Best Western

15 % alennus päivän majoitushinnasta Suomessa, Baltian maissa ja Puolassa. Tutustu Best Western hotelleihin.

Lunasta etu ilmoittamalla täysjäsenen varauskoodi varauksen yhteydessä. Varauskoodin sekä lisätietoa varaamisesta löydät OmaYTK:sta.

F-Secure

F-Secure SAFE:
F-Secure SAFE on palkittu tietoturvaohjelmisto, joka suojaa sinua viruksilta, troijalaisilta ja kiristysohjelmilta. SAFE suojaa myös pankkiyhteytesi. Voit asettaa aikarajoituksia lastesi internetin käytölle. Koko perheesi voi surffata turvallisesti niin pöytäkoneilla kuin mobiililaitteilla.

F-Secure SAFE 3 laitteelle 39,99€ (norm. 59,99€), etu 20€
F-Secure SAFE 5 laitteelle 49,99€ (norm. 79,99€), etu 30€
F-Secure SAFE 7 laitteelle 59,99€ (norm. 99,99€), etu 40€

Lue lisää: www.f-secure.com/safe

F-Secure FREEDOME VPN:
”F-Secure FREEDOME VPN:n takana oli yksinkertainen tavoite: luoda erittäin helppokäyttöinen ja tehokas suojausohjelma. Yhdellä painalluksella voit muodostaa turvallisen yhteyden mihin tahansa julkiseen Wi-Fi-verkkoon, torjua haitallisia sivustoja ja vaivattomasti kiertää estot maarajoitetun sisällön katsomiseksi.

F-Secure Freedome 1 vuosi, 3 laitetta 29,90 € (norm. 49,90 €)
F-Secure Freedome 1 vuosi, 5 laitetta 34,90 € (norm. 59,90 €)
F-Secure Freedome 1 vuosi, 7 laitetta 39,90 € (norm. 79,90 €)

Lue lisää: www.f-secure.com/freedome

Etuhintaan tarvittavan tilauslinkin ja koodin löydät OmaYTK:sta.

Edut on tarkoitettu vain YTK:n täysjäsenille. Väärin perustein lunastettu etuhintainen tuote ei täytä F-Securen kuluttajatuotteiden lisenssiehtoja.

Holiday Club Resorts Oy

Syystarjous -30 % kylpylälomista Katinkullassa, Kuusamon Tropiikissa ja Saariselällä. Tarjous voimassa 5.10. - 22.11.2018. Alennus lasketaan päivän hinnasta ja se koskee uusia varauksia. Tilaa omaYTK+ palvelussa olevan YTK-Yhdistyksen jäsenten linkin kautta koodilla SYKSY30

Aina vähintään 15 % alennus Holiday Clubin loma-asuntojen (sis. majoituksen) ja kylpylähotellien päivän hinnoista (sis. majoituksen ja aamiaiset).

Holiday Club Saimaa Hotelli, villas ja loma-asunnot

• Holiday Club Tampereen Kylpylä, hotelli ja loma-asunnot
  • Holiday Club Katinkulta, hotelli, villas ja loma-asunnot
  • Holiday Club Kuusamon Tropiikki, hotelli, villas ja loma-asunnot
  • Holiday Club Salla, hotelli ja loma-asunnot
  • Holiday Club Saariselkä, hotelli ja loma-asunnot
  • Loma-asuntokohteet: Airisto, Rönnes, Ähtäri, Hannunkivi, Punkaharju, Pyhä, Ruka, Pyhäniemi, Tahko, Himos, Levi, Ellivuori

Hotellivaraukset tehdään Holiday Club online -varausjärjestelmän kautta. Ilmoita varauksen yhteydessä täysjäsenen varauskoodi.

Loma-asuntovaraukset tehdään soittamalla Holiday Clubin asiakaspalvelunumeroon. Tarvitset varauskoodin varausta tehdessäsi.

Varauskoodin sekä muut varaukseen tarvittavat tiedot löydät OmaYTK:sta.

www.holidayclubresorts.com

Keventäjät

Keventäjät on suosittu terveyden ja hyvinvoinnin palvelu verkossa. Se tarjoaa asiantuntevaa tietoa ja hyödylliset työkalut niin ravitsemukseen, liikuntaan, motivaatioon kuin terveyteenkin.

Täysjäsenenä saat  20 % alennuksen 6 kk ja 12 kk jäsenyydestä.

6 kk                     47,20 € (norm. 59 €)
12 kk                   63,20 € (norm. 79 €)

Mainitse tilauksen yhteydessä kampanjakoodi, jonka löydät OmaYTK:sta

www.keventajat.fi

Mindfulness verkkokurssi

Täysjäsenille hintaan 13,95 € (alennus 30 %)

10 päivän verkkokurssilla opit

• kuinka voit helposti rentoutua ja rauhoittaa mieltäsi arjessa
  • keskittymään paremmin ja toimimaan läsnä ollen ja tehokkaammin
  • avaimet univaikeuksien voittamiseen
  • miten voit huolehtia kehostasi paremmin ja helpottaa kipuja
  • kuinka hallita tunteita ja ahdistavia ajatuksia

Saat kurssisi digitaalisessa muodossa ja voit seurata ohjeita tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Maksun jälkeen saat sähköpostin, jonka kautta voit kirjautua jäsensivustolle. Sieltä löydät kaikki harjoitteet ja voit aloittaa harjoittelun heti.

Linkin jäsenhintaisen verkkokurssin tilaamiseen löydät OmaYTK:sta

www.mindfulnes-sivut.fi

Naantalin ja Ruissalon kylpylät

Koko vuotta koskeva tarjous 15 % päivän majoitushinnasta sekä Naantalin, että Ruissalon kylpylöissä.

Naantalin Kylpylä

Koko vuoden:
Sauna- ja allasosaston käyttö 14 €/aik. ja 6 €/lapsi (4-12 v)

Ruissalon Kylpylä

Koko vuoden:
Sauna- ja allasosaston käyttö 10 €/aik. ja 4 €/lapsi (4-12 v)

Varauksen voi tehdä

Ilmoita varausta tehdessäsi alennukseen oikeuttava tunnus. Tunnuksen löydät OmaYTK:sta

Alennuksia arjen ja vapaa-ajan vakuutuksista

Saat YTK-Yhdistyksen jäsenenä merkittäviä alennuksia omista arjen ja vapaa-ajan vakuutuksista.

Kodin ja perheen vakuutukset 3 vuodeksi etuhintaan

Etkö ole vielä OPn asiakas? YTK-Yhdistyksen jäsenenä saat nyt kodin ja perheen vakuutuksesi jopa kolmeksi vuodeksi etuhintaan. Vakuutusten alennus jakautuu kolmen ensimmäisen vuoden vakuutusmaksuihin seuraavasti:

1. vuosi: - 20 %
2. vuosi: -15 %
3. vuosi: -5 %

Kasko vuodeksi -20 %

Liikenteessä käytettävän moottoriajoneuvon kokonaisvaltainen vakuutusturva koostuu pakollisesta liikennevakuutuksesta ja vapaaehtoisesta autovakuutuksesta, kaskosta.

YTK-Yhdistyksen jäsenenä saat 20 % alennuksen autosi kaskon ensimmäisen vuoden
vakuutusmaksuista. Alennus koskee yksityiskäyttöisen henkilö-, paketti-, ja matkailuauton sekä matkailuperävaunun uutta Iso-, Kevyt- tai Superkaskoa. Alennusvuoden jälkeen vakuutus jatkuu normaalihintaisena.

Pyydä tarjous ja hyödynnä jäsenetusi nyt kätevästi verkossa. Mainitse tarjouspyynnössä yhdistyksen jäsensivuilta saamasi koodi, jolloin alennukset huomioidaan laatimassamme tarjouksessa.

Tarkemmat tiedot eduista ja tarjouspyyntölomakkeen löydät täältä

ST1

Shell Card Private on yksityishenkilön polttoainekortti (maksuaikakortti), jolla voit maksaa kaikki autoiluun liittyvät ostoksesi kätevästi.

YTK:n jäsenenä saat Shell Card Private -kortilla alennusta bensiinistä ja dieselistä 2,44 senttiä litralta kaikilta Shell:n ja St1:n miehitetyiltä palveluasemilta.

Alennus on tilikohtainen. Tiliin voit liittää kaikkiaan 4 lisäkorttia.

Lisätietoa kortin hakemisesta löydät OmaYTK:sta.

