Nuori nainen katselee rennosti läppäriltä verkkokoulutusta kotonaan kuulokkeet päässä.

Hyödynnä uudistunut jäsenetusi ilmaisiin huippuvalmentajien verkkokoulutuksiin

YTK-Yhdistyksen jäsenyyteen kuuluvat tuhannet työelämän verkkokoulutukset ovat nyt entistäkin innostavampia ja laadukkaampia oman alansa huippuvalmentajien myötä. Tarjoamme jäsenillemme ilman lisäveloituksia ajankohdan kuumimmat ja puhuttelevimmat työelämäteemat kompakteina verkkokoulutuksina yhteistyössä digitaalisen oppimisen edelläkävijän Eduhousen ja puhujatoimisto MySpeakerin huippujen kanssa. Tutustu uudistuneisiin koulutuksiin ja osallistu arvontaan!

Työelämän verkkokoulutuskirjaston valikoima uudistuu nyt oman alansa huippuvalmentajien kuukausittaisilla live-webinaareilla kuumimmista työelämäteemoista, joita et halua ohittaa: tulevaisuuden työ ja työelämätaidot, johtaminen, vuorovaikutus, tunnetaidot, jatkuva oppiminen, asiakaskokemus, muutoskyvykkyys, inklusiivisuus, hyvinvointi, teknologia, kyberturvallisuus sekä luovuus ja innovatiivisuus.

Rekisteröidy ja osallistu arvontaan

Hyödynnä jäsenyyteesi kuuluva satojen eurojen arvoinen etu nyt, sillä kaikkien 30.11.2021 mennessä OMA+:n kautta koulutuskirjastoon rekisteröityneiden jäsenten kesken arvomme 3 kpl bluetooth-vastamelukuulokkeita (arvo 199 €), joilla saat verkkokoulutukset kuuluviin helposti missä ja milloin vain!

Tutustu siis verkkokoulutuskirjastoon ja rekisteröidy käyttäjäksi OMA+:n kautta kohdasta Webinaarit ja koulutukset.

Arvonnan säännöt

Tutustu huippuvalmentajiin

Elina Hiltunen

MySpeaker-puhuja, tietokirjailija Elina Hiltunen on listattu Forbesissa yhdeksi maailman 50 huippunaisfuturistiksi. Hän väitteli vuonna 2010 Aalto yliopiston kauppakorkeakoulusta aiheenaan heikot signaalit organisaation tulevaisuusoppimisessa. Elina on yksi puhuja-alan suosituimmista ja kysytyimmistä nimistä. Hän innostaa ja herättelee tulevaisuuden eri aihealueisiin mm. megatrendeihin, teknologia- ja kuluttajatrendeihin, heikkoihin signaaleihin ja ennakoinnin menetelmiin. Laita ylös Elinan seuraava livekoulutus 30.11. klo 13: Heikot signaalit auttavat kurkistamaan tulevaisuuteen

Tero Karhu

Ex-ammattilaisjalkapalloilijan, nykyisen juontaja-toimittajan ja MySpeaker-puhujan Tero Karhun ääni on tuttu monille jalkapalloselostuksista ja tunnetaan tv:stä urheilutuotantojen ohella myös Huomenta Suomi- ja Puoli seitsemän -ohjelmista. Teron motivoiva valmennus nostaa tiimihenkeä sekä syventää vuorovaikutusta – kitaramusiikin säestämänä. Teron ydinosaamiseen kuuluvat myös luovat prosessit sekä niissä toimivimmat työskentelytavat tuottavan ryhmädynamiikan takaamiseksi. Lue lisää Teron Meidän jengi -livewebinaarista!

Iida Mäkikallio

MySpeaker-puhuja, Iida Mäkikallio (PsM) on tunnetaitoihin, ihmisten välisiin suhteisiin ja motivaatioon perehtynyt psykologi, valmentaja ja puhuja. Iida puhuu ajatuksia herättävästi siitä, miksi tunneäly on välttämätön taito tulevaisuuden työelämässä ja millaisin keinoin sitä voidaan kehittää. Hänellä on laaja ymmärrys siitä, mistä psykologisesti turvallinen, rohkea, luottamuksen kulttuuri syntyy ja miten sitä voidaan tukea. Iida haluaa auttaa ihmisiä matkalla kohti merkityksellistä elämää ja luoda maailmaa, jossa ihmiset rakastavat sitä mitä tekevät. Hän yhdistää ihmisosaamistaan laajempaan systeemiseen näkökulmaan organisaatioista ja soveltaa tieteellistä osaamistaan elävästi arkielämän tilanteisiin. Kurkkaa Iidan livelähetys Tunneäly tulevaisuuden työn avaintaitona keskiviikkona 20.10. klo 13-14!

