Perjantaina 25.6. asiakaspalvelumme on keskikesän tunnelmissa ja suljettuna. Leppoisaa juhannusta!

yhdessä säästöä isä ja lapsi läppärin äärellä laittamassa kolikoita lasipurkkiin hymyillen YTK-Yhdistys yhteiskilpailutus kuvituskuva

Säästä sähkössä porukalla, osallistu yhteiskilpailutukseen!

Kirpaisiko kuluneen talven sähkölaskut? Haluaisitko säästää ja kilpailuttaa sähkösopimuksesi? Varsinkin jos et ole sitä vielä tehnyt, nyt on oikea aika, sillä hinnat ovat kesällä alhaisimmillaan. Yhteiskilpailutuksessa voit saada jopa 25 prosentin säästön! Lue lisää ja osallistu!

YTK-Yhdistyksen jäsenenä sinulla on mahdollisuus saada merkittäviä arjen säästöjä esimerkiksi sähkölaskuissa, kun osallistut Porukassa-yhteistyökumppanimme yhteiskilpailutukseen! Yhteisellä volyymilla saadaan edullisemmat hinnat, joten pienelläkin sähkönkulutuksella on merkitystä. Edellisiin kilpailutuksiin on osallistunut jo yli 2000 jäsentä, jotka ovat saaneet vähintään 20 % edullisemman hinnan verrattuna Energiaviraston tilastoimaan tarjoustasoon. Jatkossa kartoitamme jäsenten toiveita myös muiden tuotteiden ja palveluiden yhteiskilpailutuksiin.

Näin osallistut:

1. Kirjaudu OMA+ -palveluun.  Jos et vielä ole jäsen, voit liittyä tästä!
  2. Klikkaa OMA+:n Jäsenedut - Sähkön yhteiskilpailutus -ilmoittautumissivulle, tutustu lisätietoihin ja ohjeisiin. Täydennä tietosi ja valitse lopuksi Kilpailuta.
  3. Osallistu 15.7.2021 klo 12 mennessä. Osallistuminen on maksutonta, eikä sido osallistujaa mihinkään. Osallistuttuasi saat yhteistyökumppaniltamme (info@porukassa.fi) vahvistuksen sähköpostiisi, että olet mukana kilpailutuksessa.
  4. Osallistumisajan päätyttyä tarjouslaskenta alkaa. Tarjous pyydetään toistaiseksi voimassa oleville ja viimeistään 31.8.2021 mennessä päättyville määräaikaisille sopimuksille. Aiemmat ilmoittautumiset määräaikaisella sopimuksella huomioidaan automaattisesti.
  5. Yhteistyökumppani (info@porukassa.fi) tiedottaa tuloksesta sinulle sähköpostitse noin 3 päivän kuluttua kilpailutuksen päättymisestä.
  6. Kun saat tiedon kilpailutuksen tuloksesta, sinun tulee erikseen vahvistaa, otatko kilpailutetun sopimuksen käyttöösi annetuilla ehdoilla. Saat sähköpostiisi erilliset ohjeet vahvistamiseen Porukassa.fi:sta.

Tutustu yhteiskilpailutukseen, katso video!

Yhteistyökumppani: FriendsIn Oy on vuoden 2020 alussa liiketoimintansa aloittanut start-up yritys, joka on tuonut markkinoille joukko-ostamisen mahdollistavan alustan www.porukassa.fi.

Henkilötietojen käsittelystä vastaa yhteistyökumppanimme FriendsIn tietosuojaselosteen mukaisesti.