Tarkemmat tiedot kortista löydät osoitteesta www.shellcardprivate.fi

Vierumäki

Active Hours -paketti 49 €/hlö/vrk (norm. 69 €)
Majoitus 2 hh, aamiainen, 1 vrk sporttipassi sekä lippu ohjatulle liikuntatunnille. Katso tuntikuvaukset ​​​​​​​

Kumppanipaketti 6-15 henkilön ryhmille 89 €/hlö/vrk

Majoitus 2 hh tai 6-8 hlöä mökissä
(yli 10 hlön ryhmissä yksi henkilö veloituksetta)

Aamiainen sekä 2x45 minuutin ohjattu liikuntatunti erikseen määritellystä valikoimasta:

• zumba, jousiammunta, kahvakuula, core-training, kisailut, vierucrosstraining, vierumäkipelit, kuntonyrkkeily, lumikenkäily, metsäjooga, ilma-aseammunta, trx-treeni,vesijumppa tai –juoksu

Kunnon Skannaus (125 €/hlö)

Paketti on suunnattu omatoimisille liikkujille, jotka haluavat testata itseään ja liikkua hyvässä seurassa. Kunnon Skannaus -paketti antaa askelmerkkejä siihen, mihin omassa kuntoilussa kannattaisi jatkossa keskittyä ja tähdätä.

Sisältää yöpymisen 2 hengen huoneessa, aamiaisen, InBody -kehonkoostumusmittauksen, polkupyöräergometritestin, ohjatun Active Hours -tunnin sekä Sporttipassin (sis. mm. uinnin ja kuntosalin)

Lisätietoa ja varaukset suoraan Vierumäeltä: vapaa-ajanmyynti@vierumaki.fi, puh. 010 5777 012

Ilmoita varatessasi etukoodi, jonka löydät OmaYTK:sta.
Maksaessasi voit hyödyntää esim. liikuntaseteleitä.

www.vierumaki.fi

CWT Kaleva Travel vie maailmalle

Katso viimeisin 15. päivä matkatarjous.​​​​​​​

Katso tästä kolme matkatarjousta ja osallistu risteilylahjakortin arvontaan

CWT Kaleva Travelin juuret ulottuvat aina vuoteen 1935 asti. Yrityksen omistaa Carlson Wagonlit Travel (CWT), joka on liikematkustuksen sekä kokous- ja tapahtumapalveluiden maailmanlaajuinen markkinajohtaja.

Kauttamme pääset minne tahansa! Räätälöimme vapaa-ajanmatkasi ammattitaidolla ja suurella sydämellä. Voit luottaa käsiimme kannuste- ja kaukomatkat, kaupunki-, kulttuuri- ja aktiivilomat, opastetut matkat sekä urheilumatkat.

CWT Kaleva Travel
Työpajankatu 9 D
www.kalevatravel.fi
e-mail: euro@kalevatravel.fi

Dolife – jooga ja hyvinvointipalvelut

Dolife -palvelusta löydät persoonallisia jooga- ja hyvinvointiharjoituksia. Joogaa yhdessä kokeneitten joogaopettajien kanssa tai rauhoitu tekemällä mindfulness- tai hengitysharjoituksia. Palvelusta löydät myös erilaisia hyvinvointikursseja tai voit varata online yksityistunnin omalta opettajaltasi.

Tilaamalla palvelun pääset katsomaan rajattomasti kaikkia videokirjaston videoita ja harjoittelemaan juuri silloin, kun sinulle sopii.

Täysjäsenenä saat 20% alennuksen palvelun tilaushinnasta:

1 kk                11,92 €          (norm.  14,90 €)
3 kk                31,92 €          (norm.  39,90 €)
12 kk            100,80 €          (norm 126,00€)

Linkin ja alennuskoodin tilaukseen löydät OmaYTK:sta

Onni hammas -jäsenetu

YTK-Yhdistys tarjoaa kumppaninsa ONNI hampaan kanssa jäsenille ja heidän perheenjäsenilleen edun hammashoidosta.

Tutustumistarjouksena uusille asiakkaille 50% alennus ensimmäisestä hoitokäynnistä.

Jatkuvana etuja 15 % alennus kaikista normaalihintaisista hoidoista.

ONNI hampaan toimipisteitä on 22 kappaletta, 15 paikkakunnalla Esimerkiksi pääkaupunkiseudulla on yhdeksän eri vastaanottoa. Katso lähin ONNI hammas vastaanottosi täältä

Varaa aika puhelimitse 09 7597 7320 tai netistä www.onnihammas.fi. Käytä varausta tehdessäsi YTK-Yhdistyksen jäsenkoodia hyödyntääksesi edun. Koodin löydät OmaYTK -palvelusta.