mies pukee pyöräilykypärää syksyisessä maisemassa

Säästöä ja lisää virtaa syksyyn uusilla jäseneduilla

Syksyn edetessä haluamme tarjota sinulle taas monenlaisia uusia ja inspiroivia jäsenetuja, joilla jaksat virkeämpänä ja vahvempana työelämän tuulissa. Hyödynnä siis syksyn uudet jäsenedut osaamisesi kehittämiseen, hyvinvointiin ja liikuntaan sekä matkailuun niin arjessa kuin vapaallakin!

Kehitämme jatkuvasti jäsenetujamme vastaamaan entistäkin paremmin jäsentemme tarpeisiin ja toiveisiin. Syksyn tullen kaikenlaista uutta, hyödyllistä ja mukavaa on niin paljon, että halusimme koota sinulle ajankohtaisen muistilistan lukuisista rahanarvoisista eduistasi, jotka kuuluvat sinulle vain 18 eurolla vuodessa. Ole hyvä ja hyödynnä edut!

Avuksi työnhakuun ja uralle

Osallistu uusiin, alansa huippujen ilmaisiin verkkovalmennuksiin!

Oman osaamisen kehittäminen ja työelämätaitojen päivittäminen on nyt entistäkin helpompaa ja hauskempaa, sillä jäsenyyteesi kuuluva työelämän verkkokoulutuskirjasto uudistuu: Eduhousen koulutusvalikoima täydentyy MySpeakerin innostavilla huippuvalmentajilla ja työelämän kuumimmilla aiheilla. Hae siis uutta inspiraatiota uusista, mukaansa tempaavista puhujista ja pidä tärkein pääomasi ajan tasalla!

Hyödynnä jäsenyyteesi kuuluva satojen eurojen arvoinen etu nyt ja voita kuulokkeet!

Nuori nainen katselee rennosti läppäriltä verkkokoulutusta kotonaan kuulokkeet päässä.

Haluamme auttaa sinua työelämän käänteissä, uuden oppimisessa sekä potentiaalisi tunnistamisessa. Muista hyödyntää tarjoamamme työnhaku- ja urapalvelut!

Etsitkö tulevaa suuntaasi työelämässä? Tule ilmaiseen valmennukseen, me autamme!

Tuleva Suunta – ennakoivan urasuunnittelun valmennus tulee taas marraskuussa, ilmoittaudu mukaan nyt! Ammattitaitoiset valmentajat ja monipuoliset tehtävät varmistavat, että neljällä verkkovalmennuskerralla opit:

• tunnistamaan mahdollisia tulevaisuuden työelämään vaikuttavia muutoksia,
  • hyödyntämään ennakointitietoa oman urasi suunnittelussa,
  • tunnistamaan ja sanoittamaan nykyosaamisesi sekä tulevaisuudenkestävät vahvuutesi.

Hyvinvointisi tueksi

Virkisty laatuhotelleissa ja kylpylöissä edullisesti

Työn vastapainoksi haluamme auttaa sinua huolehtimaan kokonaisvaltaisesti hyvinvoinnistasi. Muistathan siis lomia tai työmatkoja suunnitellessa jäsenetusi myös kylpylöistä ja hotelleista ympäri Suomen! Näistä tarjouksista löydät varmasti mieleisen, oli suunnitelmissasi sitten kylpemistä ja hemmottelua lukuisissa Holiday Club-kohteissa, Naantalissa, Ruissalossa tai Ikaalisissa. Entä miltä kuulostaisi kaupunkiloma luksushotellissa Helsingissä? Vai lähtisitkö Lappiin rauhoittavan luonnon keskelle Santa's Hotels -kohteisiin tai Ylläkselle?

Kurkkaa kaikki kylpylä- ja hotellietusi tästä!

Treenaa kehoa ja mieltä

Kun huolehdit sekä kehon että mielen hyvinvoinnista, jaksat paremmin myös työssä ja säilytät tasapainon elämän yllättävissäkin käänteissä. Muistathan siis helposti missä ja milloin vain hyödynnettävät liikuntaetusi, esimerkiksi maksuttomat Sportiven audiotreenit, Yogaian nettitreenit sekä uudet mindfulness-kurssit tietoisuustaitojen ja rentoutumisen tueksi!​​​​​​​

mies pyörän kanssa maastossa

Kun mieli ja keho ovat kunnossa, voimme hyvin ja jaksamme paremmin niin työssä kuin vapaalla. Siksi tarjoamme sinulle myös monipuolisia hyvinvointietuja.

Uusimpina etuina tarjoamme Sportiven hiki-ihanat maksuttomat audiotreenit: monipuolisia ja eripituisia harjoituksia perinteisiin lajeihin, kuten juoksuun, (sauva)kävelyyn, pyöräilyyn ja HIIT-pikatreeneihin, jotka kaikki voit tehdä milloin tahansa ja missä tahansa mielimaisemassasi. Kokeile vaikka YTK-Yhdistyksen omia, tehokkaita harjoituksia, kuten Hiki pintaan -kävelylenkkiä tai Tabata HIIT-hikijumppaa!

Rekisteröidyttyäsi Sportiven käyttäjäksi, ovat kaikki audiotreenit käytettävissäsi maksutta vuoden 2021 loppuun saakka. Selainversio​​​​​​​n lisäksi Sportive on nyt saatavilla myös applikaationa IOS laitteille App Storesta ja tulossa pian myös Androidille.

Lue lisää ja aloita ilmaiset treenit!​​​​​​​

Säästöjä arkeen

Uusin jäsenetusi vastuulliseen matkustamiseen

Autoilisitko mieluusti työmatkalle tai lomalle, mutta oman auton kustannukset ja ympäristövaikutukset mietityttävät? Lähde turvalliselle ja vähäpäästöiselle matkalle Green Motion -vuokra-autolla ja hyödynnä uusi jäsenetusi −15 % päivän hinnoista Suomessa. Suurimman edun saat, kun teet varauksen hyvissä ajoin − toimi siis pian!

Lue lisää tästä!

Kimppakilpailutuksella säästöä sähkön vaihteleviin markkinahintoihin

Sähkömarkkinoilla saattaa yksittäisen kuluttajan pää mennä pyörälle ja itse kilpailuttaminen voi olla työlästäkin. Sähkön markkinahinnat vaihtelevat, mutta kimppakilpailutuksella voit silti saada merkittäviä säästöjä, jopa –20 % … –50 %! Kilpailutus toistuu aina 2 kuukauden välein, eikä osallistuminen sido mihinkään, sillä päätät vasta tarjouksen saatuasi, hyväksytkö sen.

Tutustu ja kokeile!

lapsi ja isä laittavat rahaa säästöön pöydän ääressä

Jäsenedut ja arjen säästöt tuovat helpotusta ja joustoa elämääsi ja voit keskittyä huoletta sinulle tärkeimpiin asioihin.

​​​​​​​Tämä kaikki ja paljon muuta vain 18 eurolla vuodessa

Jos et vielä ole jäsen, liity nyt!

YTK-Yhdistyksen jäsenyyteen kuuluu ammatillinen vastuu- ja oikeusturvavakuutus, vapaa-ajan tapaturmavakuutus ja oikeudellinen työsuhdeneuvonta. Lisäksi saat lukuisia jäsenetuja työnhakuun ja uralle, osaamisen kehittämiseen, hyvinvointiin ja matkusteluun sekä muita arjen säästöjä!

Kurkkaa kaikki YTK-Yhdistyksen jäsenedut tästä!

Sinua voisi kiinnostaa myös: