Hae uravalmennus-
stipendiä!

Hae uravalmennusstipendiä!

Jaossa 12 stipendiä, raadissa 6 vaikuttajaa. Heistä kukin on mukana valitsemassa stipendien saajia. Yhden stipendin arvo on 500 €, ja sillä saa Workday Designersin Uramuotoilu-verkkokurssin sekä 3 henkilökohtaista tapaamista uracoachin kanssa.

Lue säännöt ja hae 31.10. mennessä! Haku on avoin kaikille YTK-Yhdistyksen jäsenille. Liittyä voit vaikka heti!

Hae stipendiä

Et vielä jäsen? Liity tästä.

Elina Gustafsson

Ex-huippunyrkkeilijä ja nykyinen yrittäjä

"Olemalla oma itsesi rohkaiset muita ympärilläsi tekemään samoin."

Enni Koistinen

Graafikko, podcast-juontaja ja somevaikuttaja

“Urani alkoi tuntumaan omanlaiselta vasta sitten, kun annoin itselleni luvan olla jotain muutakin kuin pelkkä graafikko."

Jasmin Hamid

Näyttelijä ja sijoitusvaikuttaja

"Nykyään saan näytellä, puhua sijoittamisesta ja tehdä podcasteja. Viisi vuotta sitten haaveet olivatkin toisenlaisia. Tavoitteet ja unelmat muuttuvat matkalla, mutta vain tekemällä ja kokeilemalla löytää sen oman juttunsa."

Joonas Pesonen

Somepersoona

”Kerran esihenkilö sanoi mulle, että sulla on liian hauskaa töissä Joonas, himmailisitko hieman. En ottanut neuvosta vaaria. Töissä ei voi koskaan olla liian hauskaa, päinvastoin. Lähtökohtaisesti työn tulee olla mielekästä, sekä ilolle ja leikille tulisi antaa enemmän tilaa olla ja kasvaa. Ilo on voimavara, mikä liimaa ihmisiä yhteen.”

Emmi Nuorgam

Vaikuttavuustuottaja

"Urapolun ei tarvitse kulkea suoraan eteen tai ylös. Se voi mutkitella, haarautua ja välillä hidastuakin, eikä mikään näistä tee polusta vähemmän arvokasta."

Marianne Lehikoinen

Yrittäjä

”Se, että teet asioita muista välittämättä, näyttäytyy muille rohkeutena - vaikka sisimmässäsi jännität tai olet peloissasi.”

Työelämässä pärjää, kun liittyy kahteen

Työelämässä kannattaa varautua sekä uhkiin että mahdollisuuksiin. Kätevimmin se onnistuu liittymällä näihin kahteen:

YTK + YTK-Yhdistys

YTK on kaikille palkansaajille avoin työttömyyskassa. Liity kassaan ja varmista itsellesi ansiosidonnainen työttömyysturva työttömyyden tai lomautuksen varalle.

YTK vain 119 €/vuosi

YTK-Yhdistys on avoin kaikille YTK:n jäsenille. Siihen liittymällä pääset käsiksi jopa tuhansien eurojen arvoisiin lisäetuihin, jotka pitävät yllä työkykyäsi ja antavat lisäturvaa.

YTK-Yhdistys vain 18 €/vuosi

Liity tästä!

Mikä Uravalmennusstipendi?

500 euron arvoinen Uravalmennusstipendi sisältää Workday Designersin Uramuotoilu-verkkokurssin sekä kolme tuntia henkilökohtaista valmennusta uracoachin kanssa.

Uramuotoilu on uran tai työtilanteen kehittämistä muotoilun keinoin. Saat käyttöösi harjoituksia, joiden avulla voit kirkastaa omia toiveitasi ja ajatuksiasi työtä ja laajemminkin elämää kohtaan, löytää erilaisia ratkaisuvaihtoehtoja ja edetä itsellesi kiinnostavalla urapolulla pienten kokeilujen avulla.

Kurssi sopii erilaisiin elämäntilanteisiin sekä uran taitekohtiin, joissa kaipaat kirkastusta omalle suunnalle, taitoja muotoilla oman näköistä elämää ja työelämää tai rohkeutta ottaa seuraava askel.