Etusivu Vakuutus pelasti purjehtijan potemasta polvivammaa

Vakuutus pelasti purjehtijan potemasta polvivammaa

Aiheet

• Vakuutus

Veneessä on pelastusrengas ja jäsenellä vapaa-ajan tapaturmavakuutus – katso, miten Topi selvisi!

Polvi kuntoon vakuutuksen turvin

Kuka: Topi, ravintolakokki, 33 vuotta
Mitä tapahtui: polvivamma
Miten homma hoitui: vapaa-ajan tapaturmavakuutus korvasi erikoislääkärin vastaanoton ja magneettikuvauksen

”Olin purjehtimassa, kun tuulenpuuskan seurauksena vene kallistui, liu’uin osittain sen reunan yli ja polveni vääntyi”kertoo jäsenemme Topi. Hän yritti sinnitellä kipeän polven kanssa muutaman kuukauden, kunnes sai vinkin hakeutua magneettikuviin, joiden avulla pystyttäisiin tekemään tarkka diagnoosi.

Työterveyslääkärin lähetteellä Topi pääsi erikoislääkärille ja magneettikuvaukseen. Kävi ilmi, että polven sisäkierukkaan oli tullut vaurio. Pienen operaation jälkeen se saatiin kuntoon.

Erikoislääkärin vastaanotosta alkaen kaikki kulut menivät YTK-Yhdistyksen jäsenyyteen kuuluvan edullisen ja kattavan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen piiriin. Olen tosi tyytyväinen vakuutukseen ja vahingon hoito sujui vaivattomasti. En missään vaiheessa maksanut mitään itse, vaan maksut hoituivat vakuutusyhtiön ja lääkäriaseman välillä. Vastaavat vakuutukset maksaisivat itse hankittuina moninkertaisesti enemmän.

Lue myös: