yhdessä säästöä isä ja lapsi läppärin äärellä laittamassa kolikoita lasipurkkiin hymyillen YTK-Yhdistys yhteiskilpailutus kuvituskuva

Säästä sähkössä, kilpailuta kimpassa!

Sähkön markkinahinnat ovat korkealla, mutta kimppakilpailutuksella voit silti saada merkittäviä säästöjä! Lue lisää - nyt käynnissä oleva kilpailutuskierros on auki 15.1. asti ja seuraava starttaa heti perään 15.1.-15.3.!

YTK-Yhdistyksen jäsenenä sinulla on mahdollisuus saada merkittäviä arjen säästöjä esimerkiksi sähkölaskuissa, kun kilpailutat sähkösopimuksesi kimpassa muiden jäsenten kanssa! Yhteisellä volyymilla saadaan edullisemmat hinnat, joten pienelläkin sähkönkulutuksella on merkitystä. Edellisiin kilpailutuksiin on osallistunut jo lähes 3000 jäsentä. Kimpassa jäsenet ovat saaneet vähintään 20 % edullisemman hinnan verrattuna Energiaviraston tilastoimaan tarjoustasoon.

Sähkön kilpailutuskierrokset toistuvat aina 2 kuukauden välein: nyt käynnissä oleva kierros alkoi 15.11.2021 klo 12.05 ja päättyy 15.1.2022 klo 12. Seuraava kierros käydään 15.1.-15.3.2022.

Mahdolliset tiedustelut pyydetään osoitteeseen [email protected]

Näin osallistut:

1. Kirjaudu OMA+ -palveluun.  Jos et vielä ole jäsen, voit liittyä tästä!
  2. Klikkaa OMA+:n Jäsenedut - Sähkön kilpailutus -ilmoittautumissivulle, tutustu huolella lisätietoihin ja ohjeisiin. Täydennä tietosi ja valitse lopuksi Kilpailuta.​​​​​​​
    Voit osallistua vaikka sinulla olisi voimassa määräaikainen sopimus. Nyt käynnissä olevalla kilpailutuskierroksella kilpailutetaan toistaiseksi voimassaolevat sähkösopimukset sekä ne määräaikaiset, jotka päättyvät 28.2.2022 mennessä. Muut määräaikaiset sopimukset kootaan yhteen määräajan päättymisen perusteella ja huomioidaan automaattisesti seuraavalla sopivalla kilpailukierroksella. Tällöin saat kilpailuaikataulusta tiedotteen sähkösopimuksesi määräajan lähestyessä loppuaan.
  3. Osallistu 15.1.2022 klo 12 mennessä.
    Osallistuminen on maksutonta, eikä sido osallistujaa mihinkään. Osallistuttuasi saat yhteistyökumppaniltamme ([email protected]) vahvistuksen sähköpostiisi, että olet mukana kilpailutuksessa. Tarkistathan myös roskapostikansion. Mahdolliset tiedustelut pyydetään edellä mainittuun sähköpostiosoitteeseen.
  4. Osallistumisajan päätyttyä (15.1.2022.) tarjouslaskenta alkaa.
    HUOM! Määräaikaisella sopimuksella ilmoittautuneet huomioidaan automaattisesti heti seuraavalla sopivalla kilpailukierroksella, ilmoittamasi määräajan päättymisajankohdan mukaan.
  5. Yhteistyökumppani ([email protected]) tiedottaa tuloksesta sinulle sähköpostitse noin 3 päivän kuluttua kilpailutuksen päättymisestä.
  6. Kun saat tiedon kilpailutuksen tuloksesta, sinun tulee erikseen vahvistaa, otatko kilpailutetun sopimuksen käyttöösi annetuilla ehdoilla.
    ​​​​​​​Saat sähköpostiisi erilliset ohjeet vahvistamiseen Porukassa.fi:sta.

Tutustu kilpailutukseen, katso video!

Porukassa.fi yhteiskilpailutukset YTK-Yhdistys

Yhteistyökumppani: FriendsIn Oy on vuoden 2020 alussa liiketoimintansa aloittanut start-up yritys, joka on tuonut markkinoille joukko-ostamisen mahdollistavan alustan www.porukassa.fi.

Henkilötietojen käsittelystä vastaa yhteistyökumppanimme FriendsIn tietosuojaselosteen mukaisesti.