CV kuntoon YTK-Yhdistyksen työpajassa

Pilotoimme CV-työpajoja - tule mukaan päivittämään CV:si!

CV:n kanssa solmussa? Tule mukaan tehokkaaseen työpajaan, jossa viilataan pienryhmässä CV:t entistä ehommiksi!

Meillä YTK-Yhdistyksessä on tänä vuonna pilotoitu jäsenillemme CV-työpajoja. Edellisen pilottikierroksen jälkeen konseptia on saadun palautteen pohjalta kehitelty eteenpäin ja on seuraavan pilottikierroksen aika!

CV-työpaja sopii sinulle, jolla on jo CV, mutta se kaipaisi päivittämistä. Se sopii myös sinulle, joka pohdit, mitä CV:ssä pitäisi ja ei pitäisi olla, jotta työnhaku helpottuisi. Työpajoja järjestetään viisi ja yhteen työpajaan mahtuu 8 henkilöä. Ilmoittautumislinkin löydät OMA+-palvelusta. Työpajat järjestetään Teams-tapaamisena, joten varmistathan jo etukäteen, että sinulla on mahdollisuus käyttää Teams-sovellusta.

Työpajojen ajankohdat

• Tiistai 30.11. klo 9-10:30

• Perjantai 3.12. klo 9-10:30

• Tiistai 7.12. klo 9-10:30

• Torstai 9.12. klo 14-15:30

• Perjantai 10.12. klo 10-11:30

Työpajan vetää YTK-Yhdistyksen kehityspäällikkö Mirva. Hänen taustansa rekrytoinnin, viestinnän, työnantajamielikuvan kehittämisen ja työnhakijoiden auttamisen parissa antaa perspektiiviä työnhaun kiemuroihin.

Tervetuloa mukaan!