Ceesto-logo.

Ilmainen Mindfulness-verkkokurssi

Yhdistys tarjoaa jäsenilleen veloituksetta 10 päivän Mindfulness-verkkokurssin (norm. 19,90 €). Verkkokurssilla opit mistä mindfulness-menetelmässä on kyse ja kuinka voit käytännössä hyödyntää harjoitteita helposti omassa elämässäsi ja vahvistaa omaa hyvinvointiasi:

• kuinka voit helposti rentoutua ja rauhoittaa mieltäsi arjessasi
    • keskittymään paremmin ja toimimaan läsnäollen ja tehokkaammin arjessa
    • avaimet univaikeuksien voittamiseen
    • miten voit huolehtia kehostasi paremmin ja helpottaa kipuja
    • kuinka hallita tunteita ja ahdistavia ajatuksia

Mindfulness-verkkokurssi on 10 päivää kestävä lähtölaukaus kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Voit edetä omassa tahdissasi ja silloin kun sinulle sopii. Kurssi on rakennettu helpoksi - seuraat vain ohjeita ja alat voimaan paremmin.

Kurssi sisältää joka päivä uusia harjoitteita ja voit tehdä niitä mukavasti kotioloissa omaan tahtiin. Sinun ei tarvitse lähteä erikseen mihinkään, ja tarvitset korkeintaan 15-20 minuuttia päivässä harjoitteille.

• Eripituisia ääniteharjoituksia joita voit tehdä missä ja milloin vain silloin kun sinulle sopii. Voit myös ladata harjoitteet puhelimeen tai tietokoneelle.

• Yksinkertaisia lisäharjoitteita, joiden avulla voit vahvistaa ja ylläpitää hyvinvointiasi arjen keskellä.

• Vinkkejä kuinka harjoitella ja ohjeita jotta saat harjoitteista parhaan hyödyn.

• Saat päivittäin kurssin ajan viestejä jotka tukevat ja motivoivat sinua harjoittelussa.

Pääset ilmoittautumaan kurssille OMA+ -palvelusta löytyvän linkin kautta.

Holiday-Club-logo.

Holiday Club Resorts Oy

50 % alennus Holiday Club Villat:

50 % alennuksen saa seuraavista Villas -kohteista:

Holiday Club Caribia                                   Turku
    Holiday Club Vierumäki                              Heinola
    Holiday Club Saimaa                                  Lappeenranta
    Holiday Club Himos                                    Jämsä
    Holiday Club Katinkulta                              Vuokatti
    Holiday Club Kuusamon tropiikki                Kuusamo
    Holiday Club Salla                                      Salla
    Holiday Club Saariselkä                              Ivalo

Huomioithan varausta tehdessäsi, että valitset kohteeksi jonkin edellä mainituista. 50 % alennus koskee vain näitä Villas -huoneistoja. Tämän lisäksi rajaa tuloksiin vain Loma-asunto -kohteet. Alennus ei koske hotellihuoneita. Minimi majoitusaika tarjoukselle on 2 vuorokautta.

Varauskoodin sekä muut varaukseen tarvittavat tiedot löydät OMA+ -palvelusta.

15 % alennus Holiday Club:

Aina vähintään 15 % alennus Holiday Clubin loma-asuntojen (sis. majoituksen) ja kylpylähotellien päivän hinnoista (sis. majoituksen ja aamiaiset).

• Holiday Club Saimaa Hotelli, villas ja loma-asunnot
    • Holiday Club Tampereen Kylpylä, hotelli ja loma-asunnot
    • Holiday Club Katinkulta, hotelli, villas ja loma-asunnot
    • Holiday Club Kuusamon Tropiikki, hotelli, villas ja loma-asunnot
    • Holiday Club Salla, hotelli ja loma-asunnot
    • Holiday Club Saariselkä, hotelli ja loma-asunnot
    • Loma-asuntokohteet: Airisto, Rönnes, Ähtäri, Hannunkivi, Punkaharju, Pyhä, Ruka, Pyhäniemi, Tahko, Himos, Levi, Ellivuori

Hotellivaraukset tehdään Holiday Club online -varausjärjestelmän kautta. Ilmoita varauksen yhteydessä täysjäsenen varauskoodi.

Varauskoodin sekä muut varaukseen tarvittavat tiedot löydät OMA+ -palvelusta.

www.holidayclubresorts.com

Hotelli Ylläsrinne -logo.

Hotelli Ylläsrinne

Ympäri vuoden -20 % alennusta YTK-Yhdistyksen jäsenille päivän hinnoista.

Suomen suosituimman, Pallas-Yllästunturin kansallispuiston ja Ylläksen hiihtokeskuksen sekä latuverkoston kupeessa sijaitseva Hotelli Ylläsrinne tarjoaa mahtavat puitteet ympärivuotiseen lomailuun. Majoituksen lisäksi voit varata kauttamme Safartican monipuoliset safarielämykset, lumikenkiä, kävelysauvoja sekä fatbikejä. Majoittuessasi Hotelli Yllärinteellä, majoitushintaan kuuluu aina maittava aamiaisbuffet, langaton wifi yhteys, kuntosalin vapaa käyttö sekä iltasaunat. Talvisin käytössä ovat myös suksien huolto- ja säilytystilat.

Varaa lomasi täältä.
    ​​​​​​​Ilmoita varatessasi etukoodi, jonka löydät OMA+ -palvelusta.

Pohjola Vakuutus - logo.

Alennuksia vakuutuksista Pohjola Vakuutuksen uusille asiakkaille

Saat YTK-Yhdistyksen jäsenenä merkittäviä alennuksia omista arjen ja vapaa-ajan vakuutuksista.

Kodin ja perheen vakuutukset 3 vuodeksi etuhintaan

Etkö ole vielä Pohjola Vakuutuksen asiakas? YTK-Yhdistyksen jäsenenä saat nyt kodin ja perheen vakuutuksesi jopa kolmeksi vuodeksi etuhintaan. Vakuutusten alennus jakautuu kolmen ensimmäisen vuoden vakuutusmaksuihin seuraavasti:

1. vuosi: - 20 %
    2. vuosi: -15 %
    3. vuosi: -5 %

Kasko vuodeksi -20 %

Liikenteessä käytettävän moottoriajoneuvon kokonaisvaltainen vakuutusturva koostuu pakollisesta liikennevakuutuksesta ja vapaaehtoisesta autovakuutuksesta, kaskosta.

YTK-Yhdistyksen jäsenenä saat 20 % alennuksen autosi kaskon ensimmäisen vuoden
    vakuutusmaksuista. Alennus koskee yksityiskäyttöisen henkilö-, paketti-, ja matkailuauton sekä matkailuperävaunun uutta Iso-, Kevyt- tai Superkaskoa. Alennusvuoden jälkeen vakuutus jatkuu normaalihintaisena.

Pyydä tarjous ja hyödynnä jäsenetusi nyt kätevästi verkossa. Mainitse tarjouspyynnössä yhdistyksen jäsensivuilta saamasi koodi, jolloin alennukset huomioidaan laatimassamme tarjouksessa.

Tarkemmat tiedot eduista ja tarjouspyyntölomakkeen löydät täältä

Ceesto-logo.

Mindfulness lapsille -opas ja harjoitteita

YTK-Yhdistyksen jäsenenä saat "Mindfulness, tietoisuus- ja tunnetaidot lapsille" 20-sivuisen oppaan ja 14 ääniteharjoitetta lapsille nyt veloituksetta. Lisäksi saat kolme ääniteharjoitusta, jotka sopivat aikuisille.

Monet vanhemmat ovat nykyään uusien kasvatushaasteiden edessä: Miten toimia lapsen tukena kouluasioissa, ja auttaa häntä jaksamaan ja keskittymään? Miten rauhoittaa lasta hänen peloissaan? Miten opettaa lapselle tunteiden säätely- ja purkamiskeinoja?

Tervetuloa oppimaan kuinka auttaa lasta rauhoittumaan, keskittymään ja voimaan paremmin!

Pääset ilmoittautumaan kurssille OMA+ -palvelusta löytyvän linkin kautta.

F-Secure-logo.

F-Secure

F-Secure SAFE: Kotimaista tietoturvaa kaikille laitteille
    F-Secure SAFE on suunniteltu suojaamaan elämääsi verkossa. Voit nauttia netinkäytöstä ilman huolia. Anna F-Secure SAFEn pitää sinut suojassa; selaa internetiä, käytä verkkopankkia, tee verkko-ostoksia, ja ole turvallisesti yhteydessä perheenjäseniisi ja ystäviisi. Palkittu tietoturvamme huolehtii sinusta ja läheisistäsi - kaikilla laitteilla joka hetki.

F-Secure SAFE 1 vuosi, 3 laitteelle 39,99€ (norm. 59,99€), etu 20€
    F-Secure SAFE 1 vuosi, 5 laitteelle 49,99€ (norm. 79,99€), etu 30€
    F-Secure SAFE 1 vuosi, 7 laitteelle 59,99€ (norm. 99,99€), etu 40€

Lue lisää: www.f-secure.com/safe

F-Secure FREEDOME VPN: Surffaa suojatusti ja anonyymisti
    Varmista yksityisyytesi kaikilla laitteillasi maailman helppokäyt-töisimmällä VPN-sovelluksella. Salaa verkkoliikenteesi ilman datankäytönrajoituksia.

F-Secure FREEDOME 1 vuosi, 3 laitetta 29,90 € (norm. 49,90 €),
    etu 20 €
    F-Secure FREEDOME 1 vuosi, 5 laitetta 34,90 € (norm. 59,90 €),
    etu 25 €
    F-Secure FREEDOME 1 vuosi, 7 laitetta 39,90 € (norm. 79,90 €),
    etu 40 €

Lue lisää: www.f-secure.com/freedome

F-Secure ID PROTECTION: Suojaudu identiteettivarkauksilta
    Estä hakkereita käyttämästä henkilötietojasi käyttäjätiliesi kaap-paamiseen ja suojaudu identiteettivarkauksilta verkossa.

F-Secure ID PROTECTION 1 vuosi, 5 laitetta 19,90 € (norm 39,90 €), etu 20 €
    F-Secure ID PROTECTION 1 vuosi, 10 laitetta 24,90 € (norm 59,90 €)
    etu 35 €

Lue lisää: www.f-secure.com/id-protection

Etuhintaan tarvittavan tilauslinkin ja koodin löydät  OMA+ -palvelusta.

Edut on tarkoitettu vain YTK-Yhdistyksen jäsenille. Väärin perustein lunastettu etuhintainen tuote ei täytä F-Securen kuluttajatuotteiden lisenssiehtoja.

Naantali Spa-logo.

Naantalin kylpylä ja Ruissalon kylpylä

Piristystä talveen - jäsenetuhinnoilla kylpylöihin!

Hinta voimassa 1.1.-17.2.2021, su-pe (ei lauantait).

• Ruissalon Kylpylä:
      Classic-huone 68 e / vrk, majoittujia 1-2 hlö
      Superior-huone 88e / vrk, majoittujia 1-2 hlö
    • Naantalin Kylpylä:
      Comfort-huone 88e / vrk, majoittujia 1-2 hlö
      Deluxe-huone 118e / vrk, majoittujia 1-2 hlö

Koko vuoden voimassa oleva edut

• Sauna- ja allasosaston käyttö:
      40 % alennusta päivän hinnasta (pl. aatot ja juhlapyhät, heinäkuu ja viikot 8 ja 52.)
      Etu on henkilökohtainen ja jäsenyys tulee osoittaa jäsentodistusta näyttämällä.
    • Majoitusetu:
      15 % alennusta majoituksesta sekä valmiista lomapaketeista (pl. aatot ja juhlapyhät, heinäkuu ja viikot 8 ja 52.)

Varauksen voi tehdä naantalispa.fi tai ruissalospa.fi.

Ilmoita varausta tehdessäsi alennukseen oikeuttava tunnus. Tunnuksen löydät OMA+ -palvelusta.

Porukassa on virtaa - ilmoittaudu sähkön yhteiskilpailutukseen! Yhteistyö Porukassa.fi YTK-Yhdistys ry - maisemakuva yhdessä auringonlasku

Porukassa-yhteiskilpailutuksella säästöä sähkölaskuun

Mietitkö voisitko säästää sähkölaskuissa? Tule mukaan yhteiskilpailutukseen! Isossa joukossa pienelläkin sähkönkäytöllä on merkitystä, kun yhteisellä volyymilla saadaan edullisemmat hinnat.

Lue lisää ja osallistu kilpailutukseen OMA+ -palvelussa!

OpusLex-logo.

Asianajopalvelut

OpusLex on yli kahdenkymmenen itsenäisen ja korkeatasoisen asianajotoimiston verkosto. Opuslexin yli 50 asianajajaa ja yli 30 muuta asiantuntijaa palvelevat Sinua ammattitaidolla kaikissa oikeudellisissa kysymyksissä.

