Uusi jäsenetu: Kilpailuta nyt myös etätyö- ja toimistokalusteet kimpassa!

Olisiko nyt viimeistään aika laittaa etätyöpiste kuntoon laatukalusteilla tai hankkia joululahjaksi vaikka opiskelijalle kätevä sähköpöytä ja ergonominen tuoli? Ole nopea ja kilpailuta monikäyttöiset kalusteet uudessa yhteiskilpailutuksessa, joka on auki vain 30.11.2021 asti! Mukana on jo lähes 500 osallistujaa – mitä suurempi joukko, sitä edullisemmat hinnat.

YTK-Yhdistyksen jäsenenä sinulla on nyt mahdollisuus saada fiksuja säästöjä myös monikäyttöisistä etätyö- ja toimistokalusteista, kuten sähköpöydistä ja työtuoleista, kun kilpailutat hinnat kimpassa muiden jäsenten kanssa!

Edellisiin sähkösopimusten yhteiskilpailutuksiimme on osallistunut jo lähes 3000 jäsentä syksystä 2020 lähtien, joten tämä jäsenetu yhteiskilpailutuksiin on ollut suosittu ja uusia kilpailutettavia tuotteita suunnitellaan parhaillaan.

Näin osallistut kalustekilpailutukseen:

1. Kirjaudu OMA+ -palveluun.  Jos et vielä ole jäsen, voit liittyä tästä!

2. Klikkaa OMA+:n Jäsenedut - Kalustekilpailutus -ilmoittautumissivulle.
    Tutustu huolella lisätietoihin ja ohjeisiin. Lomakkeella kysytään kalustetoiveista yleisellä tasolla, mutta tarjouksen saatuasi voit valita haluamasi tuotteet alennuksella useista eri vaihtoehdoista ja hintatasoista. Täydennä lomake ja paina lopuksi Lähetä.

3. Osallistu 30.11. klo 12 mennessä.
    Osallistuminen on maksutonta, eikä sido osallistujaa mihinkään. Osallistuttuasi saat yhteistyökumppaniltamme (info@porukassa.fi) vahvistuksen sähköpostiisi, että olet mukana kilpailutuksessa. Tarkistathan myös roskapostikansion. Mahdolliset tiedustelut pyydetään edellä mainittuun sähköpostiosoitteeseen.

4. Osallistumisajan päätyttyä (30.11.2021) tarjouslaskenta alkaa.

5. Seuraa sähköpostiasi, saat joulukuun alussa alennukseen oikeuttavan kampanjakoodin yhteistyökumppaniltamme (info@porukassa.fi).
    Kampanjakoodi käy kalustehankintoihin 31.12.2021 asti sekä verkkokaupassa että myymälässä erikseen määriteltyyn valikoimaan.

Yhteistyökumppani: FriendsIn Oy on vuoden 2020 alussa liiketoimintansa aloittanut start-up yritys, joka on tuonut markkinoille joukko-ostamisen mahdollistavan alustan www.porukassa.fi.

Henkilötietojen käsittelystä vastaa yhteistyökumppanimme FriendsIn tietosuojaselosteen mukaisesti.

Sinua voisi kiinnostaa myös: