
Asiakaspalvelu
Ota yhteyttä!
Me olemme täällä sinua varten ja autamme onnistumaan työelämän käänteissä. Hoidamme YTK:n täysjäsenyyteen ja työelämäpalveluihin liittyviä asioita. Laita viesti OMA+ -palvelussa, chattaa tai soita!

Emma

Heidi

Noora

Jeanette
Sähköinen asiointi OMA+
YTK:n täysjäsenten sähköinen asiointipalvelu:
OMA+:ssa näet täysjäsentietosi, -maksusi ja -todistuksen, lähetät viestin asiakaspalveluun ja päivität yhteystietosi. Löydät sieltä myös kaikki täysjäsenedut, webinaarit ja koulutukset.
Viestit asiakaspalveluun
Jos olet YTK:n täysjäsen, lähetä viesti OMA+ -palvelussa:
OMA+:ssa hoidat helposti ja tietoturvallisesti täysjäsenyyteen, jäsenetuihin ja laskutukseen liittyvät asiat asiakaspalvelumme kanssa. Voit myös tarvittaessa päättää jäsenyytesi viestitse.
Jos et vielä ole täysjäsen, voit lähettää viestisi sähköpostilla yhdistys(a)ytk-yhdistys.fi
Lakikaveri työsuhdepulmiin
Jos kysymyksesi koskee työsuhdeasiaa:
Tutustu Lakikaverin kattavaan työsuhdetietouden tietopankkiin, kysy chatissa chatbot Sulolta 24/7 tai soita juristille. Opuslex-verkoston juristit vastaavat puheluusi ma-to 9-14.
Puhelinneuvonta
Jos asiasi koskee YTK Työelämäpalveluita, täysjäsenyyttä tai täysjäsenetuja:
02 760 7630 (ma–pe klo 9–11)
Huom:
Jos kysymyksesi koskee työsuhdeasiaa, tutustu Lakikaveriin!
Jos asiasi koskee kassajäsenyyttä ja työttömyysetuuksia, saat apua YTK Työttömyyskassan asiakaspalvelusta!
Postiosoite
YTK Työelämä ry.
Teollisuuskatu 4
32200 LOIMAA
Hallinto
Yhteistyökumppaneiden ja median yhteydenottoihin vastaavat eri alojen asiantuntijamme.