Opuslex-asianajotoimistot ympäri Suomea tarjoavat YTK-Yhdistyksen jäsenille 15 % alennuksen toimiston hinnastosta seuraavista asianajopalveluista:

• Testamentit
    • Perukirjat
    • Perinnönjakosopimukset
    • Edunvalvontavaltakirjat
    • Avioehtosopimukset

Katso tarkemmat tiedot edusta OMA+ -palvelusta.

Yogaian logo - valkoinen y-kirjain lilan pallon keskellä.

Yogaia

Monipuoliset mielen- ja kehonhuoltotunnit siellä missä sinäkin – suomeksi ja englanniksi.

Jäsenetu YTK-Yhdistyksen jäsenille -50 % 6 kk tilauksesta (norm. 89,94 €).

• Interaktiiviset livetunnit (webcam) ja tallenteet
    • Yli 100 uutta tuntia joka viikko
    • Monipuolinen, arkeen mahtuva sisältö (5–70 min) esim. pilates, jooga, keppijumppa, venyttely, core, HIIT, mindfulness, kahvakuula, taukojumppa, syvärentoutus, äitiysjooga, selkä vetreäksi, joogaa juoksijoille, Mimi & Kuku supersankarijooga jne. Toimii selaimella, iPhonella/iPadilla, Android-laitteilla ja AppleTV:llä.

Katso tarkemmat ohjeet edun lunastamiseen OMA+-palvelusta.

Keventäjät - logo.

Keventäjät

Yhdistyksen jäsenenä saat 20 % alennusta puolen vuoden ja vuoden Keventäjät- ja Kotitreeni-jäsenyyksistä.

Keventäjien jäsenenä käytössäsi ovat kaikki työkalut, asiantuntijatieto ja tuki, joilla onnistut painonpudotuksessa terveellisesti ja kestävästi. Saat käyttöösi mm. yksilöidyn ruokapäiväkirjan, liikuntaohjelman, pääsyn yhteisön keskustelupalstoille, reseptejä, ateriaehdotuksia ja paljon muuta. Keventäjät tuo nyt myös personal trainerin kotiisi. Uudessa Kotitreeni -palvelussa voit seurata suurta määrää treenivideoita. Kotitreenit tehdään alusta loppuun ohjaajan kanssa – aivan kuin olisit jumppatunnilla tai personal trainerin ohjattavana.

Katso etukoodisi OMA+:sta.

Minä olen -messut.

Minä olen -messujen liput jäsenetuhintaan

Minä Olen -messut 2021 on verkossa 13.2. järjestettävä kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin suurtapahtuma. Messuilla messuilla esiintyy lähes 40 mielenkiintoista ja inspiroivaa puhujaa, joiden luennot käsittelevät kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin eri osa-alueita. Pääset kuuntelemaan mielenkiintoisia luentoja omalta kotisohvaltasi liittyen kehoon, mieleen, henkeen ja ravintoon.

Messulippu -40% (norm. 29 €)

Messulippu oikeuttaa sisäänpääsyn virtuaalimessualustalle, jossa pääset seuraavaan luentoja neljässä eri salissa. Luentotallenteet ovat katseltavissa 14.2.2021 asti.

Messulippu+ -40 % (norm. 48,90 €)

Messulippu+ oikeuttaa sisäänpääsyn virtuaalimessualustalle, jossa pääset seuraavaan luentoja neljässä eri salissa. Luentotallenteet ovat katseltavissa 31.12.2021 asti. Tallenteiden katselu 14.2.2021 jälkeen vaatii kirjautumisen Minäolen.fi sivustolle.

Alennuskoodit ovat voimassa 9.2.2021 asti. Lippuja on myynnissä rajoitettu erä. Etua ei voi yhdistää muihin etuihin eikä aiemmin ostettuihin lippuihin.

Katso etukoodi OMA+:sta.

olo.fit-logo.

olo.fit

Yhdistyksen jäsenille puolen vuoden olo.fit-jäsenyys hintaan 50,70 € (normaalisti 101,40 €, alennus 50 %).

Tarjoushinta on voimassa 31.3. saakka. Etu voimassa tilauksiin, joissa maksetaan koko puoli vuotta kerralla.

Vuoden alussa aloittanut olo.fit on virtuaalinen kuntokeskus, jonka laajat valikoimat mahdollistavat monenlaisen kuntoilun - aikatauluista riippumatta. Tarjolla lihaskunnon ja aerobisten tuntien lisäksi myös tanssia, lempeää kehonhuoltoa ja erityisesti senioreille suunniteltuja ohjelmia.

Katso, miten saat edun käyttöösi OMA+:sta!