Nainen kävelemässä toimistoon

Viestintäpäällikölle paikka auki

Oletko kuullut YTK-Yhdistyksestä? No niinpä – harva on. Siksi tarvitsemme riveihimme viestintäpäällikön, joka toimii ketterästi mediaviestinnän ja somen kentillä.

Vaikka YTK-Yhdistys ei ole vielä yhtä tunnettu kuin kaikkien rakastama Yleinen työttömyyskassa YTK, me olemme kuitenkin aivan yllättävän hyvä asia viestittäväksi!

Olemme yksi Suomen suurimmista yhdistyksistä, ehkä jopa suurin, jäseniä on 250 000 ihan joka puolelta Suomea, kaiken ikäisiä, kaikista ammateista ja sukupuolista.

Teemme tällä hetkellä mielenkiintoista matkaa kohti tulevaisuutta ja kehitämme useita protoja tulevaisuuden toimistonomadeille, puskurityöntekijöille, friikuille, pätkäläisille, ihan vaan perusduunareille ja kaikenlaisille asiantuntijoille. Juuri lanseeraamamme kiinnostava uusi palvelu on Lakikaveri – jokaisen työelämän ”legal best friend”.

Organisaatiossamme on tällä hetkellä 11 muutakin työkaveria. Työskentelemme paikkariippumattomasti, mutta meillä on tapana kohdata toisemme myös kasvotusten parisen kertaa kuukaudessa joko päätoimipaikallamme Loimaalla, toimistollamme Turussa tai vaikka jossain päin Helsinkiä.

Etsimme sinua siis viestimään meistä. Haluamme, että tunnet mediaa, vaikuttamisen perusteita ja somea hyvin. Oletamme, että kirjoitat ja puhut hyvin suomea, pystyt debatoimaan asiasi ja olet esiintymiskykyinen. Verkostoista ja laajemmasta kokemuksesta annamme sinulle pluspisteitä! Toivomme, että sinulla on samanlainen avoimuutta, rohkeutta ja välittämistä sykkivä ytklainen sydän kuin meillä muillakin.

Tässä vielä muutaman sellaisen henkilön kuvaus Yhdistyksestä, joiden kanssa pääset kauttamme keskustelemaan:

”YTK-Yhdistys on aito tulevaisuudentekijä. Tiimillä on rohkeasti pää pilvissä sekä sammumaton halu rakentaa parasta jäsenkokemusta ja tulevaisuuden palveluita. Heistä kuuluu varmuudella vielä paljon.”
Tiitta Vaulos, asiakaskokemuksen ja tulevaisuuden tuntija

”YTK-yhdistyksen kanssa on erityisen mieluisaa tehdä innovatiivista yhteistyötä lakiasioissa – yhdistys on ajan hermoilla myös juridisiin palveluihin liittyvässä viestinnässä!”
Tatu Hirvonen, Asianajotoimisto Kontturi & Co Oy:n asianajaja ja Opus Lex Oy:n hallituksen puheenjohtaja

"Olemme vajaan vuoden tehneet yhteistyötä KOVAn ja YTK-Yhdistyksen välillä ja nostaneet esiin uudenlaista ammattia tunnisteella #ammattinaesport. YTK-Yhdistyksen kanssa työskentely on ollut erittäin mieleistä. Arvostan sitä miten YTK-Yhdistys on rohkeasti lähtenyt mukaan tekemään erilaista sisältöä, joka aidosti puhuttelee kohdeyleisöä eikä ole ollenkaan "kaavoihin kangistunut". Tiimin ammattitaito tulee esiin tekemisessä, mutta samalla siellä on oikeanlaista pilkettä silmäkulmassa. Asioita tehdään sen ansaitsemalla vakavuudella, mutta ei missään nimessä liian vakavamielisesti."
Matti Orava, Kova Esportsin kumppanuuspäällikkö

”Tunnen joka päivä tekeväni merkityksellistä työtä jäsentemme ja työelämän kehittymisen hyväksi. Meillä on huipputyyppejä töissä ja maltamme vain harvoin pysyä nahoissamme uusien ideoiden äärellä.”
Maarit Ojala, 23 vuotta YTK-Yhdistyksessä työskennellyt luunkova asiakkuuspäällikkö​​​​​​​

Hae paikkaa

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä YTK-Yhdistyksen toiminnanjohtajaan Ilona Kankaaseen [email protected] ja lähetä hakemuksesi tai linkkariprofiilisi saatesanoilla. Toivomme saavamme hakemukset 31.12.2021 mennessä. Kohta meistä tietää kaikki!

Epäröitkö? Soita, niin keskustellaan lisää! Ilona on tavoitettavissa numerosta 050 590 7853 13.-17.12. joka päivä klo 16-17.

Mikä YTK-Yhdistys?

YTK-Yhdistys on 250 000 suomalaisen apuna, innostajana ja mahdollistajana työelämän käänteissä. Me kehitämme uusia ja innovatiivisia palveluita jäsenillemme, markkinoimme ja viestimme ja pyrimme parantamaan omalta osaltamme jokaisen jäsenemme työelämää. Jäsenet saavat parin kympin vuosimaksulla mm. Lakikaverin, joka auttaa työsuhdekiemuroissa, tapaturmavakuutuksen vapaa-ajalle, työkaluja osaamisen kehittämiseen ja työnhakuun, hyvinvoinnin palveluja sekä fiksuja säästöjä matkailusta tietoturvaan.