Kirjoittajat

Ilona Kangas, asiakkuus- ja viestintäjohtaja, YTK-Yhdistys ry.

Ilona Kangas, asiakkuus- ja viestintäjohtaja

Autan jäseniämme ja työntekijöitämme onnistumaan työelämässä monin eri tavoin. Johdan ja kehitän YTK-Yhdistyksen toimintaa ja vastaan YTK-Yhteisössä asiakaskokemuksen, markkinoinnin ja viestinnän johtamisesta.

Mirva Puranen, kehityspäällikkö, työelämäpalvelut YTK-Yhdistys ry

Mirva Puranen, kehityspäällikkö, työelämäpalvelut

Työskentelen jäsentemme työelämäpalveluiden kehittämisen parissa. Tavoitteenani on, että saat meiltä monipuolista tukea työnhakuusi ja työurasi vaiheisiin, osaamisesi kehittämiseen ja hyvinvointisi edistämiseen. Vuosien varrella kertynyt verkostoni sekä taustani rekrytoinnin, viestinnän, työnantajamielikuvan ja työnhakijoiden auttamisen parissa antavat perspektiiviä työelämän kiemuroihin. Missioni on rohkaista ja kannustaa ihmistä eteenpäin erilaisissa työelämän käänteissä – lempeästi ja inhimillisesti.

Kuva: Niko Niinivirta

Anne Rautu

Anne Rautu, markkinointipäällikkö

Jatkuva innostuminen, kyky löytää positiivisia kulmia ja uusia ratkaisuja sekä taito raivata kompuroinnin seasta tie kohti uusia tavoitteita ovat minulle tärkeitä onnistumisen avaimia. Näitä avaimia pyrin käyttämään myös työssäni, kun omalta osaltani autan jäsenistöämme onnistumaan työelämän käänteissä.