yhdessä säästöä isä ja lapsi läppärin äärellä laittamassa kolikoita lasipurkkiin hymyillen YTK-Yhdistys yhteiskilpailutus kuvituskuva

Säästä sähkössä, kilpailuta kimpassa!

Haluaisitko säästää ja kilpailuttaa sähkösopimuksesi? Yhteiskilpailutuksessa voit saada jopa 25 prosentin säästön! Lue lisää ja osallistu!

YTK-Yhdistyksen jäsenenä sinulla on mahdollisuus saada merkittäviä arjen säästöjä esimerkiksi sähkölaskuissa, kun kilpailutat sähkösopimuksesi kimpassa muiden jäsenten kanssa! Yhteisellä volyymilla saadaan edullisemmat hinnat, joten pienelläkin sähkönkulutuksella on merkitystä. Edellisiin kilpailutuksiin on osallistunut jo noin 2500 jäsentä. Kimpassa jäsenet ovat saaneet vähintään 20 % edullisemman hinnan verrattuna Energiaviraston tilastoimaan tarjoustasoon.

Sähkön kilpailutuskierrokset toistuvat aina 2 kuukauden välein: nyt käynnissä oleva kierros alkoi 15.9. klo 12.05 ja päättyy 15.11. klo 12. Jatkossa kartoitamme jäsenten toiveita myös muiden tuotteiden ja palveluiden yhteiskilpailutuksiin.

Näin osallistut:

1. Kirjaudu OMA+ -palveluun.  Jos et vielä ole jäsen, voit liittyä tästä!
  2. Klikkaa OMA+:n Jäsenedut - Sähkön kilpailutus -ilmoittautumissivulle, tutustu huolella lisätietoihin ja ohjeisiin. Täydennä tietosi ja valitse lopuksi Kilpailuta.​​​​​​​
    Voit osallistua vaikka sinulla olisi voimassa määräaikainen sopimus. Nyt käynnissä olevalla kilpailutuskierroksella kilpailutetaan toistaiseksi voimassaolevat sähkösopimukset sekä ne määräaikaiset, jotka päättyvät 31.12.2021 mennessä. Muut määräaikaiset sopimukset kootaan yhteen määräajan päättymisen perusteella ja huomioidaan automaattisesti seuraavalla sopivalla kilpailukierroksella. Tällöin saat kilpailuaikataulusta tiedotteen sähkösopimuksesi määräajan lähestyessä loppuaan.
  3. Osallistu 15.11.2021 klo 12 mennessä.
    Osallistuminen on maksutonta, eikä sido osallistujaa mihinkään. Osallistuttuasi saat yhteistyökumppaniltamme (info@porukassa.fi) vahvistuksen sähköpostiisi, että olet mukana kilpailutuksessa. Tarkistathan myös roskapostikansion. Mahdolliset tiedustelut pyydetään edellä mainittuun sähköpostiosoitteeseen.
  4. Osallistumisajan päätyttyä (15.11.) tarjouslaskenta alkaa.
    HUOM! Määräaikaisella sopimuksella ilmoittautuneet huomioidaan automaattisesti heti seuraavalla sopivalla kilpailukierroksella, ilmoittamasi määräajan päättymisajankohdan mukaan.
  5. Yhteistyökumppani (info@porukassa.fi) tiedottaa tuloksesta sinulle sähköpostitse noin 3 päivän kuluttua kilpailutuksen päättymisestä.
  6. Kun saat tiedon kilpailutuksen tuloksesta, sinun tulee erikseen vahvistaa, otatko kilpailutetun sopimuksen käyttöösi annetuilla ehdoilla.
    ​​​​​​​Saat sähköpostiisi erilliset ohjeet vahvistamiseen Porukassa.fi:sta.

Tutustu kilpailutukseen, katso video!

Porukassa.fi yhteiskilpailutukset YTK-Yhdistys

Yhteistyökumppani: FriendsIn Oy on vuoden 2020 alussa liiketoimintansa aloittanut start-up yritys, joka on tuonut markkinoille joukko-ostamisen mahdollistavan alustan www.porukassa.fi.

Henkilötietojen käsittelystä vastaa yhteistyökumppanimme FriendsIn tietosuojaselosteen mukaisesti.