nainen maalaa tuolia puutarhassa

Varaudu tulevaan, huolehdi omista ja läheistesi eduista!

Kuka sinusta huolehtii, jos et enää itse siihen kykene? Tai mitä kerryttämällesi varallisuudelle tapahtuu kuolemasi jälkeen? Edunvalvontavaltakirjan ja testamentin laatiminen jää monesti viimetippaan tai jopa kokonaan tekemättä. Paras aika omien ja läheistesi etujen varmistamiselle on nyt. Lue lisää ja hyödynnä uusi jäsenetusi!

Uusi jäsenetu: edunvalvontavaltakirja ja testamentti jopa -20 %!

YTK-Yhdistyksen jäsenenä sinulla on nyt mahdollisuus saada edunvalvontavaltakirja ja/tai testamentti etuhintaan, jolla voit säästää jopa 20 % asianajotoimistojen normaalihinnasta. OpusLex -asianajoverkoston kokeneet juristit laativat sinulle laadukkaat asiakirjat.

• Edunvalvontavaltakirja alk. 250 € (sis. alv.)
  • Testamentti alk. 400 € (sis. alv.)

”Edunvalvontavaltakirja on tärkeä olla olemassa iästä riippumatta, esimerkiksi vaikean vammautumisen, vakavan sairauden tai varhaisen muistisairauden sattuessa. Näitä ei kukaan odota itselleen tapahtuvan tai edes tahtoisi miettiä, mutta tosiasiassa emme voi tietää, mitä elämä itse kullekin tuo eteen”, sanoo asianajaja Teija Saraste. Oikein ja huolella laadittu testamentti taas turvaa kaikkein läheisimpien elämän.

Näin hyödynnät etusi:

1. Tutustu aiheisiin OMA+ palvelussa.
    Katso videot, joissa juristit kertovat, miksi ja milloin kyseiset asiakirjat kannattaa tehdä sekä mitä tulee huomioida niitä laadittaessa. Saat myös tarkempaa tietoa siitä, mitä hinta sisältää ja miten saat edun käyttöösi.
  2. Tule webinaariin ja nappaa juristin vinkit!
    Webinaareissa juristit kertovat testamentin ja edunvalvontavaltakirjan merkityksestä sekä yleisimmistä sudenkuopista, jotka voidaan välttää asiantuntevan juristin laatimilla asiakirjoilla.

Ilmoittaudu webinaareihin OMA+ -palvelussa!
    Testamentit ja jäämistösuunnittelu -webinaari ke 18.5. klo 17.30
    Edunvalvontavaltakirjat-webinaari to 19.5. klo 17.30