Autamme onnistumaan työelämän käänteissä

Huolehdimme siitä, että yhdistyksen palvelut ovat sopivia juuri sinun ja muiden jäsentemme tarpeisiin, ja että jäsenemme tuntevat palvelumme, ovat tietoisia eduistaan ja kokevat jäsenyyden itselleen merkityksellisenä.

Organisaatio

Ilona Kangas

Yhdistyksen johtaja

ilona.kangas(a)ytk-yhdistys.fi

Mahdollistaja

Olen Ilona Kangas ja vastaan yhdistyksen toiminnasta. Omat erityisvahvuuteni ovat markkinoinnissa, viestinnässä ja asiakaskokemuksen kehittämisessä. Työelämää on tullut katseltua jo kymmeniä vuosia niin työntekijänä kuin yrittäjänäkin. Nykyisessä työssäni vastaan siitä, että YTK-Yhdistys kasvaa ja kehittyy ja pystymme tarjoamaan jäsenillemme erinomaisia palveluita. Toivon, että saat työstämme irti onnistumisen eväitä ja turvaa työelämääsi.

Maarit Ojala

Asiakkuus- ja palvelupäällikkö

maarit.ojala(a)ytk-yhdistys.fi

Muotoilija

Olen Maarit Ojala, pitkän linjan YTK:lainen, jolle asiakkuus- ja palvelupäällikkönä jäsenet ovat ykkösasia. Minulle on tärkeää, että jäsenet saavat omasta yhdistyksestään mahdollisimman laajaa tukea ja turvaa työelämänsä käänteisiin. Työnkuvani on moninainen hallinnollisista asioista palvelukehitykseen. Isolla sydämellä jäsenten hyväksi. Kerro, mitä sinä yhdistykseltäsi toivot!

Sofia Härmä

Lakimies

sofia.harma(a)ytk-yhdistys.fi

Tulkitsija

Olen Sofia, ja työskentelen YTK-Yhdistyksen lakimiehenä. Osallistun jäsenrajapinnassa työskentelyn lisäksi oikeudellisen neuvonnan kehittämiseen. Pyrin työssäni löytämään ratkaisuja siihen, kuinka pystyisimme entistä sujuvammin auttamaan jäseniämme heidän työsuhteisiinsa liittyvissä huolissa. Työoikeudellisen palvelun kehittäminen nouseekin yhdeksi yhdistyksen lähitulevaisuuden teemoista, joten pysy kuulolla.

Mirva Puranen

Kehityspäällikkö, työelämäpalvelut

mirva.puranen(a)ytk-yhdistys.fi

Rohkaisija

Olen Mirva ja työskentelen jäsentemme palveluiden kehittämisen parissa. Tavoitteenani on, että saat meiltä monipuolista tukea, tarvitsit sitten apua työnhaussa, osaamisesi päivittämisessä tai hyvinvointisi kohentamisessa. Vuosien varrella kertynyt verkostoni sekä taustani rekrytoinnin, viestinnän, työnantajamielikuvan ja työnhakijoiden auttamisen parissa antavat sopivasti perspektiiviä työelämän kiemuroihin. Missioni on rohkaista ja kannustaa ihmistä eteenpäin erilaisissa työelämän käänteissä – lempeästi ja inhimillisesti.

Anne Rautu

Markkinointipäällikkö

anne.rautu(a)ytk-yhdistys.fi

Innostuva innovaattori

Olen Anne, ja YTK:n matkassa kasvanut kohta kymmenen vuoden ajan työttömyyskassan puhelinneuvonnasta YTK-yhteisön markkinointipäälliköksi. Jatkuva innostuminen, kyky löytää positiivisia kulmia ja uusia ratkaisuja sekä taito raivata kompuroinnin seasta tie kohti uusia tavoitteita ovat minulle tärkeitä onnistumisen avaimia. Näitä avaimia pyrin käyttämään myös työssäni markkinoinnin ja brändin parissa, kun omalta osaltani autan jäsenistöämme onnistumaan työelämän käänteissä. Toivottavasti innostut kanssani!

Elina Andersson-Finne

Viestintäpäällikkö

elina.andersson-finne(a)ytk-yhdistys.fi

Vaikuttaja

Olen Elina ja työskentelen yhdistyksen viestintäpäällikkönä. Vastuullani on jäsenviestinnän lisäksi erityisesti mediasuhteet ja vaikuttaminen. Tavoitteeni on kuunnella sinua ja kaikkia muita yhdistyksen jäseniä sekä toimintaympäristöämme tarkalla korvalla ja sen kautta pyrkiä parantamaan työelämää. Olethan siis rohkeasti yhteydessä!

Emmi Keskiaho

Viestintäsuunnittelija

emmi.keskiaho(a)ytk-yhdistys.fi

Välittäjä

Olen Emmi ja missioni on viestiä ja välittää. Se tarkoittaa käytännössä viestinnän ja palveluidemme suunnittelua, toteuttamista, kehittämistä ja näin jäsentemme tukemista. Kokemukseni viestinnän ja hyvinvoinnin parista sekä kiinnostukseni ihmislähtöiseen toimintaan antavat eväitä viedä eteenpäin sinua ja meitä yhdessä. Tavoitteeni on auttaa sinua suunnistamaan muuttuvassa työelämässä kohti vahvuuksiasi ja itsellesi merkityksellisiä polkuja.

Elli Lindqvist

Markkinoinnin suunnittelija

elli.lindqvist(a)ytk-yhdistys.fi

Optimoija

Olen Elli, ja työskentelen markkinoinnin suunnittelijana. Työhöni kuuluu erilaiset markkinoinnin tehtävät, kuten jäsenkirjeiden lähetystä, webinaarien järjestelyä ja nettisivujen päivitystä. Innostun erityisesti luvuista ja datasta, ja näihin pääsenkin syventymään hakukoneoptimoinnin ja analytiikan parissa.

Anna Lilja

Koordinaattori, opiskelijajäsenyys

anna.lilja(a)ytk-yhdistys.fi

Ideoija

Olen Anna ja työskentelen YTK:n opiskelijajäsenyyden parissa. Työtehtäviini kuuluu opiskelijajäsenyyden kehittäminen juuri opiskelijoiden tarpeita vastaavaksi. Minulle on tärkeää, että myös opiskelijat huomioidaan ja heille tarjotaan neuvoja sekä opintoja että työelämää silmällä pitäen. Oma matkani YTK:lla alkoikin työttömyyskassan puhelinneuvonnasta opintojeni ohessa.

Asiakaspalvelu

YTK-Yhdistyksen jäsenyyteen ja jäsenetuihin liittyvissä asioissa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme!

Jos kysymyksesi koskee työsuhdeasiaa, tutustu Lakikaveriin!​​​​​​​

Medialle

Median yhteydenotot:
    Ilona Kangas, ilona.kangas(a)ytk-yhdistys.fi
    Elina Andersson-Finne, elina.andersson-finne(a)ytk-yhdistys.fi

Uutishuoneesta löydät kaikki mediatiedotteemme >>

YTK-Yhdistyksen hallitus

YTK-Yhdistys ry:n ylintä päätösvaltaa käyttää yhdistyksen vuosikokous, joka valitsee hallituksen ja puheenjohtajan. Hallitus valitsee keskuudestaan varapuheenjohtajan ja nimittää hallitukselle sihteerin.

YTK-Yhdistys ry:n hallituksen jäsenet

Junno Roine, hallituksen puheenjohtaja