jäsenetu sähkön yhteiskilpailutus Yhteistyö Porukassa.fi YTK-Yhdistys ry - maisemakuva yhdessä auringonlasku

Sähkösopimusten yhteiskilpailutuksen ensimmäinen kierros ohi, seuraava jo käynnissä

Osallistuitko jo sähkösopimusten yhteiskilpailutukseen tai haluatko mukaan seuraavaan? Lue lisää, miten kilpailutus etenee!

Isossa joukossa pienelläkin sähkönkäytöllä on merkitystä, kun yhteisellä volyymilla saadaan edullisemmat hinnat. Ensimmäisen kilpailutuskierroksen osallistumisaika on nyt päättynyt ja seuraava jo käynnissä. Ensimmäisellä kierroksella parhaan kampanjatarjouksen teki KSS Energia. Jäsenet saivat noin 23 % edun verrattuna verkkokaupan hintoihin.

Seuraava kilpailutus on käynnissä, osallistu sinäkin!

• Tälle kierrokselle mukaan otetaan toistaiseksi voimassaolevat sopimukset ja 31.3.2021 mennessä päättyvät määräaikaiset sopimukset.
  • Jos ilmoittauduit mukaan määräaikaisella sopimuksella ensimmäisen kierroksen aikana, sinun ei tarvitse ilmoittautua uudelleen, vaan osallistumisesi huomioidaan automaattisesti. Kilpailutus tehdään n. 2 kk ennen määräaikaisen sopimuksen päättymistä ja tästä yhteistyökumppani tiedottaa erikseen sähköpostilla.
  • Jos ilmoittauduit ensimmäiselle kierrokselle toistaiseksi voimassaolevalla sopimuksella, mutta et hyväksynyt tarjousta, voit jatkossa ilmoittautua uudelleen uutena osallistujana.
  • Uusi osallistuja, ilmoittaudu mukaan OMA+-palvelussa!

Uuden Porukassa-yhteistyökumppanin myötä tarjoamme jäsenille mahdollisuuden saada joukosta virtaa yhteiskilpailutuksella ja merkittävää etua sähkön hintaan. Sähkön kilpailutuksen yhteydessä kartoitetaan kiinnostusta myös matkapuhelinliittymien kilpailuttamiseen.

Yhteistyökumppani: FriendsIn Oy on vuoden 2020 alussa liiketoimintansa aloittanut start-up yritys, joka on tuonut markkinoille joukko-ostamisen mahdollistavan alustan www.porukassa.fi.

Lisätiedustelut: info@friendsin.fi

Henkilötietojen käsittelystä vastaa FriendsIn tietosuojaselosteen mukaisesti.