nainen leikkaa hedelmiä monipuolisen aamiaispöydän antimien äärellä

Säästimme sinulle joulusukkaan tuhansia euroja – hyödynnä rahanarvoiset jäsenetusi, katso vinkit!

Hyvää joulua sinulle jäsen! Unohtuiko kirje joulupukille? Ei hätää, sillä kokosimme sinulle joulusukkaan mukavia ja hyödyllisiä vinkkejä tuhansien eurojen arvoisista jäseneduista, jotka kannattaa hyödyntää heti! Katso tästä, miten jäsenemme Mirkku Mobiili, Seppo Säästäjä ja Riku Reissaaja käyttävät etuja hyväkseen!

YTK-Yhdistyksen lähes 250 000 jäsenen joukko mahdollistaa isot alennukset laajaan etuvalikoimaan niin työn tueksi kuin vapaa-aikaankin. Jäsenet saavat fiksuja, jatkuvasti päivittyviä etuja ja palveluja vain 22 € vuosimaksulla (jäsenmaksu 2022), esimerkiksi:

Mirkku Mobiilille verkkokursseja ja -treenejä helposti missä ja milloin vain

nainen hörppää appelsiinimehua keittiössä

Jäsenemme Mirkku Mobiili elää työn ja lapsiperherumban täyteistä arkea ja miettii, miten kaiken sen keskellä saisi pidettyä hyvää virettä yllä työssä ja vapaalla. Tekisi mieli kehittää omaa osaamista niin tietotekniikassa, ajanhallinnassa kuin kielitaidoissakin, mutta mistä löytyisi tarpeeksi helppo ja joustava tapa opiskella – vieläpä edullisesti? Kun vapaa-aikaa on muutenkin vähän, ei huvittaisi istua päivät pitkät koneen ääressä ja liikuntakin tekisi hyvää!

Mirkku löysi tänä vuonna jäsenyyteen lisätyn huippuedun - työelämän verkkokoulutuskirjaston, jonka tuhannet verkkokurssit ovat saatavilla kaikille jäsenille ilman lisäveloituksia, vain yhdistyksen jäsenvuosimaksun hinnalla. Nämä ajankohtaiset ja hyödylliset Eduhousen ja MySpeakerin huippukoulutukset maksaisivat itse ostettuna satoja euroja per koulutus! Nyt Mirkku pysyy helposti työelämätaidoissa ajan tasalla laittamalla huippuvalmentajien koulutukset kuulokkeisiin, vaikka lasten harrastusten tai siivouksen ajaksi.

Välillä on helppo vaihtaa kuntoiluun ja tehdä ulkoillessa Sportiven audiotreenit ilmaiseksi tai Yogaian nettitreenit jäsenetuhintaan. Ja kun Mirkku sitten istahtaa illalla sohvalle, on mukavaa kerrata kielitaitoa innostavalla WordDive-kielikurssilla – se on yhtä hauskaa kuin pelaaminen!

Seppo Säästäjä on tarkka euroistaan, hän nappaa fiksuja säästöjä kilpailuttamalla ja tarjouksia seuraamalla

mies läppärin äärellä kynä kädessä

Me kaikki tunnemme Seppo Säästäjän – tarkan euron miehen, joka kilpailuttaa palveluita jatkuvasti ja seuraa tarjouksia herkeämättä. Joskus se voi olla vähän uuvuttavaakin. YTK-Yhdistyksen jäsenyys on kuitenkin Sepolle helpotus, pelkkää plussaa.

Seppo Säästäjä on osallistunut yhdistyksen kimppakilpailutuksiin sekä sähkösopimusten että kotitoimistokalusteiden osalta. Vaikka sähkön markkinahinnat vaihtelevat, kimppakilpailutuksella Seppo voi silti saada helposti merkittäviä säästöjä, jopa –20 % … –50 %!

Seppo on huolehtinut myös koko perheen tietoturvasta ja hankkinut F-Securen SAFE-tietoturvapaketin jäsenetuhintaan kaikille laitteille. Tietoturvassa hän säästää näin 40 € vuodessa!

Kuten meillä kaikilla joskus, myös Sepolla on tarve asianajopalveluille. Edesmenneen sukulaisen perukirjat pitäisi hoitaa ja onhan se omakin testamentti välillä käynyt mielessä – sen voisi kyllä jo laittaa kuntoon vielä, kun oma pää pelaa! Näihin ja muihin lakipalveluihin Seppo saa −15 % alennusta Opuslex-asianajotoimistoista kautta maan.

Riku Reissaaja hyödyntää matkoillaan majoitusedut, autonvuokran ja rauhoittuu mindfulnessilla

mies sohvalla kännykän kanssa

Riku Reissaajan elämä on melko hektistä, sillä hän matkustelee paljon niin työssä kuin vapaalla. Reissuilla hän majoittuu monesti hotelleissa ja kylpylöissä jäsenetuhintaan. Perheen kanssa on mukava lähteä hemmottelulomalle kylpylään vaikka Naantaliin, Ruissaloon tai Ikaalisiin.

Suunnitteilla on lisäksi pieni irtiotto vaimon kanssa Kämp Collectionin luksushotellissa Helsingissä, sekin –20 % alennuksella. Vai lähtisikö sittenkin Lappiin rauhoittavan luonnon keskelle Santa's Hotels -kohteisiin tai Ylläkselle, hän miettii. Pitääpä tarkistaa vielä kaikki kylpylä- ja hotelliedut!

Kun kilometrejä renkaisiin kertyy väistämättä, on Riku Reissaaja pohtinut monesti vähäpäästöisempää tapaa autoilla. Vastuullisempi ja myös korona-aikaan turvallisempi vaihtoehto on nyt löytynyt Green Motion -autonvuokrauksesta, josta YTK-Yhdistyksen jäsenenä saa −​​​​​​​15 % edun Suomessa ympäri vuoden, myös sesonkeina.

Nopeatempoisen ja liikkuvan elämäntavan vastapainoksi Riku Reissaaja on oppinut huolehtimaan palautumisesta ja hyvinvoinnistaan kokonaisvaltaisemmin. Avuksi rauhoittumiseen ja rentoutumiseen hän on kokeillut ilmaisia mindfulness-kursseja, joita on helppo kuunnella missä ja milloin vain.

Tämä kaikki ja paljon muuta vain parilla kympillä vuodessa!

Sinua voisi kiinnostaa myös: