainen vakuutusturva koostuu pakollisesta liikennevakuutuksesta ja vapaaehtoisesta autovakuutuksesta, kaskosta.

YTK-Yhdistyksen jäsenenä saat 20 % alennuksen autosi kaskon ensimmäisen vuoden
vakuutusmaksuista. Alennus koskee yksityiskäyttöisen henkilö-, paketti-, ja matkailuauton sekä matkailuperävaunun uutta Iso-, Kevyt- tai Superkaskoa. Alennusvuoden jälkeen vakuutus jatkuu normaalihintaisena.

Pyydä tarjous ja hyödynnä jäsenetusi nyt kätevästi verkossa. Mainitse tarjouspyynnössä yhdistyksen jäsensivuilta saamasi koodi, jolloin alennukset huomioidaan laatimassamme tarjouksessa.

Tarkemmat tiedot eduista ja tarjouspyyntölomakkeen löydät täältä

Vierumäki-logo.

Vierumäki

Active Hours -paketti 49 €/hlö/vrk (norm. 69 €)
Majoitus 2 hh, aamiainen, 1 vrk sporttipassi sekä lippu ohjatulle liikuntatunnille. Katso tuntikuvaukset ​​​​​​​

Kumppanipaketti 6-15 henkilön ryhmille 89 €/hlö/vrk

Majoitus 2 hh tai 6-8 hlöä mökissä
(yli 10 hlön ryhmissä yksi henkilö veloituksetta)

Aamiainen sekä 2x45 minuutin ohjattu liikuntatunti erikseen määritellystä valikoimasta:

• zumba, jousiammunta, kahvakuula, core-training, kisailut, vierucrosstraining, vierumäkipelit, kuntonyrkkeily, lumikenkäily, metsäjooga, ilma-aseammunta, trx-treeni,vesijumppa tai –juoksu

Kunnon Skannaus (125 €/hlö)

Paketti on suunnattu omatoimisille liikkujille, jotka haluavat testata itseään ja liikkua hyvässä seurassa. Kunnon Skannaus -paketti antaa askelmerkkejä siihen, mihin omassa kuntoilussa kannattaisi jatkossa keskittyä ja tähdätä.

Sisältää yöpymisen 2 hengen huoneessa, aamiaisen, InBody -kehonkoostumusmittauksen, polkupyöräergometritestin, ohjatun Active Hours -tunnin sekä Sporttipassin (sis. mm. uinnin ja kuntosalin)

Lisätietoa ja varaukset suoraan Vierumäeltä: vapaa-ajanmyynti@vierumaki.fi, puh. 010 5777 012

Ilmoita varatessasi etukoodi, jonka löydät OMA+ palvelusta.
Maksaessasi voit hyödyntää esim. liikuntaseteleitä.

www.vierumaki.fi

Hotelli Ylläsrinne -logo.

Hotelli Ylläsrinne

Suomen suosituimman, Pallas-Yllästunturin kansallispuiston ja Ylläksen hiihtokeskuksen sekä latuverkoston kupeessa sijaitseva Hotelli Ylläsrinne tarjoaa mahtavat puitteet ympärivuotiseen lomailuun. Majoituksen lisäksi voit varata kauttamme Safartican monipuoliset safarielämykset, lumikenkiä, kävelysauvoja sekä fatbikejä. Majoittuessasi Hotelli Yllärinteellä, majoitushintaan kuuluu aina maittava aamiaisbuffet, langaton wifi yhteys, kuntosalin vapaa käyttö sekä iltasaunat. Talvisin käytössä ovat myös suksien huolto- ja säilytystilat.

Hotelli Ylläsrinne tarjoaa YTK:n täysjäsenille ympäri vuoden, päivän hinnoista -20% alennusta.

Kevään hiihtolomat min. 5 vrk alkaen yht. 905€ / 5 vrk / 2-hengen huone puolihoidolla. Majoituspakettiin sisältyy aamiaisen lisäksi päivällisbuffet. Voimassa 22.3.-26.4.2020.

Varaa lomasi täältä.
Ilmoita varatessasi etukoodi, jonka löydät OMA+ palvelusta.

F-Secure-logo.

F-Secure

F-Secure SAFE:
F-Secure SAFE on palkittu tietoturvaohjelmisto, joka suojaa sinua viruksilta, troijalaisilta ja kiristysohjelmilta. SAFE suojaa myös pankkiyhteytesi. Voit asettaa aikarajoituksia lastesi internetin käytölle. Koko perheesi voi surffata turvallisesti niin pöytäkoneilla kuin mobiililaitteilla.

F-Secure SAFE 3 laitteelle 39,99€ (norm. 59,99€), etu 20€
F-Secure SAFE 5 laitteelle 49,99€ (norm. 79,99€), etu 30€
F-Secure SAFE 7 laitteelle 59,99€ (norm. 99,99€), etu 40€

Lue lisää: www.f-secure.com/safe

F-Secure FREEDOME VPN:
”F-Secure FREEDOME VPN:n takana oli yksinkertainen tavoite: luoda erittäin helppokäyttöinen ja tehokas suojausohjelma. Yhdellä painalluksella voit muodostaa turvallisen yhteyden mihin tahansa julkiseen Wi-Fi-verkkoon, torjua haitallisia sivustoja ja vaivattomasti kiertää estot maarajoitetun sisällön katsomiseksi.

F-Secure Freedome 1 vuosi, 3 laitetta 29,90 € (norm. 49,90 €)
F-Secure Freedome 1 vuosi, 5 laitetta 34,90 € (norm. 59,90 €)
F-Secure Freedome 1 vuosi, 7 laitetta 39,90 € (norm. 79,90 €)

Lue lisää: www.f-secure.com/freedome

Etuhintaan tarvittavan tilauslinkin ja koodin löydät  OMA+ palvelusta

Edut on tarkoitettu vain YTK:n täysjäsenille. Väärin perustein lunastettu etuhintainen tuote ei täytä F-Securen kuluttajatuotteiden lisenssiehtoja.

Mazhr-logo

Mazhr

Haluatko löytää enemmän merkityksellisyyttä omassa työssäsi? Mazhr voi auttaa sinua tässä. Mazhr on voimaannuttava palvelu ja tiennäyttäjä muuttuneessa työelämässä. Se auttaa rakentamaan oman näköisen elämän mittaisen urapolun ja auttaa löytämään itsemme – ja toisemme.

YTK-yhdistys haluaa tarjota sinulle Mazhr-palvelun jäsenetuhintaan. Pääset tekemään Persoonallisuus & Työkäyttäytyminen sekä Arvot & Motivaatio testit hintaan 18,90 € (norm. 24,90 €, alennus -25 %).

Katso tarkemmat tiedot edusta OMA+ palvelusta.

Naantali Spa-logo.

Naantalin kylpylä ja Ruissalon kylpylä

Vuoden 2020 edut:

Sauna- ja allasosaston käyttö
40 % alennusta päivän hinnasta (pl. aatot ja juhlapyhät, heinäkuu ja viikot 8 ja 52.)

Etu on henkilökohtainen ja jäsenyys tulee osoittaa jäsentodistusta näyttämällä.

Majoitusetu
15% alennusta majoituksesta sekä valmiista lomapaketeista (pl. aatot ja juhlapyhät, heinäkuu ja viikot 8 ja 52.)

Varauksen voi tehdä naantalispa.fi tai ruissalospa.fi.

Ilmoita varausta tehdessäsi alennukseen oikeuttava tunnus. Tunnuksen löydät OMA+ palvelusta.