Ennakoiva urasuunnittelu webinaari Muutostoimisto Tuleva YTK-Yhdistys yhteistyö nuori mies katsoo eteenpäin mietteliäänä

Vielä ehdit mukaan Ennakoiva urasuunnittelu -webinaariin 27.4.!

Mikä on sinun Tuleva Suuntasi? Oletko joutunut viime aikoina pohtimaan työsi pysyvyyttä tai työelämän suuntaa? Maailman ja työmarkkinoiden myllerrystä et voi muuttaa, mutta ennakoivalla urasuunnittelulla voit vaikuttaa tulevaisuuden mahdollisuuksiisi. Lue lisää ja ilmoittaudu webinaariin!

Tulevaisuudessa työelämä ei ole yhtään vakaampaa kuin nyt, päinvastoin. Myös tulevaisuudessa kohtaamme yllättäviä ja yhtäkkisiä muutoksia, jotka vaikuttavat arkeen, organisaatioihin ja työpaikkoihin.

Tule mukaan Ennakoiva urasuunnittelu -webinaariin ti 27.4. klo 10-11.30!

Webinaarissa opit konkreettisia vinkkejä, miten ennakoivan urasuunnittelun keinojen avulla varmistat työelämäkelpoisuutesi myös tulevaisuudessa ja miten pysyt kuskin paikalla myös yllättävissä työelämän muutostilanteissa. Ennakoivaan urasuunnitteluun meidät opastaa Muutostoimisto Tulevan asiantuntija Henna Ojala.

Kuulet samalla lisää toukokuussa järjestettävästä neljän kerran Tuleva Suunta-valmennuksesta, joka on suunnattu erityisesti työnhakijoille.

Webinaarissa opit:

• mitä ennakoiva urasuunnittelu on ja miksi se on erityisen tärkeää juuri nyt
  • mistä osa-alueista ennakoiva urasuunnittelu muodostuu
  • konkreettisia vinkkejä, miten voit hyödyntää ennakoivan urasuunnittelun kautta saatuja oivalluksia erilaisissa työelämän käänteissä ja esimerkiksi oman osaamisen sanoittamisessa

Sopiiko webinaari minulle?

Ennakoiva urasuunnittelu on tärkeää jokaiselle – olit sitten työnhaussa, opintojaan päättävä tai jo pitkään työelämässä ollut. Webinaari soveltuu juuri sinulle, joka haluat löytää keinoja vahvistaa ja vahvistaa omaa tulevaisuuden työelämäkelpoisuuttasi.

Henna Ojala henkilökuva Muutostoimisto Tuleva YTK-Yhdistys yhteistyöwebinaari

Henna Ojala on innostava ja suosittu kouluttaja. Hän herättelee sekä tuo konkreettisia vinkkejä ja esimerkkejä tulevaisuudenkestävän osaamisen ja työelämän rakentamiseen. Työskenneltyään vuosia erilaisten organisaatioiden strategia- ja kehittämistyön sekä tiimien johtamisen parissa, Henna näki miten suunnaton potentiaali ihmisten osaamisen ja tulevaisuudenkestävyyden vahvistamisella on - tähän tarvitaan ennakointi- ja tulevaisuustaitoja. Henna kouluttaa myös mm. Professiolla ja Alma Talentilla.

Muutostoimisto Tuleva on ennakoivan urasuunnittelun ja strategisen osaamisen ennakoinnin suunnannäyttäjä. Tulevan monialainen asiantuntijatiimi vahvistaa yksilöiden, tiimien ja organisaatioiden tulevaisuudenkestävyyttä tarjoamalla ennakoivan urasuunnittelun ja osaamisen ennakoinnin koulutuksia, etävalmennuksia sekä strategia- ja kehityspalveluita.

"Näemme mahdollisuuksia kaikkialla ja kaikissa. Pidämme katseen tiukasti tulevaisuudessa. Ruokimme uteliaisuutta, rohkaisemme tekoihin."

Näin osallistut:

1. Ilmoittaudu webinaariin OMA+-palvelussa.

2. Ilmoittautumiseen tarvitset sähköpostiosoitteesi, johon saat vahvistuksen ja osallistumislinkin.

Muista hyväksyä webinaarialustan GDPR-asetukset ja sähköpostiviestit (GDPR terms and conditions & future communications), jotta saat sähköpostiisi vahvistuksen ilmoittautumisesta ja linkin webinaariin. Linkillä pääset liittymään webinaariin suoraan selaimesta tietokoneella tai mobiililaitteella. Jos vahvistusviestiä ei kuulu, tarkistathan myös roskapostikansion. Jos et saanut vahvistusviestiä ja linkkiä, ilmoittaudu uudelleen.

3. Suosittelemme käyttämään sekä ilmoittautuessa että webinaariin osallistuessa selaimena joko Mozilla Firefoxia tai Google Chromea. Webinaariin osallistuessa varmistathan, että internet-yhteytesi on hyvä ja suljet muut ohjelmat taustalta.

Mitä jos et pääse mukaan livenä?

Ei huolta, voit ilmoittautua silti ja tallenne toimitetaan sähköpostitse kaikille ilmoittautuneille jälkikäteen. Tallenne on katsottavissa OMA+:ssa vuoden ajan.