Tomi Kaukinen

MySpeaker-puhuja, yrittäjä Tomi Kaukinen on energinen, innovatiivinen eikä pelkää päättömiäkään haasteita. Hän puhuu suoraan ja samalla rohkaisten kuulijoita ottamaan tarvittavat askeleet kohti unelmia, tavoitteita ja työskentelytapojen parantamista. Burnoutin itsekin kokeneena hän nostaa kaunistelematta esiin omien esimerkkien kautta muillekin tutut työskentelyn kipukohdat ja aikasyöpöt, sekä toimivat keinot parempiin työtapoihin. Katso Tomin Modernin työelämän haasteet ja supervoimat -webinaari!

Mika D. Rubanovitsch

Mika D Rubanovitsch (KTM) on Suomen johtava myyntivalmentaja, myyntikirjailija ja Johtajatiimin omistaja, jonka tavoitteena on nostaa myynnin arvostusta Suomessa. Mika on kirjoittanut 11 menestyksekästä kirjaa ja tarjoaa korkealaatuisia esimies- ja myyntitaitovalmennuksia sekä konsultointia. Katso Mikan Virtuaalimyynti -koulutus!

Oona Kankkunen

Oona Kankkunen on Network & Growth yrityksen perustaja ja kasvuvalmentaja, joka puhuu ja valmentaa intohimoisesti modernin myynnin (social selling), verkostoitumisen ja henkilöbrändäyksen puolesta. Hänet tunnetaan suosittuna LinkedIn vaikuttajana ja kouluttaja sekä verkostoitumistapahtumien perustajana #linkedinafterworkhelsinki. Katso Oonan koulutus Henkilöbrändin rakentamisesta!

Jari Saarenpää

Innostuksen oivalluttaja, DI, CEO Jari Saarenpää on teollisuustalouden diplomi-insinööri, jolla on pitkä kansainvälinen kokemus erilaisista kehittämis- ja johtotehtävistä sekä HR-kehityksestä ja -johdosta muun muassa Nokia Oyj:ssä. Vuosikymmenien kokemustensa innoittamana hän kouluttaa LUONTAISET TAIPUMUKSET™ TypeOne Oy:ssä ammattivalmentajia hyödyntämään ajattelutyyliteoriaa, jonka kautta jokainen voi löytää omat luontaiset vahvuutensa ja kasvaa täyteen potentiaaliinsa. Katso Jarin Tunteiden johtaminen -koulutus!

Tero T Nieminen

Myynti- ja asiakaspalveluvalmentaja Tero Niemisellä on yli 15 vuoden kokemus myynti- ja asiakaspalvelutaitojen valmentamisesta ja vaativista asiakastyytyväisyyshankkeista. Teron koulutukset perustuvat vahvaan pedagogiseen osaamiseen, jossa yhdistyvät laaja-alainen kokemus, asiantuntemus ja valmennettavien motivointi. Tero työskentelee myynnin valmennuksiin erikoistuneessa Suomen Johtajatiimissä vastuullisena Head Coachina. Tutustu Teron Myynnin ABC -koulutukseen! ​​​​​​​

Niina Ratsula

Kouluttaja, Code of Conduct Companyn Niina Ratsula (KTT)  auttaa suomalaisia ja kansainvälisiä yrityksiä eettisten ja compliance -ohjelmien, sisäisen valvonnan ja tarkastuksen sekä vastuullisten johtamiskäytäntöjen kehittämisessä sekä tutkii suomalaisen työelämän eettisyyttä. Hän on suosittu luennoitsija ja kirjoittanut useita ammattijulkaisuja. Niinalla on yli 10 vuoden monipuolinen kokemus kansainvälisistä kehittämis- ja johtotehtävistä Nokian ja Kemiran palveluksessa, erikoistumisalueinaan eettiset ja compliance-ohjelmat, sisäinen valvonta, sisäinen tarkastus, väärinkäytösten ehkäisy ja tutkinta sekä yritysvastuu. Tutustu Niinan Väärinkäytökset ja epäeettinen toiminta työpaikalla -koulutukseen

Anna Lohman on työelämään ja organisaatioiden kehittämiseen erikoistunut psykologi ja ekonomi. Anna tarjoaa laadukkaita työhyvinvointiin ja työyhteisön kehittämiseen liittyviä palveluja johdolle, esimiehille, työyhteisöille ja työntekijöille. Hän onkin monen tunnetun yrityksen luottovalmentaja. Annalta tulossa: Muutokset työelämässä - psyykkinen sopeutuminen työpaikan muutoksiin -live!

Eduhouse MySpeaker logo

Yhteistyössä digitaalisen oppimisen edelläkävijä Eduhouse ja puhujatoimisto MySpeaker.

Hyödynnä satojen eurojen arvoinen jäsenetusi nyt!

Huippuvalmentajien innostavista verkkokoulutuksista maksaisit normaalisti satoja euroja per valmennus - nyt pääset käsiksi näihin kaikkiin ja tuhansiin muihin Eduhousen koulutuksiin vain 18 euron vuosijäsenmaksullasi. Tartu siis tilaisuuteen nyt ja voit osallistua myös huippukuulokkeiden arvontaan!

Tutustu verkkokoulutuskirjastoon ja rekisteröidy käyttäjäksi OMA+:n kautta kohdasta Webinaarit ja koulutukset.

Sinua voisi kiinnostaa myös nämä: