Mies kädessään keltaiset kukat. Kuvan päällä leima: Hae stipendiä - avoin jäsenille.

Pohditko sinäkin, mikä sinusta tulee isona? Hae siis Yhdistyksen uravalmennusstipendiä!

Moni meistä aikuisistakin ajattelee, ettei tiedä mikä minusta tulee isona, vaikka työuraa olisi takana jo pitkäänkin. Pohdimme teemmekö oikeita asioita, olemmeko oikeassa työpaikassa ja voimmeko vielä muuttaa uramme suuntaan. Onneksi nykyään on tarjolla päteviä uracoacheja pohdintoja helpottamaan ja muotoilemaan omaa tulevaisuutta haluamaansa suuntaan.

YTK-Yhdistys on päättänyt käyttää tänä vuonna stipendirahaa uusien urahaaveiden konkretisoimiseen. Annamme siis 12 onnekkaalle noin 500 euron arvoiset henkilökohtaiset tapaamiset uracoachin kanssa ja Workday Designersin kehittämän Uramuotoilu-verkkokorssin.

Stipendiä voivat hakea kaikki YTK-Yhdistyksen jäsenet 29.9.-31.10.2021 välisenä aikana. Hakulomake löytyy osoitteesta ytk-yhdistys.fi/uravalmennusstipendi. Hakulomakkeella hakijan tulee kertoa, millaiseen työelämän käänteeseen hän hyödyntäisi uravalmennusstipendiä.

Stipendinsaajia tulevat avuksemme valitsemaan kuusi uramuotoilusta kiinnostunutta somesta tuttua vaikuttajaa: Enni Koistinen, Jasmin Hamid, Marianne Lehikoinen, Elina Gustafsson, Emmi Nuorgam ja Joonas Pesonen.

Stipendisaajat julkistetaan viikolla 45.